• Anonym (Baken)

Vill du ha analsex i ditt förhållande?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vill du ha analsex i ditt förhållande?
  • Anonym (tjej)

jag gillar det men får tyvärr ont efteråt även om vi varit otroligt försiktiga och gjort enligt konstens alla regler. 

Sen undrar jag - fråga till tjejerna här: åker satsen ur er? Det gör inte det på mig förrän dagen efter och då svider det som tusan, känns inte så bra att den är kvar så länge. 

• MammAmma
    Anonym (tjej) skrev 2020-12-06 22:18:19 följande:

jag gillar det men får tyvärr ont efteråt även om vi varit otroligt försiktiga och gjort enligt konstens alla regler. 

Sen undrar jag - fråga till tjejerna här: åker satsen ur er? Det gör inte det på mig förrän dagen efter och då svider det som tusan, känns inte så bra att den är kvar så länge. 

Nä, den kommer nästa gång jag skiter, och det gör inte alls ont eller är farligt att den ligger kvar till nästa dag. Att det svider beror ju däremot på att du fått sprickor, så ni behöver nog vara ännu försiktigare.
  • Anonym (bs man)

Gillar att bli påsatt analt men att sätta på analt ger mig inget speciellt, föredrar vaginalt.

• Danne007

Alltid kul med analt ... känns skönt att sätta på den trånga och mysiga ^__^

• Tobben
    Anonym (tjej) skrev 2020-12-06 22:18:19 följande:

Jag gillar att ha den kvar länge. Svider den blir jag dessutom påmind om att jag blivit fylld :)
  • Perjonsson

Svaret borde vara JA och att både hon o han blir påsatta.

Men svaret blir inte som jag vill pga de flesta vet inte hur man ska göra för att lyckas analt. De som gör det lyckas ändå bara halvdant och kanske 1% har lyckats ta det till verkliga himmeln.

Sen har vi problemet med att vi inte är nog öppensinniga för detta och utan att veta avspisar det och då speciellt killar ang själv bli påsatta.

• Anonym (HP)
    Anonym (Baken) skrev 2020-11-17 15:44:50 följande:

Jag gillar både att ge och att ta emot. Men frun har tyvärr helt slutat att ta emot och jag saknar det jättemycket. Men hon fortsätter att ge mig så jag får vara glad för det.
  • Anonym (Dildo är bättre än kuk)
    Anonym (HP) skrev 2020-12-10 22:48:04 följande:

Jag gillar både att ge och att ta emot. Men frun har tyvärr helt slutat att ta emot och jag saknar det jättemycket. Men hon fortsätter att ge mig så jag får vara glad för det.

Då är det läge att du får henne intresserad igen genom att inte göra som du tidigare gjort. Kom med ett nytt upplägg och mitt bästa tips är att du 60%av tiden knullar henne i baken med en dildo. Den måste vara lagom ådrad och nå nog djupt och jag kan lova dej att det stimulerar 3gånger mer. Jag vet skillnaden på kuk el dildo och alla kukar hittils har varit på tok för dåligt riv i. Med dildo träning kommer ni lära er vad som funkar och hon kommer uppskatta kuk bättre därav.
  • Johan70
    Anonym (Dildo är bättre än kuk) skrev 2020-12-14 02:37:02 följande:
    Då är det läge att du får henne intresserad igen genom att inte göra som du tidigare gjort. Kom med ett nytt upplägg och mitt bästa tips är att du 60%av tiden knullar henne i baken med en dildo. Den måste vara lagom ådrad och nå nog djupt och jag kan lova dej att det stimulerar 3gånger mer. Jag vet skillnaden på kuk el dildo och alla kukar hittils har varit på tok för dåligt riv i. Med dildo träning kommer ni lära er vad som funkar och hon kommer uppskatta kuk bättre därav.
    Varför skall den vara "ådrad"?
  • Anonym (Nej)

När det finns ett så underbart härligt hål strax intill som heter fitta finns ingen anledning att knulla nån i tvåan. Min sambo blir jättevåt och kåt. När det går för henne kramar slidmusklerna min kuk. Då är man i sjunde himlen. 

• Anonym (Dildo är bättre än kuk)
    Johan70 skrev 2020-12-22 09:32:40 följande:

Varför skall den vara "ådrad"?

En slät dildo känner du knappt då den glider in o ut ur dej.

Men finns dildosar med brutalt strukturerad ådring och så kan det bli för intensiv känsla.

Hade ett möte i gbg och han brukar bli fistad utan problem sedan 20år. Jag hade samma dag akutköpt en dildo som var lagom grov med aningen plastig med rejäl ådring. Jag gav han en omgång med denna och jag höll på att dö av skratt. Den var så underbart skön men ändå lite väl intensiv. Jag sa åt han att härda ut och bara ta emot. Haha han stod doggy och han råmade som en älg och sjönk längre o längre fram för att det var för skönt samtidigt började han försöka nå en handduk då det sprutade hej vilt ur kuken i hela sängen. Det var det skönaste han någonsin fått känna samtidigt som han var sprängfärdig. Han kunde inte resa sig och benen skakade likt parkinsson. Jag bara garvade då han var den erfarna som klarade allt med nu jävlar fick han se ljuset i tunneln. Han lyckades nyligt hitta mej igen på nätet efter 3år o berättade om den gången vi träffades som en milstolpe i hans liv.

När det ska vara lagom ådring även om jag har hemgjorda leksaker som är helt galna och mycket intresanta att köra ibland.
  • Anonym (Rumpa 2)
    Anonym (Nej) skrev 2020-12-22 13:53:16 följande:
    När det finns ett så underbart härligt hål strax intill som heter fitta finns ingen anledning att knulla nån i tvåan. Min sambo blir jättevåt och kåt. När det går för henne kramar slidmusklerna min kuk. Då är man i sjunde himlen. 
  • Crash Man

Jag föredrar att stoppa in den i både musen och munnen framför i stjärten. Men någon gång då och då kan det vara mysigt.

• Anonym (Lyr)
    Marshmallowgirl skrev 2020-12-06 22:04:20 följande:

Gärna! Har det med alla mina kks

Kks? Vad betyder det? Menar du KK:r (d.v.s. knullkompisar)?
Svar på tråden Vill du ha analsex i ditt förhållande?