• Anonym (Fröken)

    Sambo vill att jag röker

    Hej för att göra en lång historia kort så har jag o min sambos sexliv planat ut en aning senaste tiden. För ett par dagar sedan pratade vi om vad som skulle kunna få igång det igen. Vi nämnde bägge olika grejer vi tänkt/fantiserat.

    Efter lite om och men så får han ut sig att han tycker det är sexigt när kvinnor röker och att han hade gillat att jag röker innan eller under sex.

    Jag har aldrig rökt eller hört talas om att det skulle kunna va nåt som folk går igång på.

    Är både nyfiken ifall det är fler som vart utför det här och hur jag ska tänka kring det. Är ju inte jätte sugen på att röka samtidigt som att jag inte vill missa något som både jag och sambon kan ha glädje av.

  • Svar på tråden Sambo vill att jag röker
  • Anonym (Nyfiken)

    Finns det fler som börjat röka som vuxen (och kanske för sin partner)?
    Vad var det som fick er att börja och hur ser ni på det idag?

  • Anonym (jo rå)
    Anonym (Quinna) skrev 2022-11-16 18:45:04 följande:

    Sök lite på porrsidor så ser du, men du behöver inte förstå.


    Grejen är ju att det inte går att ta ett bloss från andra hål än munnen. Jo det skulle väl vara näsan då om man håller för andra näsborren. 

    Med anus, fi**an eller örat kan du ju inte ta ett bloss? Totalt fejk av regissörerna till porrfilmerna isf.

    Du säger ju att du praktiserar det själv, då vore det snällt om du ville förklara hur det går till i praktiken att ta ett bloss med örat eller annan kroppsöppning.
    Jag hävdar att det är omöjligt då du inte kan suga in luft med andra kroppsdelar än mun och näsa.
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Fröken) skrev 2022-12-16 11:42:08 följande:

    Hej jo men jag ligger på 10-12 cigg om dagen. Kanske något mer o jag dricker.  
    Trivs väldigt bra och ångrar inget.


    Hej igen,
    Hade varit intressant att höra om du fortfarande kan utnyttja rökningen i ert förhållande och sexliv och i så fall vad/hur gör du?

    PS tråden var bättre när du var aktiv😊
  • Anonym (Anonym1)

    Önskar min fru kunde röka ibland, hsr försökt få henne att ta ngn cigg på helgerna när vi dricker bubbel eller vin

  • Anonym (Fröken)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2023-04-25 22:30:40 följande:
    Hej igen,
    Hade varit intressant att höra om du fortfarande kan utnyttja rökningen i ert förhållande och sexliv och i så fall vad/hur gör du?

    PS tråden var bättre när du var aktiv😊
    Här kmr en update!

    Röker gör jag fortfarande och har inga direkt tankar på att sluta. Är så klart beroende nu men kan inte säga att det stör mig snarare tvärtom.

    Röker även när vi myser till det och kan fortfarande trigga igång honom på 1 sek och den möjligheten/makten älskar jag!
  • Anonym (M)

    Haha ett minne var när jag idkade sex med en äldre grannfru. Hon var storrökare och brukade ibland blossa på en cigarett under själva akten. Själv har jag aldrig varit rökare och brukade tacka nej till bjudciggen efteråt.

  • Anonym (är typ sån)
    Anonym (M) skrev 2023-05-18 09:28:19 följande:

    Haha ett minne var när jag idkade sex med en äldre grannfru. Hon var storrökare och brukade ibland blossa på en cigarett under själva akten. Själv har jag aldrig varit rökare och brukade tacka nej till bjudciggen efteråt.


    Gillade du när grannfrun rökte under akten? Glad
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Fröken) skrev 2023-05-17 11:11:30 följande:
    Här kmr en update!

    Röker gör jag fortfarande och har inga direkt tankar på att sluta. Är så klart beroende nu men kan inte säga att det stör mig snarare tvärtom.

    Röker även när vi myser till det och kan fortfarande trigga igång honom på 1 sek och den möjligheten/makten älskar jag

    Skönt att du inte ångrar dig och häftigt att ha den makten. Han är säkert helnöjd😊
  • Anonym (Man 35år)

    Jag hade inte rökt under sex, för jag vet att det är dåligt för hälsan och drar ner sexlusten (på långsikt) .

    Om min partner hade börjat röka under akten, så hade jag bara sett det som att hon är ointresserad, vilket är direkt avtändande. 

    Men lycka till alla sexrökare. 

  • Anonym (john silver)
    Anonym (Man 35år) skrev 2023-07-24 13:03:17 följande:

    Jag hade inte rökt under sex, för jag vet att det är dåligt för hälsan och drar ner sexlusten (på långsikt) .

    Om min partner hade börjat röka under akten, så hade jag bara sett det som att hon är ointresserad, vilket är direkt avtändande. 

    Men lycka till alla sexrökare. 


    Bra skrivet, äntligen ! Skrattande
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2023-07-24 12:31:28 följande:
    Hej

    Håller du fortfarande dig till ca en halv ask omdagen eller har det varit svårt?
  • Anonym (Nyfiken)

    Puffar tråden lite.
    Finns det fler där ute som börjat röka pga sin partner eller i allmänhet tycker det är sexigt att röka?
    Vad har ni för erfarenheter?

  • Anonym (J)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2024-01-07 13:09:55 följande:

    Puffar tråden lite.
    Finns det fler där ute som börjat röka pga sin partner eller i allmänhet tycker det är sexigt att röka?
    Vad har ni för erfarenheter?


    Alltså det är väl 13 åringar som tycker det är häftigt att röka. Alla vuxna vet att det är äckligt och ohälsosamt för både rökaren och alla inom rökens räckvidd. 
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Mimmi) skrev 2020-12-02 16:35:53 följande:
    Haha! Minns också hur weird det kändes att tjuvröka hemma och det var nog ingen i min närhet som kunde föreställa sig. Gick bra ändå eftersom mannen visste och jag behövde inte smyga för honom. Skönt dock när jag bestämde mig för att röka öppet även om många tyckte jag blivit knäpp som börjat i vuxen ålder. Smygröker dock fortfarande för mina föräldrar
    Lite nyfiken på hur det går såhär något år senare. Lyckas du fortfarande med att bara röka3-4 om dagen eller har det blivit mer nu något år senare och smyger du fortf för dina föräldrar?
    Går mannen fortf igång på din rökning?
  • Anonym (jo rå)
    Anonym (J) skrev 2024-01-07 13:18:31 följande:
    Alltså det är väl 13 åringar som tycker det är häftigt att röka. Alla vuxna vet att det är äckligt och ohälsosamt för både rökaren och alla inom rökens räckvidd. 
    Det finns mycket dåligt som folk gör ändå. Absolut alla syndar ibland. 
    Att släppa ut giftiga avgaser från bil är lika illa som tillfällig passiv rökning.

    Äter du eller gör du aldrig något ohälsosamt? Säger något mindre snällt eller är på dåligt humör, sånt som drabbar andra?
  • Anonym (jo rå)

    Själv har jag slutat röka och det är engångsvapes som gäller nu.
    Riktigt uselt för miljön, men väljer att va ego och tänka mer på mitt eget välmående, just när det kommer till detta ämne. 
    Är snart I åldern då storrökare som rökt sen tidig tonår kan börja få känningar och symptom av röken. Så bäst att sluta innan hälsan tar stryk.

    Rökfri sen ett halvår. Märker inga hälsofördelar, kanske inte så konstigt då jag inte upplevt några problem än.

Svar på tråden Sambo vill att jag röker