• Anonym (11 centimeter)

Tycker ni att 11 centimeter är för litet?

Jag undrar om ni tycker att 11 centimeter på en kuk är för litet eller inte?

Jag har väldiga komplex för min. :s.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tycker ni att 11 centimeter är för litet?
  • Anonym (JA!!)
    Anonym (Liten kuk) skrev 2021-07-03 23:16:07 följande:
    G-punkt vet ju alla men lovmodertappsorgadm kan inte vara vanligt kanske 1 på miljarden!
    Jag vet inte hur vanligt det är faktiskt, men det är fler än 1 på miljarden som kan komma så ...en till här tex skrev att hon fått eller får livmodertapps orgasm
    Anonym (Liten kuk) skrev 2021-07-03 23:19:17 följande:
    Vakthundar?? Fattar inte vad du försöker säga?

Så hundarna vakta tills att mannen har mätt sin kuk med ölburken om den är mindre så skäller hundarna eller hur funkar det?????
    Nej så går det inte till alls!!
    ..
  • Anonym (JA!!)
    Anonym (Annaa) skrev 2021-07-03 23:53:00 följande:
    Du har fel, du generaliserar bara.

Jag får de skönaste genom penetration om mannen är välutrustad.

Avskyr oralsex och fingrar mellan benen.
    Jag håller med!!

(Förutom att lite oralsex som förspel kan ju vara skönt ibland)

men samlag är ju ett måste och ger ju dom skönaste orgasmerna om mannen har längre kuk eller är välutrustad!!
  • Anonym (Brynolf)

En stor del av mäns komplex över detta har också att göra med att dom jämför sin stake med statistiken på fel sätt. Dom tittar på statistiken, sedan på måttbandet bredvid sin egen... och så har dom grävt sin egen grop när dom står och jämför med helt fel mått. Det finns två metoder för mätning och dom ger skiljda resultat (vilket även visar sig i olika statistik).
    Använder man inte samma metod som använts för statistiken kommer man att endera att ha mindre eller större än man tror.

www.penisforstoringsverige.se/korrekt-satt-att-mata-din-penis-pa/

• Anonym (JA!!)
    theotherone skrev 2021-07-03 16:26:27 följande:
    Som sagt så är detta en myt.

?The belief that penis size varies according to race is not supported by scientific evidence. A 2005 study reported that "there is no scientific background to support the alleged 'oversized' penis in black people".

A study of 253 men from Tanzania found that the average stretched flaccid penis length of Tanzanian males is 11 cm (4.53 inches) long, smaller than the worldwide average, stretched flaccid penis length of 13.24 cm (5.21 inches), and average erect penis length of 13.12 cm (5.17 inches).

A recent 2016 study of 248 Korean men identified the average erect penis length to be 13.53 cm (5.33 in).A study of 115 men from Nigeria found that the average flaccid stretched penis length of Nigerian males is 13.37 cm (5.26 inches) long, which is near identical to the worldwide average, stretched flaccid penis length of 13.24 cm (5.21 inches) and average erect penis length of 13.12 cm (5.17 inches). A 2015 systematic review of 15,521 men found "no indications of differences in racial variability", and stated that it was not possible to draw any conclusions about size and race from the available literature and that further research needed to be conducted.

According to Aaron Spitz, a urologist, many websites and studies promoting variation of penis size between races use unscientific methods of collecting information and often ignore contradictory evidence. He concludes that "when you really take a good look at the naked data, there?s not a whole lot there [showing racial variation in penis size]."

Tror du att (swing for fun) eller andra kvinnor här kommer ändra oss pga eran statistik?.
    Jag kan också sätta in en länk och skriva ngr siffror!

www.rfsu.se/sex-och-relationer/for-dig-som-undrar/frageladan/kukkunskap/storlek/hur-stor-ar-en-normal-penis/

RFSU undersökning av västerländska män säger att 75% har en storlek på mellan 12- 18cm
    95 % hade mellan 9-22 cm 
    under och över 9- 22cm var ovanligt
    och medel längd var 15 cm
    Så det finns alla varianter!!

• Anonym (JA!!)
    theotherone skrev 2021-07-03 16:26:27 följande:
    Som sagt så är detta en myt.

?The belief that penis size varies according to race is not supported by scientific evidence. A 2005 study reported that "there is no scientific background to support the alleged 'oversized' penis in black people".

A study of 253 men from Tanzania found that the average stretched flaccid penis length of Tanzanian males is 11 cm (4.53 inches) long, smaller than the worldwide average, stretched flaccid penis length of 13.24 cm (5.21 inches), and average erect penis length of 13.12 cm (5.17 inches).

A recent 2016 study of 248 Korean men identified the average erect penis length to be 13.53 cm (5.33 in).A study of 115 men from Nigeria found that the average flaccid stretched penis length of Nigerian males is 13.37 cm (5.26 inches) long, which is near identical to the worldwide average, stretched flaccid penis length of 13.24 cm (5.21 inches) and average erect penis length of 13.12 cm (5.17 inches). A 2015 systematic review of 15,521 men found "no indications of differences in racial variability", and stated that it was not possible to draw any conclusions about size and race from the available literature and that further research needed to be conducted.

According to Aaron Spitz, a urologist, many websites and studies promoting variation of penis size between races use unscientific methods of collecting information and often ignore contradictory evidence. He concludes that "when you really take a good look at the naked data, there?s not a whole lot there [showing racial variation in penis size]."

Tror du att (swing for fun) eller andra kvinnor här kommer ändra oss pga eran statistik?.

www.rfsu.se/sex-och-relationer/for-dig-som-undrar/frageladan/kukkunskap/storlek/hur-stor-ar-en-normal-penis/

RFSU undersökning av västerländska män säger att 75% har en storlek på mellan 12- 18cm
    95 % hade mellan 9-22 cm 

• Anonym (JA!!)

Det var inte meningen att det skulle bli två likadana meddelanden!!

• Anonym (Anna)
    Anonym (emilia113) skrev 2021-07-03 12:48:33 följande:

Förstår inte att ni orkar diskutera det här så mycket. En kvinna får orgasm av klitorisstimulans och inget annat. Hur kan då storleken spela någon som helst roll förutom det då att en stor kanske gör ont? Dom flesta kvinnor föredrar oralsex eller smeksex framför samlag som är totalt ointressant både för mej och mina vänner. Samlag är något man gör för mannens skull inget som ger en själv någon njutning!

Jag tycker nog att diskussionen i stort har spårat ur här men vill ändå bemöta detta om att penetration inte behövs och att kvinnor bara kan få klitorisorgasm. Det är klart att klitoris också är viktig men att kvinnor inte kan få orgasm på andra sätt eller i kombination (t ex klitorisstimulans och penetration) stämmer ju inte. Vissa kvinnor här verkar behöva en stor kuk för att få vaginal orgasm. Jag kan få både vaginal och anal orgasm utan någon klitorisstimulans med min man som jag skrivit tidigare har 13 cm. Det är ett par cm från 11 cm men inte så mycket och troligtvis skulle jag då kunna få det med 11 cm. Om jag fick drömma om den perfekta kuken för mig så skulle den nog landa på 15 cm och ffa att den är hård. Men det finns många andra saker som för mig är viktigare hos en man och jag kan ha skönt sex även med någon som har en mindre kuk. 
  • theotherone
    Anonym (JA!!) skrev 2021-07-04 05:09:45 följande:

95 % hade mellan 9-22 cm 
    Du verkar inte ha förstått mitt inlägg. Poängen med det var att visa på att det inte finns något vetenskapligt stöd för några skillnader i längd på penis mellan olika folkgrupper.

Undersökningen du länkar till varken stärker eller motsäger mitt påstående, den är helt irrelevant i sammanhanget.

Och jag upprepar (återigen): det är ingen som försöker få er att ändra era preferenser, man får gärna ha krav på storkukade killar - det rör mig inte i ryggen.
  • Anonym (JA!!)
    theotherone skrev 2021-07-04 16:06:37 följande:
    Du verkar inte ha förstått mitt inlägg. Poängen med det var att visa på att det inte finns något vetenskapligt stöd för några skillnader i längd på penis mellan olika folkgrupper.

Undersökningen du länkar till varken stärker eller motsäger mitt påstående, den är helt irrelevant i sammanhanget.

Och jag upprepar (återigen): det är ingen som försöker få er att ändra era preferenser, man får gärna ha krav på storkukade killar - det rör mig inte i ryggen.
    Varför är den jag länkade till mindre trovärdig än andra undersökningar.
    Än länkar som speciellt (statistiker) satt in - har inte ens läst dom, men sen går jag och andra inte efter vad någon statistik säger heller!!

Men när (statistiker) skriver något så komiskt som lycka till med att hitta killar med era preferenser för det finns bara 1 på 900 - då måste vi träffa 900 st för att hitta en med modell större fast vi träffat flera st, men vi har väl bara haft tur!!

Vad bra att du inte bryr dig om vad andra föredrar för storlekar!!
  • Anonym (Bmp)
    Anonym (No) skrev 2021-06-20 08:17:55 följande:
    Asså no offense men alla vill ha en trång fitta och det känns inte som att du kan sätta krav
    Jag vill inte ha en trång fitta, tycker om det lite öppna och plaskiga, och helst inte för grund heller, tycker inte om att stöta i botten. 
  • Freddie K

Jag har inte heller stor kuk. Finns det någon kvinna som gillar små kukar?

Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
  • Anonym (?)
    Freddie K skrev 2022-03-30 16:16:46 följande:

Jag har inte heller stor kuk. Finns det någon kvinna som gillar små kukar?

Hur liten är den?
  • Freddie K
    Anonym (?) skrev 2022-03-30 19:34:02 följande:
    Hur liten är den?
    9-10 centimeter bara. Skäms
    Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
  • Anonym (Bekymrad)

Hej.
    vi har en lilla som har 11.
    Han frågor om hjälp. Har den här tråd tagit ett annat syn.
    Lås oss hjälpa honom. 11 ja kanske liten. Själva 15, inte stor. Men ingen klagomål.

låt oss berätta hur han skall göra och fortf kan njuta av sex.

min ex. Det är inte storlek. Det hur den används.
    Räär position. Och om kvinnan uppskattar, är aktiv i hjälp. KukKen är en muskel. Träning = växa 
    Kom igen 

• Anonym (Anna)

Jag tycker vi låter den här tråden dö ut. Börja en ny om ni vill men denna har inte fått ut det bästa ur människorna. 

• Anonym (kukologi)
    Anonym (JA!!) skrev 2021-07-04 05:09:45 följande:

95 % hade mellan 9-22 cm 
    Fast din länk sög ju... för dels står det inte om det är en erigerad kuk eller slapp samt säger ingenting om kukstorlek i ett globalt perspektiv utan snackar enbart om västerlänningar.
    Anonym (JA!!) skrev 2021-07-05 00:53:25 följande:
    Varför är den jag länkade till mindre trovärdig än andra undersökningar.
    Än länkar som speciellt (statistiker) satt in - har inte ens läst dom, men sen går jag och andra inte efter vad någon statistik säger heller!!

Men när (statistiker) skriver något så komiskt som lycka till med att hitta killar med era preferenser för det finns bara 1 på 900 - då måste vi träffa 900 st för att hitta en med modell större fast vi träffat flera st, men vi har väl bara haft tur!!

Vad bra att du inte bryr dig om vad andra föredrar för storlekar!!
    För att den andra undersökningen visade ett globalt perspektiv och att kukstorlekar inte skiljer sig så herrans mycket från land till land eller kontinent. Din länk skulle lika gärna kunna vara ett urklipp ur den andra eftersom den inte säger ett jota om västerländska män skulle ha större eller mindre kukar än resten av världen. EXAKT samma variationer som du tar upp kan ju förekomma i andra länder.
  • Anonym (kukologi)
    Anonym (Bekymrad) skrev 2022-04-01 16:21:57 följande:

Hej.
    vi har en lilla som har 11.
    Han frågor om hjälp. Har den här tråd tagit ett annat syn.
    Lås oss hjälpa honom. 11 ja kanske liten. Själva 15, inte stor. Men ingen klagomål.

låt oss berätta hur han skall göra och fortf kan njuta av sex.

min ex. Det är inte storlek. Det hur den används.
    Räär position. Och om kvinnan uppskattar, är aktiv i hjälp. KukKen är en muskel. Träning = växa 
    Kom igen 

Om du tror att kuken är en muskel så måste du sovit dig genom hela sexualundervisningen i skolan. Nej en kuk står inte pga muskler, en kuk står pga svällkroppar och blod. Och nej en kuk går inte att träna upp genom att tex lyfta skrot med den för.... tadaaa... den har ju inte muskler.
Svar på tråden Tycker ni att 11 centimeter är för litet?