Vad är otrohet för dig? Webcam?
Vad anser du är otrohet? Är det att ha kontakt med ett gammalt ex på ett mer än vänskapligt sätt?
Är det att ha online sex med en ex kk? Att tänka, kyssas, vilka träffa någon annan?
Vad anser du är otrohet? Är det att ha kontakt med ett gammalt ex på ett mer än vänskapligt sätt?
Är det att ha online sex med en ex kk? Att tänka, kyssas, vilka träffa någon annan?
Jamenellerhur! Det kanske är så att jag ÄR Rödluvan och käkar upp honom. Det är en risk han får ta. Eller är jag en Devil in disguise? Närå lika oskyldig som en korgosse!
Du anser inte att du är anonym för att du reggat dig med en slaskadress?
Jamenellerhur! Det kanske är så att jag ÄR Rödluvan och käkar upp honom. Det är en risk han får ta. Eller är jag en Devil in disguise? Närå lika oskyldig som en korgosse!
Att ditt konto inte är kopplat till dig som person. Du är fortfarande anonym. Så det blir lite uddlöst att ge sig på dem som tar den enkla vägen att inte registrera sig eller logga in för att kommentera.
Öh? Jag har inte påstått att du inte är verklig, bara att ditt konto inte är kopplat till din person. Du är således lika anonym som någon som gästnickar under specifikt tillägg. Det finns en person bakom alla nick, anonyma eller ej.
Poängen är att det blir larvigt att brösta upp sig om att någon är "anonym" när du är likaledes.
Ok, hur vet du att jag inte existerar i verkligheten? Det finns en person bakom detta konto.
Ja jag erkänner jag är Sveriges största runk gubbe! Sådär nu slipper ni skriva det, såg alla det jag skrev?
Ja jag erkänner jag är Sveriges största runk gubbe! Sådär nu slipper ni skriva det, såg alla det jag skrev?
Ja, men problemet är att vi helst vill slippa se dig "runka" runt på i stort sett alla trådar.
Är du så himla kåt kan du väl PMA folk istället för att gnida in kuken i fejset på alla i tråden? Eller ännu bättre, visa din fru dina inlägg, hon blir säkert jättestolt över dig
Ok
För mig handlar inte otrohet om den sexuella handlingen i sig oavsett om den är digital eller ej utan det handlar om att man går bakom ryggen på sin partner. Därför kan det vara bra att prata igenom vilka gränser man har ganska tidigt i förhållandet så att man är överens om vad som räknas som otrohet.
Svårt att dra gränser egentligen tycker jag men själva sveket är väl det som är värst, att någon går bakom din rygg. Själva otroheten och sexet går att hantera om båda trots allt vill fortsätta det kan ha varit en dum fyllegrej med någon random. Men att i veckor, månader kanske år ha gått bakom din rygg och planerat träffar med någon annan det är extremt svårt att förlåta.