Hur stor risk att han är pappan?
Hej!
Jag och min pojkvän har haft ett öppet förhållande och det har funkar bra. Vi kör nu oskyddat men med pullout game och har kommit fram till att vi är redo men även kan vänta (därav upplägget). Vi har också "stängt" förhållandet nyligen. Dock har jag nu en liten oro efter att vi hade sex flera ggr runt ÄL att ett tidigare ligg skulle kunna vara pappan om det är så att jag är gravid. Det är för tidigt att testa så jag vore otroligt tacksam om ni kunde bidra med lite kunskap för min sinnesros skull tills dess.
Ser alltså ut såhär:
29:e juni engångsligg (skyddat med kondom), hade även mens då.
6:e -17:e flera oskyddade ligg (pullout) med min kille och även runt ÄL som jag tippar skedde 15:e juli.
Finns det någon risk att engångskillen skulle kunna vara pappan om jag blir gravid denna ÄL? Jag förstår att den är liten - men hur befogad är min oro?
Supertacksam för svar så att jag kan ställa in mig på vad som väntar... Kille nr 1 är ingen jag vill dela ett barn med så finns risken vill jag stålsätta mig för ett tufft beslut. Jag har även försökt hitta info om noninvasive faderskapstestning i fosterstadiet (via blodprov) - finns det någon med erfarenhet kring det tar jag tacksamt emot.