• Anonym (Anonym)

Analsex

Analsex med kvinna som mottagare och mannen som givare. Vad tycker du?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Analsex
  • Anonym (?)
    Anonym (Angelicaah) skrev 2021-09-05 09:57:17 följande:
    Det brukar hålla i sig en vecka ungefär. Vi använder glidmedel jag och min nuvarande. Men han är stor
    Och du tycker att det känns helt ok att vara analt inkontinent lite då och då, för att din man gillar att ta dig hårt och våldsamt i analen? Är du öht inte rädd om dig och din kropp? Ser du dig själv som någon sorts knulldocka som män har rätt att utnyttja? Har du ingen självrespekt?
  • Bättre Beg

Gärna analstimulans men sen tar det tyvärr stopp.

• Anonym (Mman)
    Anonym (?) skrev 2021-09-05 11:45:38 följande:

Och du tycker att det känns helt ok att vara analt inkontinent lite då och då, för att din man gillar att ta dig hårt och våldsamt i analen? Är du öht inte rädd om dig och din kropp? Ser du dig själv som någon sorts knulldocka som män har rätt att utnyttja? Har du ingen självrespekt?

Du tror inte det är en person som driver haha? Flera sådana gissningar angående det kontot bara i denna tråden men jag aktar mig för senast jag för att säga mer så så, så jag inte blir varnad och får inlägget raderat...igen...
  • Anonym (?)
    Anonym (Mman) skrev 2021-09-05 13:07:45 följande:
    Du tror inte det är en person som driver haha? Flera sådana gissningar angående det kontot bara i denna tråden men jag aktar mig för senast jag för att säga mer så så, så jag inte blir varnad och får inlägget raderat...igen...
    Det kan det mycket väl vara. Men omöjligt att veta säkert.
  • Anonym (Angelicaah)
    Anonym (?) skrev 2021-09-05 11:45:38 följande:

Alla män vill ha det så känner att jag kan ge honom det. Låter sjukt men har inga problem med att då och då läcka lite. Det är vanligare än man tror har jag hört bland flera av mina vänner.
  • Anonym (?)
    Anonym (Angelicaah) skrev 2021-09-05 13:15:11 följande:
    Alla män vill ha det så känner att jag kan ge honom det. Låter sjukt men har inga problem med att då och då läcka lite. Det är vanligare än man tror har jag hört bland flera av mina vänner.
    Alla män vill absolut inte ha våldsamt och hårt analsex. Min man vill inte det och inte mitt ex heller. Analsex har/hade jag med båda, men vi tar/tog det alltid försiktigt. Det kan du och din man också göra, om du står upp för dig själv och inte låter honom utnyttja dig.

Du får ursäkta, men att dina vänner läcker bajs lite då och då tror jag inte på. Normala människor tycker inte att det känns ok att göra det. Men vill du gå runt och lukta skit, så är det väl upp till dig.
  • Anonym (Ger/tar?)

Förstår inte varför det måste vara han som ger och jag som tar emot för att det är min rumpa och hans snopp??

Om jag rider honom med rumpan tar han verkligen mig då? Jag tar ju honom med rumpan?

Så nej han tar inte mig därbak. Jag tar honom med min bak.

• Anonym (69"-man)
    Anonym (Ger/tar?) skrev 2021-09-05 13:32:55 följande:

Förstår inte varför det måste vara han som ger och jag som tar emot för att det är min rumpa och hans snopp??

Om jag rider honom med rumpan tar han verkligen mig då? Jag tar ju honom med rumpan?

Så nej han tar inte mig därbak. Jag tar honom med min bak.

Grubblerier över detta uttryckt har bokstavligen hållt mig vaken många nätter.

På något sätt så känns det som ett skadligt uttryckt för att det skapar förväntningar om att manen är aktiv och kvinnan passiv. Samtidigt blir min fru, som är undergiven men aktiv i sängen, mycket kåt av att jag säger till henne att "ta henne" på ett eller annat sätt.
  • Anonym (Angelicaah)
    Anonym (?) skrev 2021-09-05 13:26:02 följande:

Alla män vill absolut inte ha våldsamt och hårt analsex. Min man vill inte det och inte mitt ex heller. Analsex har/hade jag med båda, men vi tar/tog det alltid försiktigt. Det kan du och din man också göra, om du står upp för dig själv och inte låter honom utnyttja dig.

Du får ursäkta, men att dina vänner läcker bajs lite då och då tror jag inte på. Normala människor tycker inte att det känns ok att göra det. Men vill du gå runt och lukta skit, så är det väl upp till dig.

Många har utslag/hemorrojder osv så det blir skitit i underkläderna hur de än gör.

Det är okej för mig har aldrig hört att jag skulle stinka. Min kille är inte våldsam. Men alla män älskar analsex och vissa är mindre byggda (trängre anal) och vissa män är väldigt välutrustade. Så är det i vårt fall..
  • Anonym (?)
    Anonym (Angelicaah) skrev 2021-09-05 14:34:28 följande:

Många har utslag/hemorrojder osv så det blir skitit i underkläderna hur de än gör.

Det är okej för mig har aldrig hört att jag skulle stinka. Min kille är inte våldsam. Men alla män älskar analsex och vissa är mindre byggda (trängre anal) och vissa män är väldigt välutrustade. Så är det i vårt fall..

Du betraktar det alltså som helt normalt att gå runt med utslag och hemorrojder, samt läcka bajs, bara för att "alla män älskar analsex"?

Du skrev tidigare i tråden att din kille vill ha våldsamt och hårt analsex.

Alla män älskar inte analsex. Finns många, både unga och gamla, som inte vill ha det.
  • Anonym (Ger/tar?)
    Anonym (?) skrev 2021-09-05 15:25:22 följande:
    Du betraktar det alltså som helt normalt att gå runt med utslag och hemorrojder, samt läcka bajs, bara för att "alla män älskar analsex"?

Alla män älskar inte analsex. Finns många, både unga och gamla, som inte vill ha det.
    Jag tror alla män skulle älska det om det görs på rätt sätt. Analen är ömtålig men också väldigt stark precis vid öppningen (yttre ringmuskeln) klämmer man den kring ollonet eller precis under, klämmer och slappnar av, klämmer och slappnar av, eller låter den gå lite längre in och gör "tömma tarmen" rörelser, eller rör sig försiktigt upp och ner med ringmuskeln lätt spänd över hans ollon så har jag väldigt svårt att tro att en man inte tycker det är skönt. 
  • Anonym (Angelicaah)
    Anonym (?) skrev 2021-09-05 15:25:22 följande:

Var och varannan vuxen människa har hemorrojder. Det kan bero på graviditet övervikt osv.

Som du märker inte minst på forumet brukar analsex vara mycket efterfrågat.

Sexet blir också per definition våldsamt i en mening där analen kan vara väldigt trång och prinsar kan vara långa och breda. Hur mycket glidmedel man än använder...

så förstår inte skillnaden när vi dessutom gillar lite hårdare tag. Det är vanligare än man tror att läcka och gå sönder osv vid analsex. Detta är män väl medvetna om.
  • Anonym (?)
    Anonym (Ger/tar?) skrev 2021-09-05 15:46:46 följande:
    Jag tror alla män skulle älska det om det görs på rätt sätt. Analen är ömtålig men också väldigt stark precis vid öppningen (yttre ringmuskeln) klämmer man den kring ollonet eller precis under, klämmer och slappnar av, klämmer och slappnar av, eller låter den gå lite längre in och gör "tömma tarmen" rörelser, eller rör sig försiktigt upp och ner med ringmuskeln lätt spänd över hans ollon så har jag väldigt svårt att tro att en man inte tycker det är skönt. 
    Det kan ingen av oss veta. För övrigt handlar det inte bara om själva den fysiska känslan. Många, både män och kvinnor, vill inte ha analsex pga att de tycker att det är äckligt att stoppa in något där bajset kommer ut.
  • Anonym (?)
    Anonym (Angelicaah) skrev 2021-09-05 16:01:54 följande:
    Var och varannan vuxen människa har hemorrojder. Det kan bero på graviditet övervikt osv.

Sexet blir också per definition våldsamt i en mening där analen kan vara väldigt trång och prinsar kan vara långa och breda. Hur mycket glidmedel man än använder...

så förstår inte skillnaden när vi dessutom gillar lite hårdare tag. Det är vanligare än man tror att läcka och gå sönder osv vid analsex. Detta är män väl medvetna om.
    Nej, var och varannan vuxen människa har inte alls hemorrojder. Var har du fått det ifrån? Länka till den statistik som visar det. Hemorrojder är vanligt, ja, men bara för att många får det någon gång i livet, så betyder inte det att alla går runt med det mer eller mindre konstant, som du och dina vänner tydligen gör. Och när folk får det, så beror det ju på att det inte varit så lätt att förhindra, såsom vid graviditet och övervikt, som du ju själv nämner.

Att ha analsex på ett säkert sätt är väldigt enkelt. Om mannen har så monstruöst stor kuk att anal inkontinens och hemorrojder är oundvikligt, så bör man avstå helt från analsex. Det är INTE bra alls för tarmen att ringmusklerna är konstant skadade. Snart är du kroniskt analt inkontinent.

Du kan inte använda mäns inlägg på ett webbforum som ett statistiskt underlag för vad alla män vill. Att många skriver på FL att de vill ha analsex betyder inte alla män älskar det.

Hahaha, sex blir inte per definition våldsamt bara för att man har analsex. Det går alldeles utmärkt att ha analsex försiktigt, långsamt och under samtycke.

Visa mig den statistik som bevisar att det är vanligt att läcka och gå sönder av analsex. Om du läcker och går sönder av analsex SÅ GÖR DU OCH DIN KILLE PÅ FEL SÄTT. Och kan ni inte göra på något sätt så att du inte läcker och går sönder, så ska ni inte ha analsex. Ni skadar din kropp allvarligt.

Vet du, jag börjar tro att du är en av de där analsexhatande och sexnegativa feministerna på FL, som inte vill att några andra kvinnor ska ha analsex heller. Var du en av dem som satt i den förra analsextråden och sa till oss som gillar analsex att vi inte ska komma gnällandes när vi fått skithålet spräckt och blivit analt inkontinenta?
  • Anonym (Nej nej)

Är tjej och har aldrig haft analsex och kommer aldrig att ha. Usch, vill inte tänka tanken ens.

• Anonym (Gillar analt)
    Anonym (Angelicaah) skrev 2021-09-05 16:01:54 följande:

Det är absolut inte det vanliga nej. Man kan ha hårt analsex utan smärta eller att gå sönder. Då utförs det helt fel
Svar på tråden Analsex