Analsex
Analsex med kvinna som mottagare och mannen som givare. Vad tycker du?
Analsex med kvinna som mottagare och mannen som givare. Vad tycker du?
Gärna analstimulans men sen tar det tyvärr stopp.
Och du tycker att det känns helt ok att vara analt inkontinent lite då och då, för att din man gillar att ta dig hårt och våldsamt i analen? Är du öht inte rädd om dig och din kropp? Ser du dig själv som någon sorts knulldocka som män har rätt att utnyttja? Har du ingen självrespekt?
Och du tycker att det känns helt ok att vara analt inkontinent lite då och då, för att din man gillar att ta dig hårt och våldsamt i analen? Är du öht inte rädd om dig och din kropp? Ser du dig själv som någon sorts knulldocka som män har rätt att utnyttja? Har du ingen självrespekt?
Förstår inte varför det måste vara han som ger och jag som tar emot för att det är min rumpa och hans snopp??
Om jag rider honom med rumpan tar han verkligen mig då? Jag tar ju honom med rumpan?
Så nej han tar inte mig därbak. Jag tar honom med min bak.
Förstår inte varför det måste vara han som ger och jag som tar emot för att det är min rumpa och hans snopp??
Om jag rider honom med rumpan tar han verkligen mig då? Jag tar ju honom med rumpan?
Så nej han tar inte mig därbak. Jag tar honom med min bak.
Alla män vill absolut inte ha våldsamt och hårt analsex. Min man vill inte det och inte mitt ex heller. Analsex har/hade jag med båda, men vi tar/tog det alltid försiktigt. Det kan du och din man också göra, om du står upp för dig själv och inte låter honom utnyttja dig.
Du får ursäkta, men att dina vänner läcker bajs lite då och då tror jag inte på. Normala människor tycker inte att det känns ok att göra det. Men vill du gå runt och lukta skit, så är det väl upp till dig.
Många har utslag/hemorrojder osv så det blir skitit i underkläderna hur de än gör.
Det är okej för mig har aldrig hört att jag skulle stinka. Min kille är inte våldsam. Men alla män älskar analsex och vissa är mindre byggda (trängre anal) och vissa män är väldigt välutrustade. Så är det i vårt fall..
Du betraktar det alltså som helt normalt att gå runt med utslag och hemorrojder, samt läcka bajs, bara för att "alla män älskar analsex"?
Du skrev tidigare i tråden att din kille vill ha våldsamt och hårt analsex.
Alla män älskar inte analsex. Finns många, både unga och gamla, som inte vill ha det.
Är tjej och har aldrig haft analsex och kommer aldrig att ha. Usch, vill inte tänka tanken ens.
Var och varannan vuxen människa har hemorrojder. Det kan bero på graviditet övervikt osv.
Som du märker inte minst på forumet brukar analsex vara mycket efterfrågat.
Sexet blir också per definition våldsamt i en mening där analen kan vara väldigt trång och prinsar kan vara långa och breda. Hur mycket glidmedel man än använder...
så förstår inte skillnaden när vi dessutom gillar lite hårdare tag. Det är vanligare än man tror att läcka och gå sönder osv vid analsex. Detta är män väl medvetna om.