• Klangen

Vilken typ av sex föredrar du?

Hej! För att lusta intresset lite!

Skriv om du är man eller kvinna!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilken typ av sex föredrar du?
  • Anonym (Man 40)

1. Analsex är kul som omväxling

2. Vaginalt sex helt okej

3. Oralsex golar jag och framförallt att munknulla

4. Kinkysex - ja något jag faktiskt gillar mer och mer!

5. Annat? Ja, petting eller sex med händerna gillar jag skarpt!

• Anonym (Sprutten)

i musen tycker jag är gemytligt

• Anonym (Qvinna)
    Anonym (BrB) skrev 2021-09-07 18:19:42 följande:

Alternativ 6, har kommit ifrån sex så jag onanerar bara om jag ska ha nåt sexuellt. 

Man 50+

Hur kommer sig detta? Du saknar partner eller föredrar sex med dig själv istället för med partner?
  • Anonym (spännande sex)

Sex ska vara mentalt och psykologiskt och vara en process som så småningom ev leder fram till samlag och mer fysiska inslag men inte nödvändigtvis. Vanligt närhets/slentriansex tröttar ut mig och det har jag inget behov av. Det ska vara exceptionellt och pågå under en lång tid innan man kommer till målet,alternativt en snabbis sprungen ur ett snabbt uppblossande begär i stunden på opassande plats.

• Anonym (Man 40)
    Anonym (spännande sex) skrev 2021-09-09 11:21:55 följande:

Sex ska vara mentalt och psykologiskt och vara en process som så småningom ev leder fram till samlag och mer fysiska inslag men inte nödvändigtvis. Vanligt närhets/slentriansex tröttar ut mig och det har jag inget behov av. Det ska vara exceptionellt och pågå under en lång tid innan man kommer till målet,alternativt en snabbis sprungen ur ett snabbt uppblossande begär i stunden på opassande plats.

Håller med, sex ska vara lite spännande. Vissa gånger brukar jag vara lite hårdare, lite mera kinky. Igår fick min sambo mina fingrar i hennes mun efter att jag fingrat henne. Eller, hon fick det flera gånger och jag tänkte tanken på att fråga henne om hon ville slicka av mina fingrar (vilket hon vill men hon skäms lite för det) och sedan munknullade jag henne och sprutade i hennes mun. Jag kysste henne direkt efter och så beordrade jag henne att smeka sig själv till en orgasm medan jag tittade på och sög lite på hennes bröstvårtor. Det tog inte lång stund ska ni veta innan hon kom i en hård orgasm. Hon är lite undergiven och tycker om när hon får order från mig att göra vissa saker.
  • Tom Araya

Man - kan inte rösta, för jag vill ha allt det där och lite till, inte enbart en av dem.

• Anonym (Sugaren)

Det beror på humör och vilken status jag har rent fysiskt.

Skönaste orgasmerna får jag när jag blir påsatt analt av en inte allt för stor kuk eller en erfaren kvinna med strapon.

Av förklarliga själv tar jag inte emot analt varje dag.

Näst bäst är att få tillfredställa med munnen. Suga kuk och slicka fitta och röv gillas.

Ibland är det skönt att själv sätta på, då helst en fin tjej.

Oavsett aktivitet gillar jag att kombinera med anonymitet. Gh eller ögonbindel.

• Anonym (Göran)

Det beror på partnern.

Har haft en tjej som sög och slickade helt underbart.

Men hennes fitta var inte skön. Den var slapp lite torr och inte så varm.

Min nuvarande tjej suger bara med kondom ( lite konstigt tycker jag) hon är urkass.

vi har varit ett par LÄNGE över 10 år.

Men hennes fitta är helt otroligt skön. Trång varm och fuktig. Hon kan verkligen klämma hårt om kuken när hon vill.

• Anonym (BrB)
    Anonym (Qvinna) skrev 2021-09-08 17:56:21 följande:
    Hur kommer sig detta? Du saknar partner eller föredrar sex med dig själv istället för med partner?
    Gift. Länge försökte jag hålla liv i sexet men gav efter många år upp, hon ville sa hon men tog aldrig initiativ eller försökte göra nåt för att försöka förbättra sexet. Jag blev till slut självförsörjande på känslor och idag lever vi tillsammans mest som vänner med ett tryggt och bekvämt liv.
  • Anonym (Man 52 år gift i 25 år.)
    Anonym (BrB) skrev 2021-09-09 20:51:04 följande:

Gift. Länge försökte jag hålla liv i sexet men gav efter många år upp, hon ville sa hon men tog aldrig initiativ eller försökte göra nåt för att försöka förbättra sexet. Jag blev till slut självförsörjande på känslor och idag lever vi tillsammans mest som vänner med ett tryggt och bekvämt liv.

Ett tips till dig.

Följ den här tråden här på FL:

www.familjeliv.se/forum/thread/81366011-prata-om-sexbrist-utan-att-skapa-press
  • Limpo

Tycker att oralsex är det härligaste både att ge och få. Jag är en man.

• Anonym (Äldre gift)

Som yngre älskade jag oral och vaginalsex nu för tiden blir det mest att jag runkar av min man. Det tycker både han och jag är härligt jag älskar när han kommer.

• KimLinnefeldt
    Anonym (Äldre gift) skrev 2021-09-20 08:04:09 följande:

Som yngre älskade jag oral och vaginalsex nu för tiden blir det mest att jag runkar av min man. Det tycker både han och jag är härligt jag älskar när han kommer.

Hur gamla är ni? Saknar du inte att själv få komma?
  • ttrotare

Jag gillar att leka. Så allt från mjukt och kärleksfullt till hårt och rått.

Jag gillar när kvinnan styr mig, (troligtvis för att det vanligaste är att jag gör det) ?tvingar? mig till att göra viss saker. Så hett.

Men framförallt så gillar jag oralsex.

• PorterPelle

Det är så svårt att svara på en sådan fråga för det varierar från gång till gång och vem en är med. Föredrar sex som alla inblandade njuter. Oavsett om det är hårt mjukt kärleksfullt porrigt kinky eller vad som helst.  Oavsett om en är ensam, 2, 3, 4 eller 17 personer

• Nipus81

Kan nästan säga att jag går igång på lite kinky saker men inget extremt. Kan vara ett finger i rumpan på mig eller analsex på henne, eller varför inte ett ganska hårt munknull? En vaniljesession kan vara fint men det ger ingen större upplevelse för någon av oss även om vi ibland har detta. Vi vet vilka knappar man ska trycka på för att få varandra att komma och ibland är det målet - har vi tid så är det resan dit som är målet!

Svar på tråden Vilken typ av sex föredrar du?