• Anonym (Facebok)

Fiktiv trekant med din man och en dildo?

Hur troligt är det att du har en fiktiv trekant med din man och en naturtrogen dildo? Du får uppleva en trekant med två kukar men enbart med din sambo. Är det en fantasi, en skräck, omöjligt eller ett kanske vid rätt tillfälle?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Fiktiv trekant med din man och en dildo?
  • Anonym (Facebok)

Det skulle inte vara fyra frågetecken där utanverk smiley, men det blev frågetecken istället.

• Anonym (Nej du)
    Anonym (Facebok) skrev 2021-09-16 23:24:30 följande:

?

Ja, jag och dildon väljer bort karln.
  • Anonym (Facebok)
    Anonym (Nej du) skrev 2021-09-17 09:49:31 följande:

Ja, jag och dildon väljer bort karln.

• Anonym (?)

Märkliga alternativ.

Det är väl helt vanligt sex, med leksaker inblandat.

• KimLinnefeldt

Bra idé. Måste prova. Jag brukar fantisera i hennes öra, kanske kunde kombinera det med en dildo och uttrycklig fantasi om att det är en annan man...

• Anonym (Well)
    Anonym (Facebok) skrev 2021-09-17 06:27:41 följande:

Okej, men brukar ni eller du fantisera om att dildon är en annan man som du har sex med eller är det en sexleksak i plast som används för njutning? Förstår du hur jag menar? ????

Jag förstår, men det har jag eller vi inte gjort. Fast jag tycker absolut du och din man ska köra!!!
  • Anonym (Facebok)
    Anonym (Well) skrev 2021-09-17 12:33:02 följande:

Jag förstår, men det har jag eller vi inte gjort. Fast jag tycker absolut du och din man ska köra!!!

Tack, jag kanske varit otydlig men jag är mannen i paret.
  • Anders 386

Jag som man har den fantasin när jag leker med en dildo i henne o hon runkar mig. Då ser jag dildon i henne och känner samtidigt hennes hand. Men ärligt talat vet jag faktiskt inte om min fru delar min fantasi ??

Har inte frågat henne...  

• Anonym (kvinna)
    Anonym (Facebok) skrev 2021-09-17 06:16:55 följande:
    Så kanske det är för er

Det skulle kunna vara ev trekant i fantasin, det var så min tanke var. Att istället för att det är en plastbit jag har sex med så fantiserar man om att det är en kuk av kött och blod och som sitter på en man.
    Spelar väl ingen roll vad man fantiserar om. Du kan ha en docka med i sängen med det är fortfarande bara en trekant om det är tre personer med under samlaget. Två personer är bara ett vanligt knull.

Jag har legat med två män samtidigt, och jag har även legat med min sambo och en dildo. Tro mig, det är ljusårs skillnad.
  • Anonym (Facebok)
    Anonym (kvinna) skrev 2021-09-17 14:34:13 följande:

Jag har legat med två män samtidigt, och jag har även legat med min sambo och en dildo. Tro mig, det är ljusårs skillnad.

Vilket föredrar du och varför?
  • Anonym (Texas)
    Anonym (kvinna) skrev 2021-09-17 14:34:13 följande:
    Spelar väl ingen roll vad man fantiserar om. Du kan ha en docka med i sängen med det är fortfarande bara en trekant om det är tre personer med under samlaget. Två personer är bara ett vanligt knull.

Självklart är det jätteskillnad. Men det utesluter ju inte att man kan ha fantasier?

• Anonym (Sign.)

Det har hänt en gång med ett ex. Det fanns inte riktigt något alternativ för att rösta på för det.

Svar på tråden Fiktiv trekant med din man och en dildo?