Tror en granne vänstrar/är player/fuckboy
Har en granne som bor tvärs över gården som jag haft turen/oturen att se mer än jag kanske velat se av.
Personligen verkar han trevlig, rolig, charmig, hälsar alltid när vi ses. Får ibland intrycket av att han flirtar med mig, men det kan vara min medelålderskris som spökar.
Har i kanske 1,5 år sett tre olika kvinnor i och utanför hans lägenhet. Aldrig att kvinnorna är där tillsammans, utan verkar vara en i taget på någon slags schema. Dam 1 är där tidigt i veckan, dam 2 kan ses ons-tor och dam 3 oftast på helgen.
Dam 1 ser ut som något slags vampyr/goth/emo, svart hår, likblek hy, svarta kläder, tatueringar. Dam 2 är från afrika och är väldigt lång, dam 3 är kort och blond. Väldigt söta tjejer alla tre, eller nja... kanske inte vampyren.
Jag har inte sett dem "in action" men att de pussats, gått hand i hand utomhus. När han ihop med tjej möter mig hälsar han bara, stannar inte för att prata eller så.
Borde man varna tjejerna eller försöka få mer info innan? Sluta lägga sig i? Bli tjej nummer 4? (haha dam 4: Gammal med grå utväxt). Vad hade du gjort?
Min dotter är rätt modig av sig (här på halvtid) så hon har erbjudit sig att konfrontera honom om jag är så nyfiken så jag får veta...men vet inte. Hon är inte så mycket yngre så vet i tusan om jag litar på den där typen i närheten av henne. Han är ju väldigt gullig och effekten han verkar ha på damer är ju uppenbar.