• Svar på tråden Har din kropp förändrats under pandemin?
  • Dr Nail

Slutade träna och gick upp i vikt. Sen slutade äta och gick ner i vikt. Så ja, två gånger fast +/- 0.

• lövet2

Ja, det där med sämre tandhälsa känner jag igen. En liten infektion i en rot hann göra mig ordentligt sjuk eftersom jag inte fick komma till tandläkaren. Det ena ledde till det andra och det påverkar både min hälsa och min ekonomi.

• Entjejskonto

Jag var gravid och fick barn, så ja! I övrigt vet jag inte hur den skulle ha påverkats såklart, men troligen inte nämnvärt eftersom jag levt nästintill som vanligt, kunnat åka till förskolan och jobb varje dag men inte gjort lika mycket sociala aktiviteter på fritiden

• Aliona

Ja absolut! Psykiskt mår jag mycket bättre och är mindre påverkad av stress nu när jag jobbat hemifrån, men fysiskt är värre. Plus ca 8 kg och absolut noll kondition kvar. Slutade med gruppträningen som jag höll på med och i synnerhet försvann all vardagsmotion när jag slutade gå till kontoret, gå ut på lunchen och sånt. Sen blev det på tok för mycket småätande när jag jobbar från köksbordet. Och kilona kan bekvämt smyga på en nu när jag jobbat i mjukisbyxor i snart två år!

Svar på tråden Har din kropp förändrats under pandemin?