• Anonym (Undrar)

Skulle du kunna leva i ett förhållande utan sex?

Ja som rubriken lyder. Skulle du kunna leva i ett förhållande utan sex?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Skulle du kunna leva i ett förhållande utan sex?
  • prospicientia
    Anonym (Undrar) skrev 2022-01-13 13:40:22 följande:
    Förspel för min man är 1 min typ, tror inte han vill lägga en 15 min på mer förspel.
    Haha, jag tror jag behöver 25 minuters förspel (beröring, vara när, gos, trycka sig mot varandra...) för att få stånd ordentligt. Då finns det en varm, härlig känsla.

När jag var 18 kunde jag få stånd bara av att gå förbi en kvinna på gatan och slänga en blick. Idag är jag 43 och det krävs lite mer.
  • Anonym (Cash)
    prospicientia skrev 2022-01-13 15:41:44 följande:
    Haha, jag tror jag behöver 25 minuters förspel (beröring, vara när, gos, trycka sig mot varandra...) för att få stånd ordentligt. Då finns det en varm, härlig känsla.

När jag var 18 kunde jag få stånd bara av att gå förbi en kvinna på gatan och slänga en blick. Idag är jag 43 och det krävs lite mer.
    Kvinnor vill ha virila män, som får upp den.

Det är därför kvinnor vill ha unga, ståndaktiga män.
  • Anonym (Cash)
    prospicientia skrev 2022-01-13 15:41:44 följande:

Många kvinnor gillar inte när män på gatan glor.
    Många män tycker det är trevligt när en kvinna slänger en sexig blick på dom.
  • Anonym (S)
    Anonym (Cash) skrev 2022-01-13 15:46:39 följande:
    Det är inte det vi diskuterar! Om du inte har något att tillföra till tråden, så kan du dra.
  • Anonym (?)

Man får allstå ha en egen åsikt om det utan att det handlar om att sex inte är en mänsklig rättighet, att ingen skulle äga sex?

• Anonym (jag)
    Anonym (Cash) skrev 2022-01-13 15:44:57 följande:
    Kvinnor vill ha virila män, som får upp den.

Det är därför kvinnor vill ha unga, ståndaktiga män.
    Nja, att ha stånd men inte veta hur man använder den eller komma på fem sekunder är nog inte mycket till nytta för en kvinna.

Du har nog sett för mycket porr
  • prospicientia
    Mr1970 skrev 2022-01-13 09:12:54 följande:
    Ok, får förklara lite närmare då. Jag menar att de flesta verkar tro att det ALLTID är viktigast med penetrationssex. Men JAG som bara kan tala för mig själv tycker inte alltid det är målet. Om det av någon anledning inte skulle gå, eller finnas lust till penetration om det så är 2 år, så skulle jag stå ut med det. Det kan till och med vara bättre och sexigare utan penetration ibland. Till exempel onanera ihop osv.
    Onanera ihop är väldigt mysigt. Men jag har hört de som tycker att det är extra intimt och inte utan vidare är trygga med det, av någon anledning. Det är ju det att det kan underlätta med lite vägvisning också. :D Alla fungerar ju inte exakt likadant.

Nej, precis. Jag ville endast ha oralsex första gången jag hade sex med mitt ex. Hon blev lite otålig, vilket var rätt gulligt, haha. :))
  • Anonym (Cash)
    Anonym (jag) skrev 2022-01-13 15:52:29 följande:
    Nja, att ha stånd men inte veta hur man använder den eller komma på fem sekunder är nog inte mycket till nytta för en kvinna.

Du har nog sett för mycket porr
    Jag har sett mycket porr, men vad är för mycket?
    Det är många kvinnor här som skriver att dom vill ha virila män, och att dom föredrar unga män, som lätt får ståkuk.
  • Anonym (jag)
    Anonym (Cash) skrev 2022-01-13 16:00:27 följande:
    Jag har sett mycket porr, men vad är för mycket?
    Det är många kvinnor här som skriver att dom vill ha virila män, och att dom föredrar unga män, som lätt får ståkuk.
    För mycket är när man börjar resonera som du gör.
  • prospicientia
    Anonym (Cash) skrev 2022-01-13 15:46:39 följande:
    Nja, jag vet inte. Om man inte vill ha ögonkontakt så tittar man ju inte tillbaka. Många är säkert rädda för hur ögonkontakten ska uppfattas. Dessutom är det många kvinnor som lätt uppfattar ögonkontakt som flört. Jag har blivit förvånad vid några tillfällen när någon har uppfattat det som flört och så kommit fram och stött på mig.

Menar du flyktiga blickar på kroppar och sådär så är det nog nåt de flesta oavsett kön gör mest hela tiden. Jag slänger blickar på män också och det har ingenting med sexuell attraktion att göra. Det är bara att det stod någon där och man tittar lite hastigt.

Tendensen att önska söka kontakt handlar ju inte bara om "sexighet". Det kan vara väldigt skönt att få växla några ord med någon ett tag.

Sen om du menar att mer ihållande "glo" på någon så uppfattas det som otrevligt. Det är rent hyfs.
  • Anonym (Undrar)
    Anonym (S) skrev 2022-01-13 13:55:46 följande:

Hur vet du det om du inte frågar honom? Han kanske bara inte vet vad han ska göra. Visa honom!

Jag har svårt att tro att han vill ha så långt förspel, han vill ha sex ganska omgående. Men visst jag kan ju fråga
  • Anonym (S)
    Anonym (Undrar) skrev 2022-01-13 16:42:22 följande:
    Jag har svårt att tro att han vill ha så långt förspel, han vill ha sex ganska omgående. Men visst jag kan ju fråga
    Det är klart du ska fråga. Om han bara vill sätta på dig efter en minuts förspel, så är han sjukt egoistisk.
  • Mimosa86

Just den här veckan har jag pms så då är mitt svar att självklart kan man leva utan sex! Sex är bara onödigt.

Snart kommer denna jävla vecka vara förbi och då kommer jag svara, självklart kan man inte ha en relation utan sex! Sex är ju det härligaste. Jag hade lämnat direkt.

Svar på tråden Skulle du kunna leva i ett förhållande utan sex?