Blir du kåt när du är full?
Förra tråden blev lite fel.
Förra tråden blev lite fel.
Ja, en drink eller ett glas vin är perfekt. Alltså påverkad men inte full. Blir mer gränslös och kåt med lagom alkohol. Hon också.
Inte varit full på flera år, men förmodligen så blir jag det. Åtminstone om det är unga tjejer inblandade. Jag har fått veta här på Familjeliv att jag bara är kåt då.
Inte så värst faktiskt, dagen efterkåt däremot.
Nej. Tror det är vanligare att kvinnor blir kåta av alkohol, kanske för att de slappnar av, släpper hämningar och inte funderar så mycket. Män däremot är vana (eller programmerade) att vara den som jagar och då behöver man vara skärpt. Att slappna av är vila mer än sex.
Har aldrig blivit fyllekåt.
Vrålkåt, Bakfyllekåt dessutom :)
Fast ligger helst nykter.
Tvärtom. Får inte orgasm heller
Ibland! Speciellt på rödvin, då kan jag bli djuriskt kåt.
Ja tyvärr blir jag lite för kåt och ligger med lite för många på fyllan.
Ja! Dessutom tror jag att alla runt mig nog säkert är kära i varann, innerst inne. Försöker mäkla ihop dom! Skitjobbig, men jag har ändå några vänner som inlett relationer pga mitt fyllejag. (Några = 2)
Utan tvekan. Och ännu kåtare när jag vaknar bakis i sängvärmen.
Absolut inte. Däremot vaknar jag ibland kåt som en älg när jag druckit dagen innan. Morgonstånd man kan hänga jeansen på. Behöver dessutom inte glasögon, vilket jag annars gör. Sjukt konstigt att en baksmälla kan göra sådant. Går över efter en stund när jag vaknat till.