Vad är det för fel på mig?
Min mens är snart 3 månader sen vilket är extremt ovanligt för mig och aldrig hänt förut. Min mage växer senaste tiden och det är inte av viktökning men när jag gjorde graviditetstest förut så var det negativt. Finns det något annat jag kan göra? blir orolig då magen växer, den har förhöjts typ och blivit mycket rundare och större. Har haft vissa symtom som stämmer in på gravidet nu senaste veckorna. För några dagar sedan så har jag börjat få någon känsla på sidorna av nedre delen av magen, obehag/mild smärta om jag tex rör på mig ett visst sätt, när jag försöker gå på toaletten (vilket är väldigt svårt då jag är förstoppad). Fick ett extremt sug på ättiksgurka för nån vecka sen och åt liksom 2 burkar på knappt 2 dagar. Väldigt ovanligt för mig då jag aldrig ens äter det eller har någonsin gillat det. Fick för mer än en månad sen extremt synliga blodkärl på bröst,armar,händer,ben och fötter. Behöver kissa så himla ofta. Detta är några ändrade saker lite mer kortfattat. Vet inte vad det kan vara, har alltid haft regelbunden mens. Är ung och vet inte vad jag ska göra.. får väl ringa vårdcentralen men har någon nåt tips/råd då jag är orolig..?