• Anonym (Anonym1)

Vilka killar får avsugningar?

Hej! Detta är inte en runkrråk, bara nyfikenhet. Jag är en  man som är lyckligt gift osv, men jag har funderat på en sak ett tag. Jag har alltid utan undantag fått avsugningar. Av både ragg, dejter, flickvänner osv, och jag har varit med ganska många. Hur kommer det sig? De flesta jag känner får det sällan eller aldrig. Min fundering är alltså om det är något speciellt man som kille utstrålar för att just bli bortskämd på den fronten?

• Svar på tråden Vilka killar får avsugningar?
  • Anonym (Stor och redig)

Inte haft några problem att få kvinnor suga, är väl rustad som många kvinnor finner spännande och dyrkar min kuk (cock worship).

Är annars väldigt dominant så blir det ingen frivillig avsugning så blir det ett munknull.

• Anonym (Såklart)
    Anonym (Anonym1) skrev 2022-01-27 11:45:12 följande:
    Dom som har tagit disken ordentligt.
  • Studentpappa
    Anonym (Inte) skrev 2024-12-31 09:17:12 följande:
    Inte helt ovanligt verkar det. Samma här, vi är runt 50, gifta i 20 år. Aldrig oralt. Jag har haft bara henne så jag har aldrig upplevt att bli sugen.
    Se till att vidga vyerna innan du hänger ner flaggan då! Kan ju fan inte gå hela livet utan att ha fått kuken avsugen?!
    Ride it like you stole it
  • Anonym (Mannen)

Tror det handlar mer om tjejen. En del tjejer har aldrig fått in vanan. Tror mycket handlar om hur deras sexliv var i tonåren. Exempelvis om de var förälskad i någon kille som ville att de skulle experimentera med olika saker eller om de hade pojkvänner som inte var så intresserade av mer än att komma.

Det sägs iaf att det sex man lär sig i tonåren blir mer normaliserat.

Flera av de flickvänner jag hade i tonåren har sagt att de blev kåta av att suga av mig pga att de märkte att det var skönt för mig. En sa till och med samma sak om analsex. Men det tog ett tag innan det hände. 

• Anonym (Pelle)

Tror, liksom andra, att det handlar om vilka tjejer du möter. Det finns, upplever jag, stor variation i hur mycket tjejer gillar att suga kuk. Men de flesta brukar tycka det är OK iaf. Men ibland blir det jackpott med att träffa någon som verkligen gillar det, och tar initiativ till det

• Anonym (Länge gift)

Det börjar vara 30 år sedan sist.

• Anonym (Inte)
    Studentpappa skrev 2025-01-01 00:42:37 följande:
    Se till att vidga vyerna innan du hänger ner flaggan då! Kan ju fan inte gå hela livet utan att ha fått kuken avsugen?!
    Man kan inte få allt. Jag får nöja mig utan.
  • Anonym (Inte)
    Anonym (Länge gift) skrev 2025-01-02 08:35:11 följande:

Det börjar vara 30 år sedan sist.

Gjorde frun det då, eller var det med annan partner?
  • Nipus81

Vet inte om det beror på mannen eller kvinnan faktiskt. Jag blir nästan alltid avsugen av min sambo men det beror nog mer på henne än på mig, hon gillar att suga kuk och hon blir alltid våt i trosan av att få suga av mig.. 

• Anonym (Me)
    Anonym (Mannen) skrev 2025-01-01 00:55:26 följande:

Tror det handlar mer om tjejen. En del tjejer har aldrig fått in vanan. Tror mycket handlar om hur deras sexliv var i tonåren. Exempelvis om de var förälskad i någon kille som ville att de skulle experimentera med olika saker eller om de hade pojkvänner som inte var så intresserade av mer än att komma.

Det sägs iaf att det sex man lär sig i tonåren blir mer normaliserat.

Flera av de flickvänner jag hade i tonåren har sagt att de blev kåta av att suga av mig pga att de märkte att det var skönt för mig. En sa till och med samma sak om analsex. Men det tog ett tag innan det hände. 

Alla gillar det inte oavsett
  • Anonym (Mannen)
    Anonym (Me) skrev 2025-01-02 23:14:54 följande:
    Visst men med handlar mest om rätt inställning. Blir det ett tvång och man får negativa tankar kring det så blir det inte positivt.
  • Anonym (Mannen)
    Anonym (Me) skrev 2025-01-02 23:14:54 följande:
    ...och har man en positiv inställning så blir det positivt. Men det gäller ju att killen också beter sig bra.
  • Anonym (Herr H.)

I alla längre relationer (en handfull) har det varit en basingrediens i sexlivet. Min nuvarande, sedan tio år tillbaka, har säkert gett mig upp emot tusen sköna avsugningar.

Dock har jag varit med om ett par kortare sexuella förbindelser med kvinnor som från början visat att de inte är intresserade av att ta den i munnen. Dessa har även varit ointresserade av att bli slickade. Är ju bara att respektera att alla är olika.

En kvinna som kan använda mun, läppar och tunga - och därtill inte är rädd för att ta emot satsen i samband med detta - är dock för mig höjden av njutning och jag skulle inte kunna ha en mer varaktig relation utan det.

• Anonym (Förkyld)

Vi har oralsex i kanske 70% av gångerna vi har sex, och då är det som förspel. Men det händer att hon suger mig hela vägen. Rent egoistiskt skulle jag önska att bli avsugen hela vägen ett par gånger i veckan utöver vårt vanliga sexliv men jag ska inte klaga. vi har det bra, vi både ger och tar av varandra.

• Anonym (Länge gift)
    Anonym (Inte) skrev 2025-01-02 08:48:29 följande:
    Gjorde frun det då, eller var det med annan partner?
    Det var min dåvarande flickvän, numera min fru.
Svar på tråden Vilka killar får avsugningar?