Män vill styra kvinnan
Jag har läst här på FL att män vill styra kvinnan om hon är yngre. Stämmer detta?
Och gäller det bara om hon är yngre, eller vill män styra kvinnan om hon är äldre också?
Jag har läst här på FL att män vill styra kvinnan om hon är yngre. Stämmer detta?
Och gäller det bara om hon är yngre, eller vill män styra kvinnan om hon är äldre också?
Problemet är väl att kvinnor vill styra över mannen hela tiden o hur allt ska vara
Kan skriva under på det. Häxjakt på män. Speciellt män som attraheras av unga kvinnor.
stoppapressarna.se/svenskabloggare/enligt-kissie-sa-ska-inte-vi-tjejer-dras-till-aldre-killar
Everyone will think I'm shallow if I dated a woman that young.
Sadly, there is some truth to this one. Many over-33 women are going to be utterly furious at you. Men their age dating younger gals is the biggest threat to these women, and many of them can't emotionally handle it. Other men your age, who are married to old, overweight, nonsexual wives may also be upset. (Gee...I wonder why.)
I have two responses to this. The first one is...so what? Outcome independence. If some forty-something shrew glares at you when you walk down the street with your 20 year-old MLTR, that's her problem, not yours. She's more than welcome to go have sex with a 20 year-old guy, and her forty-something girlfriends will give her high-fives and talk about how independent and liberated she is. So fuck 'em. It's all hypocrisy and bullshit Societal Programming anyway.
Män är olika :)
Tvärtom, jag letar efter en partner som har lite egna idéer och viljor. Inte någon som kör över mig men som möter en på mitten.
Alldeles för många kvinnor idag som utrycker sig med::
vet inte,
spelar ingen roll
bestäm du
jag gillar allt
Sak samma för mig
jag tar samma som du
Osv, det är avtändande och omöjligt att lära känna en sådan person men perfekt för den som vill styra över någon om man är lagd åt det hållet..
Min man är 10 år yngre än mig och vill styra mig.
Tidigt i förhållandet har jag också ändrat mig och gjort som han säger. Vi hamnade i kris och gått i terapi så idag sätter jag gränser.
Men det finns ändå mycket han styr mig i, som tex att jag inte klär mig i tajta kläder eller sminkar mig längre. Sånt är big nono, han accepterar helt enkelt inte det.
Han vill gärna styra vad jag ska ich inte ska äta, men jag står på mig så gott jag kan och han är betydligt mildare och mer tillmötesgående i det avseendet idag än han varit förr.
De jag har mött har verkligen varit en blandad kompott så skulle inte säga att varken yngre eller äldre kvinnor styrs oftare eller lättare än andra.
Evt kanske en yngre kvinna kan vara mer osäker och styras lättare av den anledningen!