• Anonym (Storochtung)

    Vad tycker män om att ridas av en gravid kvinna?

    Jag känner mig så fruktansvärt klumpig med magen så jag har dragit mig för att rida. Eller rida och rida, jag kommer sitta och han stöta. Reverse cowgirl går ju(iaf då magen var mindre) men är osäker vad gäller framifrån. Har väldigt stor mage så den kommer ju trycka ner honom. Hela jag kommer tynga ner honom.
    Ni män som blivit riden av någon med gravidmage(alltså ingen liten kula utan större och tung) hur upplevde ni det? Var det som att ha en val ovanpå sig eller var det inga större problem?

  • Svar på tråden Vad tycker män om att ridas av en gravid kvinna?
  • Anonym (Gillar)

    Jag har gillat det alla gånger det hänt. Inte reverse utan helt enkelt vanlig. Vikten har inte gjort mig något. Kör på, testa, känn av!

  • Anonym (Mister)

    Sex medgravid kvinna är väldigt hett. Kvinnor kan vara otroligt kåta under graviditeten och vilja ha mycket sex, och även göra sånt som de inte skulle gjort annars. Man får vara kreativ och hitta bra ställningar beroende på hur stor magen är.

  • Anonym (Mister)

    Men för att svara på TS fråga - inga problem att bli riden även med stor mage. Skönt med mycket kvinna on the top. Annars är det bara att byta ställning 

Svar på tråden Vad tycker män om att ridas av en gravid kvinna?