• Anonym (3some)

Vilken trekant vill du ha?

Förklaring
    MMM (3 män - alla på alla)
    FFF (3 kvinnor - alla på alla)
    MMF (2 män, 1 kvinna - alla på alla)
    FFM (2 kvinnor, 1 man - alla på alla)
    MFM (2 män, 1 kvinna - inget mellan männen)
    FMF (2 kvinnor, 1 man - inget mellan kvinnorna)

Vilken konstellation skulle du välja om du fick? 

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilken trekant vill du ha?
  • Tom Araya
    FFM (2 kvinnor, 1 man - alla på alla)

Jag har inte alternativet att rösta på det som man.
  • Anonym (Dp sugen)

Man MMF. Jag och frugan tänder som fan på tanken att vi är två som knullar henne samtidigt. Extra mannen i vaginan och jag i rumpan. Lungt och rytmiskt känna hur vi fyller henne och samtidigt känner varandras hårda kön genom "mellanväggen". Gärna någon som är gift så att han också vill hålla det anonymt. Träffas typ någon gång i månaden och bara få frugan att njuta. 

• PernillaPG

Har inte haft trekant. Varit nära några gånger men det har av olika anledningar inte blivit av.

Har en vännina som pratar väldigt varmt om trekant, som hon haft med sin sambo och män dom bjudit in att göra dom sällskap i sänghalmen.

Så jag har funderat en hel del på att få uppleva det. Och det skulle vara med mig i fokus Cool så klart ! 

• Sharpshooter
    PernillaPG skrev 2022-03-14 09:57:49 följande:

Har inte haft trekant. Varit nära några gånger men det har av olika anledningar inte blivit av.

Har en vännina som pratar väldigt varmt om trekant, som hon haft med sin sambo och män dom bjudit in att göra dom sällskap i sänghalmen.

Så jag har funderat en hel del på att få uppleva det. Och det skulle vara med mig i fokus  // Cool så klart ! 

Kan du inte få vara med på ett hörn?
  • PernillaPG
    Sharpshooter skrev 2022-03-14 14:18:03 följande:
    Kan du inte få vara med på ett hörn?

Ja det kanske hade gått.

Men nu bor dom i Spanien sedan 2019 så det är lite långt att åka dit för lite love.

• AnnaannA111

Jag skulle vilja ha FFM, alla med alla. Eller jag vill vara med ett par. Ett par som har sex med varandra och där jag är med oralt. 

• KimLinnefeldt
    AnnaannA111 skrev 2022-03-14 18:26:51 följande:

Jag skulle vilja ha FFM, alla med alla. Eller jag vill vara med ett par. Ett par som har sex med varandra och där jag är med oralt. 

Mmm, det låter mysigt...
  • Anonym (Morw)

Nu valde jag MFM då det käns mest lockande för mig men jag skulle även tänka mig FFM & FMF. 
    Blir nog dock inget då min partner inte har intresse av det. 

• Anonym (dp-ss)
    Anonym (Dp sugen) skrev 2022-03-14 07:01:32 följande:

Man MMF. Jag och frugan tänder som fan på tanken att vi är två som knullar henne samtidigt. Extra mannen i vaginan och jag i rumpan. Lungt och rytmiskt känna hur vi fyller henne och samtidigt känner varandras hårda kön genom "mellanväggen". Gärna någon som är gift så att han också vill hålla det anonymt. Träffas typ någon gång i månaden och bara få frugan att njuta. 

Låter precis som lagom avstånd mellan kukarna. Annars är frottage också lockande.
  • Dilf

Skulle kunna tänka mig att vara i munnen på någons fru

• Freddie K

Jag vill gärna ha trekant med en man och en kvinna för då får jag det bästa av två världar! Skäms

Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
  • Anonym (dp-ss)
    Dilf skrev 2022-04-03 00:10:14 följande:

Skulle kunna tänka mig att vara i munnen på någons fru

Jag har låtit några män ha kuken i min frus mun.
  • Dilf
    Anonym (dp-ss) skrev 2022-04-18 10:48:38 följande:
    Jag har låtit några män ha kuken i min frus mun.
    Det finns nåt kittlande i tanken på det
Svar på tråden Vilken trekant vill du ha?