• Anonym (SCB)

Onanerar du regelbundet?

Onanerar du regelbundet, dvs någon/några gånger i veckan?

Gör du det mer sällan än en gång i veckan kan du rösta nej! 

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Onanerar du regelbundet?
  • Gaskarl
    Anonym (Kvinna) skrev 2022-04-20 12:13:58 följande:
    Men kan va en mysig start att titta på varandra 
    Du har något i tonen som lockar..
  • wolf666
    Anonym (28 årig tjej) skrev 2022-04-20 13:00:16 följande:
    Går i perioder men ja mestadels hög sexlust! Mina behov av hur jag vill ha det med en man hoppas jag inte är för stora ;) 
    Garanterat inte för somliga....
  • Anonym (inte här också)
    wolf666 skrev 2022-04-20 13:08:09 följande:
    Garanterat inte för somliga....
    håller med ett annat inlägg i en annan tråd nyss.
    Några av er gör inget annat än nappar på kvinnor som skriver minsta positivt om sex och börjar sukta efter kontakt. Du är väl 52 och gift om man läst om dig du skriver ju mycket. Låt denna kvinna 28 vara. Hon hittar nog sina killar i verkliga livet, inte här. 
  • Anonym (Håller med)
    Anonym (inte här också) skrev 2022-04-20 17:30:31 följande:
    Några av er gör inget annat än nappar på kvinnor som skriver minsta positivt om sex och börjar sukta efter kontakt. Du är väl 52 och gift om man läst om dig du skriver ju mycket. Låt denna kvinna 28 vara. Hon hittar nog sina killar i verkliga livet, inte här. 
    Håller med.
    Det finns gott om andra forum för er som vill söka sex. Här blir det bara pinsamt. Samma gubbar om och om igen. Det sista man som snygg Q vill är ju att ha kontakt med er som limmar konstant på alla oss som skriver minsta positiva ord om sex. 
  • wolf666
    Anonym (inte här också) skrev 2022-04-20 17:30:31 följande:
    Du nappar verkligen på allt verkar det som? Om du seriöst tror att jag söker efter sex med kvinnan i tråden får det nog snarare anses manifestera dina egna fantasier.
  • CTP
    Tom Araya skrev 2022-04-20 04:26:45 följande:
    Med rätt "hondjur" finns det trevligare aktiviteter än att dra en handtralla.
    Kan vara väldigt trevligt att tillfredsställa sig själv ihop med en kille när man ligger bredvid varandra i sängen... och när han kommer får han gärna vända sig mot mig och göra mig lite kladdig på kroppen
  • Anonym (Välbekanta)
    Anonym (Håller med) skrev 2022-04-20 17:50:30 följande:
    Håller med.
    Det finns gott om andra forum för er som vill söka sex. Här blir det bara pinsamt. Samma gubbar om och om igen. Det sista man som snygg Q vill är ju att ha kontakt med er som limmar konstant på alla oss som skriver minsta positiva ord om sex. 
    Håller med. I åratal...
  • Tom Araya
    CTP skrev 2022-04-21 14:27:34 följande:
    Kan vara väldigt trevligt att tillfredsställa sig själv ihop med en kille när man ligger bredvid varandra i sängen... och när han kommer får han gärna vända sig mot mig och göra mig lite kladdig på kroppen
    Jag kan absolut tänka mig det som omväxling när vi legat med varandra 100 gånger på alla andra sätt. Glad
  • Tom Araya
    Anonym (Kvinna) skrev 2022-04-20 12:13:58 följande:
    Men kan va en mysig start att titta på varandra 
    Mmm... fast det går väl en minut innan jag vill dyka ner mellan hennes och smaka eller fylla henne med något hårt istället.

Jag drömmer mig tillbaka till ett förhållande där man ligger med varandra ofta och kan ta sig tid för en stor variation lekar...
  • Anonym (Kvinna)
    Tom Araya skrev 2022-04-21 15:57:51 följande:
    Mmm... fast det går väl en minut innan jag vill dyka ner mellan hennes och smaka eller fylla henne med något hårt istället.

Jag drömmer mig tillbaka till ett förhållande där man ligger med varandra ofta och kan ta sig tid för en stor variation lekar...
    Håller med, jag kan inte hålla mig länge förän jag exploderar av kåthet av att se min hingst runka... omfg.... kommer inte kunna hålla mig då från att ta över...
  • Anonym (Håller med)
    Anonym (Kvinna) skrev 2022-04-21 16:03:09 följande:
    Håller med, jag kan inte hålla mig länge förän jag exploderar av kåthet av att se min hingst runka... omfg.... kommer inte kunna hålla mig då från att ta över...
    Du är rena drömmen för gubbslemmet här på FL. 
    När jag inte skrev anonymt skrevs det meddelanden till min inkorg så fort jag andades nåt positivt om 6. Du kanske är ironisk men det går inte fram i den gruppen märkte jag... Ett typiskt meddelande kunde vara "knulla?"
    Sen stod det i profilen gift man 48.
  • Tom Araya
    Anonym (Håller med) skrev 2022-04-21 16:16:46 följande:
    När jag inte skrev anonymt skrevs det meddelanden till min inkorg så fort jag andades nåt positivt om 6. Du kanske är ironisk men det går inte fram i den gruppen märkte jag... Ett typiskt meddelande kunde vara "knulla?"
    Eftersom detta är en tråd om onani, så tycker jag att de som har problem med inlägg som är positiva till onani och sex kan hålla sig ifrån tråden eller i alla fall sluta skriva tråkiga, anklagande och meningslösa inlägg.
  • Anonym (Håller med)
    Tom Araya skrev 2022-04-21 16:30:16 följande:
    Eftersom detta är en tråd om onani, så tycker jag att de som har problem med inlägg som är positiva till onani och sex kan hålla sig ifrån tråden eller i alla fall sluta skriva tråkiga, anklagande och meningslösa inlägg.
    Om man tycker det är tråkigt och meningslöst kan man ju också bara scrolla vidare...
  • Tom Araya
    Anonym (Håller med) skrev 2022-04-21 16:35:48 följande:
    Om man tycker det är tråkigt och meningslöst kan man ju också bara scrolla vidare...
    Ge mig inte råd om hur jag ska bemöta andras inlägg, som du själv inte kan följa.
  • Anonym (Kvinna)
    Anonym (Håller med) skrev 2022-04-21 16:16:46 följande:
    Jag är inte ironsik. Och det är därför jag skriver anonymt, är inte intresserad av folk på nätet. Jag har nog med karlar in real life ;) 
Svar på tråden Onanerar du regelbundet?