• Anonym (Feetguy)

    Fotfetisch tjejer

    Hej jag har tillsammans med en tjej i 2 år nu och jag har alltså fotfetisch.
    Älskar hennes fötter och vill bara röra, kyssa dem.
    Helst när vi har sex ( som för övrigt är riktigt bra, båda kommer mycket och bra) men även annars.
    Men jag vågar inte säga det till henne, är rädd att hon ska tycka att jag är värsta freaket.
    Vad ska jag göra och hur hade ni tjejer reagerat?

  • Svar på tråden Fotfetisch tjejer
  • Anonym (another feetguy)

    jag ser att tråden är gammal så det finns en risk att du aldrig ser mitt svar, men jag skriver i alla fall, kanske nån annan hittar tråden.


    Jag kan börja med att skriva att jag är 24 och jag har en flickvän (också 24) som jag varit tillsammans med i sex år. Jag har vetat om min fotfetisch sedan jag var 14 men det tog väldigt länge innan jag kunde säga det till min flickvän. Först 5 år in i förhållandet (förra året) vågade jag "komma ut ur skåpet". Jag borde ha gjort det tidigare, men jag var rädd för vad hon skulle tycka. Jag har ju länge själv tyckt att det är äckligt, så varför skulle inte hon. Men det viktiga att komma ihåg är att om man verkligen älskar varandra, så kommer tjejen troligtvis inte ha någonting emot ens fetsich, och ibland kanske det tar en stund innan hon börjar acceptera det.


    Nuförtiden är jag helt öppen med min fetisch och vårt sexliv innehåller element av fotfetisch. Hon tycker nästan det är lika roligt som jag, eftersom hon har mycket makt över mig när jag tänder på hennes fötter. Men vägen hit var lång som sagt, fem år. Båda av oss har utvecklats och mognads under vårt sjuåriga förhållande så det är enklare att vara öppen och ärlig nu än tidigare. Till en början var vi båda mindre "woke" och tyckte bara att sex i missionärställning var tillåtet, men nu är vi mer öppna för experimentera. Jag kan berätta att det inte fanns något solkart tillfälle där jag plötsligt ropade "jag har en fotfetisch!". Istället gick det till så att när jag blev bekvämare i min sexualitet, slutade jag dölja lika hårt vad jag tyckte om hennes fötter. Ifall hon lade hennes fötter i min famn när vi såg på TV, så började jag massera dem. Ifall jag fick stånd, så fortsatte jag massera. Ifall hon märkte att jag har stånd, så blev jag kanske smått generad men gjorde ingen större grej av saken. Hon började på egenhand pyssla ihop att jag har en fetisch, så jag slapp helt säga det till henne. När hon börjde ana det, började hon sätta fötterna i min famn oftare för att se min reaktion. Hon kunde sätta fötterna i itt ansikte när vi satt i soffan och skratta när jag fick stånd. Man måste ha humor när det kommer till sexlivet, det ska inte vara så seriöst ????. Hennes experiment trappade upp och en gång medan jag slickade henne, började hon runka av mig med hennes fot och jag fick orgasm efter bara 20 sekunder. Vi skrattade båda åt det, jag hade ju kommit medan jag slickade henne ????. Efter den gången ställde hon mig frågan ifall jag faktiskt har en fotfetisch och jag erkände för första gången muntligen att jag blir fotkåt.


    Vi har kommit otroligt långt i både vårt sexliv och vårt förhållande. Jag gick från att känna skam på grund av mina kinks till att acceptera dem. Hon har gått från att tycka fotfetischer är äckligt till att tycka det är hett. Vi har båda blivit bättre på att erkänna våra kinks. 


    Om jag har några råd åt människor med fotfetisch eller som vill experimentera i sitt sexliv skulle det vara följande:


    1. It takes two to tango. BÅDA måste vara samtyckande och bekväma med allt som görs. Försök inte manipulera en ovetande person till att göra fotfetischsaker med dig.


    2. Sex ska vara humoristiskt. Man måste kunna skratta när det är pinsamt. Stämningen blir mycket sämre om båda tar sig själv på för stort allvar. Att kunna skratta och skämta lite om sig själv, är ett tecken på att man är bekväm i den man är och att det inte är någonting fel med det. "Haha jag har en fotfetisch fan va pisamt asså ????"


    3. Sex handlar inte bara om våra fetischer och fantasier. Sexlivet är en fortlöpande berättelse mellan två människor där man försöker tillgodose varandras viljor. Tjejen är säkert mer villig att acceptera en killes fotfetisch ifall han alltid visar att han värderar hennes njutning högt. Ifall du kämpar för att ge henne njutning, kommer hon försöka hitta på sätt att ge dig samma njutning.


    4. Allt sker inte på en gång. Att ha BRA fetischsex som båda njuter av kräver mycket mognad och självinsikt. De här processernna sker internt inom oss samtidigt som de sker i våra förhållanden. Här är några frågor som man kan grubbla på: Vad blir jag kåt av? Varför blir jag kåt av det här? Skulle jag vara okej om min parner hade en liknande fetisch / kink? Vad kan jag göra för att ge min partner samma njutning och fokus som jag kräver? Vad kan vi göra för att göra vårt sexliv bättre och mer hälsosamt överlag - kan vi tala mera om vad vi vill? Kan vi våga vara mer blottade inför varandra?


     


    Ursäkta för det långa svaret, sexlivet är ju komplext, så det är svårt att beskriva kort bara hur fotfetisch blir en del av sexlivet. Jag kan i alla fall säga att jag idag är 100% nöjd och tillfredsställd med allt vi gör. Alla roliga fotfetischsaker jag bara drömde om tidigare (du kan gissa vilka typer av saker ????) är nu verklighet, eftersom vi vågar vara öppna och skratta åt oss själva och varandra.

  • Blacknails86

    Mitt ex hade fotfetisch och oj vad jag kan sakna det. Vilken tjej vill inte att hennes fossingar ska bli ompysslade? Är ju så otroligt skönt och avlappnande. Och jag som är rätt så öppen i sängen tyckte det var en kul krydda att runka av honom lite med fötterna. Det ska vara kul och avslappnat i sängen! Fotfetisch tycker jag inte är pinsamt på något sätt, men som med allt annat så finns det alltid nån som inte gillar det.

  • Anonym (another feetguy)
    Blacknails86 skrev 2022-05-06 11:09:38 följande:

    Mitt ex hade fotfetisch och oj vad jag kan sakna det. Vilken tjej vill inte att hennes fossingar ska bli ompysslade? Är ju så otroligt skönt och avlappnande. Och jag som är rätt så öppen i sängen tyckte det var en kul krydda att runka av honom lite med fötterna. Det ska vara kul och avslappnat i sängen! Fotfetisch tycker jag inte är pinsamt på något sätt, men som med allt annat så finns det alltid nån som inte gillar det.


    Jepp, jag misstänker att många kvinnor inser hur bra det är att ha kille med fotfetisch sen när fotmassage framför TVn blir en del av den vardagliga rutinen
  • Anonym (M)

    Måste du uttala någonting rent verbalt då? Börja pyssla om hennes fötter lite och se hur hon reagerar.

  • Anonym (another feetguy)
    Anonym (M) skrev 2022-05-06 11:58:32 följande:

    Måste du uttala någonting rent verbalt då? Börja pyssla om hennes fötter lite och se hur hon reagerar.


    Det här funkade 100% för mig
Svar på tråden Fotfetisch tjejer