• Anonym (Framtid)

    Till er som onanerar till porr

    Hej, jag har en fråga till er (såväl kvinnor som män) som använder porr när ni onanerar. Hur ofta onanerar ni till porr?

    Och även:
    - Hur länge onanerar du till porren (ngn minut, flera minuter, en timme osv)?
    - Har du några favorit bilder/klipp som du alltid onanerar till eller surfar du runt och letar samtidigt som du onanerar?
    - Väljer du ut en bild/klipp för "finalen" som du vill komma till eller låter du det hända när som?
    - Onanerar du till porr i mobilen eller sitter du vid datorn / framför tvn?
    - När på dygnet onanerar du oftast till porr?
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Till er som onanerar till porr
  • Anonym (analidioti)

    Vad är det här för frågor? Varför vill man veta sådant om andra? Har du alldeles för mycket tid och för lite intressen?

    En människa består av miljoner beståndsdelar, tankar och erfarenheter, likaså världen, konsten, politiken, universum. Lyft dig själv från din avgrund och sexfixering.

  • Anonym (Framtid)
    Anonym (analidioti) skrev 2022-04-27 11:40:14 följande:

    Vad är det här för frågor? Varför vill man veta sådant om andra? Har du alldeles för mycket tid och för lite intressen?

    En människa består av miljoner beståndsdelar, tankar och erfarenheter, likaså världen, konsten, politiken, universum. Lyft dig själv från din avgrund och sexfixering.


    Jag blev förvånad över din reaktion och får väl inse att en sådan här fråga inte passar sig på en sexavdelning i ett diskussionsforum. Alltså ber jag o ursäkt och inser att jag inte skall skriva mer här i forumet. 
  • Anonym (Ofta)

    Runkar ofta till porr bara för att det är skönt. Brukar sluta innan utlösning. Sparar sprutet till flickvännens fitta

  • Anonym (Ofta)

    Runkar ofta till porr bara för att det är skönt. Brukar sluta innan utlösning. Sparar sprutet till flickvännens fitta. Gillar scener där mannen drar sig ur fittan och lägger en rejäl sats på tjejens mage eller rumpa

  • Svennebanan75

    Smiter in på jobbtoaletten ett par gånger om dagen och ser på gangbangporr och runkar till utlösning. Jag tänder alltid, både i porr och irl när kvinnor ligger med flera män samtidigt.

  • Anders 386
    Anonym (analidioti) skrev 2022-04-27 11:40:14 följande:

    Vad är det här för frågor? Varför vill man veta sådant om andra? Har du alldeles för mycket tid och för lite intressen?

    En människa består av miljoner beståndsdelar, tankar och erfarenheter, likaså världen, konsten, politiken, universum. Lyft dig själv från din avgrund och sexfixering.


    Vad gör du på det här forumet eftersom du uppenbarligen är helt ointresserad???  Skrattande Gå till ett forum som intresserar dig istället för att hänga här.
  • Svennebanan75
    Anders 386 skrev 2022-04-28 14:18:48 följande:
    Vad gör du på det här forumet eftersom du uppenbarligen är helt ointresserad???  Skrattande Gå till ett forum som intresserar dig istället för att hänga här.
    "Analidioti" som personen kallar sig är smått löjeväckande. De som moraliserar mest över andra, är oftast de värsta syndarna...Skrikandes
  • Anonym (analidioti)
    Anonym (Framtid) skrev 2022-04-28 08:35:08 följande:
    Jag blev förvånad över din reaktion och får väl inse att en sådan här fråga inte passar sig på en sexavdelning i ett diskussionsforum. Alltså ber jag o ursäkt och inser att jag inte skall skriva mer här i forumet. 
    Du får skriva hur mycket du vill. Jag har bara svårt att förstå hur man kan intressera sig för andras onanivanor och hur många kan lägga sånt fokus på sex och onani i sina liv. Livet är så otroligt mycket mer än primitiva behov. Svårt också att känna respekt för människor om man vet så intima detaljer om grannfrun och chefen.

    Förblir gärna lyckligt ovetande!
  • Anonym (analidioti)
    Svennebanan75 skrev 2022-04-28 14:25:11 följande:
    "Analidioti" som personen kallar sig är smått löjeväckande. De som moraliserar mest över andra, är oftast de värsta syndarna...Skrikandes
    Om du säger så. Något du aldrig kommer att veta något om eftersom jag inte diskuterar sånt med kreti och pleti eller befattar mig med såna människor.
  • Anonym (Bengt)
    Anonym (analidioti) skrev 2022-04-27 11:40:14 följande:

    Vad är det här för frågor? Varför vill man veta sådant om andra? Har du alldeles för mycket tid och för lite intressen?

    En människa består av miljoner beståndsdelar, tankar och erfarenheter, likaså världen, konsten, politiken, universum. Lyft dig själv från din avgrund och sexfixering.


    Om du inte gillar tråden, lämna den. 

    Urtrist med folk som ska mästra andra istället för att svara på frågan.
  • Anonym (Bengt)
    Anonym (Framtid) skrev 2022-04-27 09:35:37 följande:
    Och även:
    - Hur länge onanerar du till porren (ngn minut, flera minuter, en timme osv)?
    - Har du några favorit bilder/klipp som du alltid onanerar till eller surfar du runt och letar samtidigt som du onanerar?
    - Väljer du ut en bild/klipp för "finalen" som du vill komma till eller låter du det hända när som?
    - Onanerar du till porr i mobilen eller sitter du vid datorn / framför tvn?
    - När på dygnet onanerar du oftast till porr?
    Onanerar några minuter.

    Ja, men det växlar. Just nu tänder på mogen kvinna/styvmamma, och yngre man, Skönt att bli förförd.

    Ja, har några favoritfilmer, men tyvärr försvinner de ibland efter ett tag.

    Låter det hända som det blir.

    Inte i mobilen, helst i datorn.

    Olika tider, men oftast på dagarna när frun är på jobbet. 
  • Anonym (Kvinna)
    Anonym (Framtid) skrev 2022-04-27 09:35:37 följande:
    Till er som onanerar till porr
    Hej, jag har en fråga till er (såväl kvinnor som män) som använder porr när ni onanerar. Hur ofta onanerar ni till porr?

    Och även:
    - Hur länge onanerar du till porren (ngn minut, flera minuter, en timme osv)?
    - Har du några favorit bilder/klipp som du alltid onanerar till eller surfar du runt och letar samtidigt som du onanerar?
    - Väljer du ut en bild/klipp för "finalen" som du vill komma till eller låter du det hända när som?
    - Onanerar du till porr i mobilen eller sitter du vid datorn / framför tvn?
    - När på dygnet onanerar du oftast till porr?
    Jag onanerar antingen till porr eller någon sexnovell. Till porr handlar det om några fåtal minuter, till noveller lite längre om jag är sugen på bara en orgasm. Vill jag ha fler så får jag lägga till ett par minuter till. Jag gillar lite allt möjligt men det får gärna vara lite kinky och udda. Jag använder för det mesta mobilen och jag passar på så fort mannen lämnar bostaden. 
  • KimLinnefeldt
    Anonym (Kvinna) skrev 2022-04-28 17:37:37 följande:
    Jag onanerar antingen till porr eller någon sexnovell. Till porr handlar det om några fåtal minuter, till noveller lite längre om jag är sugen på bara en orgasm. Vill jag ha fler så får jag lägga till ett par minuter till. Jag gillar lite allt möjligt men det får gärna vara lite kinky och udda. Jag använder för det mesta mobilen och jag passar på så fort mannen lämnar bostaden. 
    Det låter som om vi skulle fantisera bra tillsammans. 
Svar på tråden Till er som onanerar till porr