• Anonym (TS)

Kan du bli kåt av att slicka?

Den här frågan är främst riktad till killar men det är okej även för tjejer att svara hur era killar fungerar. 

Jag tycker väldigt mycket om oralsex. Både att få och ge. När jag suger av min sambo blir jag kåt och ordentligt våt av det. Han fungerar dock inte likadant. Han säger att han gillar att slicka mig men när han gör det så blir han inte hård alls. Om han är hård innan han börjar så slaknar han ganska snart. 

Jag har inte så mycket erfarenhet av att bli slickad innan honom så jag har inget att jämföra med. Det kanske krävs mer för att hålla ett stånd än att bli våt. 

Hur fungerar det för er? Kan du bli kåt av att slicka? Blir du hård? Och om du redan är hård behåller du då ståndet när du slickar? Är det olika vilken ställning du slickar i eller samma oavsett?

• Svar på tråden Kan du bli kåt av att slicka?
  • jesperW

Älskar att slicka. Känna värmen och hur våt hon är. Hur hon andas och rör sig, blir otroligt kåt av det. Gärna växla och även slicka lite söder över är underbart.

• Citysingel

Jag älskar att slicka fitta länge och väl. Ibland har jag på olika siter enbart sökt tjejer som vill bli slickade. Jag blir kåt av att göra det, jag runkar ofta till minnesbilder jag har av olika fittor jag har slickat.

• Anonym (Anonym)

Är kvinna och har bara haft sex med män, så kan inte prata utifrån det perspektivet. 

Men min man ÄLSKAR det. Ibland nöjer han sig med att bara gå ner på mig. Har mer än en gång varit så att han kommer utan att jag rör honom, medan han går ner på mig. Jag älskar också att ge, men han är på en annan nivå. Har kommit hem sent från vänner eller jobb ibland och hand har nästintill bett mig att låta han gå ner på mig. Älskar livet.

• Anonym (Anonym man)
    Anonym (Anonym) skrev 2025-04-29 00:16:21 följande:

Är kvinna och har bara haft sex med män, så kan inte prata utifrån det perspektivet. 

Men min man ÄLSKAR det. Ibland nöjer han sig med att bara gå ner på mig. Har mer än en gång varit så att han kommer utan att jag rör honom, medan han går ner på mig. Jag älskar också att ge, men han är på en annan nivå. Har kommit hem sent från vänner eller jobb ibland och hand har nästintill bett mig att låta han gå ner på mig. Älskar livet.

Så är det för mig med, jag har nog bara kommit (fått utlösning) en gång av att slicka henne och utan att ta på mig själv. Jag minns hur förvånad hon var när hon märkte det, har du redan kommit?? När hon ville känna mig i henne efter jag slickat och jag kom upp med en slak sak mellan benen.. 😅

Vi har pratat om det flera gånger och ibland brukar hon även påminna och säga åt mig, du kanske hade önskat att någon redan sprutat i mig nu, elkerhur? Vad svarar man? 
  • Anonym (Ss)

Klart att man blir kåt av att slicka

• Balkongsong89

Tror det är samma för båda kön. Man blir kåt av att göra saker för eller på varandra :) Sen finns det alltid själviska människor som inte gillar att suga eller gillar att slicka också. Finns ju såna som är undergivna, dominanta, switch osv. 

Personligen blir jag väldigt kåt av det om jag är attraherad av tjejen, nästan det bästa som finns. Oralt är det perfekta sättet att offra sig för varandras njutning. 

• Anonym (Osjälvisk)
    Balkongsong89 skrev 2025-05-20 23:27:31 följande:

Tror det är samma för båda kön. Man blir kåt av att göra saker för eller på varandra :) Sen finns det alltid själviska människor som inte gillar att suga eller gillar att slicka också. Finns ju såna som är undergivna, dominanta, switch osv. 

Personligen blir jag väldigt kåt av det om jag är attraherad av tjejen, nästan det bästa som finns. Oralt är det perfekta sättet att offra sig för varandras njutning. 

Om man inte blir upphetsad av att slicka fitta har väl inte med att vara självisk att göra? Man kan inte bestämma vad kan går igång på, och det är väl snarare osjälviskt att slicka någon till orgasm fastän det inte ger en något själv, än att göra för att man själv går igång på det, eller hur.

Jag gillar att ge tjejer njutning i form av oralsex, men jag blir sällan kåt av det, det är bara är så. Inget jag kan göra något åt. Blir inte kåt att hålla på med piskor, ge smisk osv heller, men gör det gärna om mottagaren gillar det.

Hur är det själviskt?

Är en kvinna som inte gillar analsex självisk som inte ställer upp på det för en man som älskar det? (Naturligtvis inte, men det är exakt samma resonemang, att det är själviskt att inte bli kåt på sådant den andre gillar)
  • Balkongsong89
    Anonym (Osjälvisk) skrev 2025-05-21 19:02:24 följande:
    Om man inte blir upphetsad av att slicka fitta har väl inte med att vara självisk att göra? Man kan inte bestämma vad kan går igång på, och det är väl snarare osjälviskt att slicka någon till orgasm fastän det inte ger en något själv, än att göra för att man själv går igång på det, eller hur.

Jag gillar att ge tjejer njutning i form av oralsex, men jag blir sällan kåt av det, det är bara är så. Inget jag kan göra något åt. Blir inte kåt att hålla på med piskor, ge smisk osv heller, men gör det gärna om mottagaren gillar det.

Hur är det själviskt?

Är en kvinna som inte gillar analsex självisk som inte ställer upp på det för en man som älskar det? (Naturligtvis inte, men det är exakt samma resonemang, att det är själviskt att inte bli kåt på sådant den andre gillar)
    Jag sa inte att det är själviskt att inte bli upphetsat av att slicka eller suga. Jag sa att det finns själviska människor som inte vill göra det. Oavsett om det blir kåta av det eller inte. 

Sen tycker jag inte det är helt rättvist att jämföra oralsex med analsex. Oralsex kan de flesta ge utan att det kräver allt för mycket av en. Analsex kan ju vara smärtsamt, obehagligt, äckligt eftersom det kan finnas avföring osv för en del. 
    Helt klart en högre träskel att ställa upp på för sin partner enbart. 
  • Anonym (Osjälvisk)
    Balkongsong89 skrev 2025-05-21 22:37:17 följande:
    Jag sa inte att det är själviskt att inte bli upphetsat av att slicka eller suga. Jag sa att det finns själviska människor som inte vill göra det. Oavsett om det blir kåta av det eller inte. 

Sen tycker jag inte det är helt rättvist att jämföra oralsex med analsex. Oralsex kan de flesta ge utan att det kräver allt för mycket av en. Analsex kan ju vara smärtsamt, obehagligt, äckligt eftersom det kan finnas avföring osv för en del. 
    Helt klart en högre träskel att ställa upp på för sin partner enbart. 
    Så här skrev du:

Sen finns det alltid själviska människor som inte gillar att suga eller gillar att slicka också.

Att man inte gillar att göra det är inte samma som att man gör det. Man kan göra saker man inte gillar.

För många kan det vara betydligt obehagligare att stoppa in folks kön i munnen än blanda ihop kön och anal.

Jag tycker tex att kyssa människor jag inte har känslor för är obehagligt och väldigt avtändande, då är oralsex mycket mindre intimt med någon, eller att ha analsex för den delen.
  • HandSomeLion

Älskar slicka fitta,,både för att man märker hur upphetsad hon blir, och man vet snart skall jag in där😜😁👍

• solochregn

Älskar att slicka! Det är underbart med känslan att skapa njutning för min partner och att känna hennes varma blygdläppar (mm) mot mina och hur våt hon blir. Jag blir väldigt upphetsad av det och det funkar både för att göra mig kåt och det funkar som booster när jag redan är kåt. Det krävs förstås att hon är ren, men då älskar jag smaken och doften. (Det krävs också at hon är rakad, dels känns det fräschare men framförallt  för att om det fastnar ett endaste pubishår mellan tänderna så är det kört direkt. Det vill man ju inte). 

Svar på tråden Kan du bli kåt av att slicka?