• Syyl

    Vi som väntar på plus MAJ 2022

    Hej, 

    Är det någon som väntar på plus nu i maj? 


    Jag hade ägglossning 28 eller 29e april och har BIM nu 13 maj.

    Jag har de senaste dagarna fått diverse symtom så som, ömma bröst, lite illamående, molande värk och trötthet.

    Tog ett vanligt test imorse och det visade negativt, tänker att det kanske är för tidigt. 

  • Svar på tråden Vi som väntar på plus MAJ 2022
  • Kaffebryggaren
    RainbowQuartz skrev 2022-05-14 19:54:31 följande:
    Håller tummarna att mensen håller sig borta! Verkar ju ändå lovande att den inte kommit än.
    Tack ??
    Pratade för snabbt och mensen kom sist och slutligen inatt ???? tror det är all spänning som gör att mensen börjar bråka.

    Får ta nya tag nästa månad! Lycka till allihopa ?? 
  • Preet90

    Jag hade Äl 6:e maj och har BIM 20:e maj.
    Testade neg idag BIM -4 , har inga symptom alls så tror det är kört.

  • Flissannn

    Hej 
    hur går det för er som hade bim 13/5? (Eller andra dagar där runt givetvis ) 
    här kom mensen så det är nya tag snart igen. 
    om det är fler som inte plussade så tänkte jag fråga om någon av er tänkt testa något nytt knep /tillskott osv? 


    jag läste om conceve plus fertilitetsglidmedel som jag tänkte prova denna kommande ägglossningen. Läste i några trådar om en del som lyckats bättre med det. Någon som har erfarenhet av det eller liknande? 

  • RainbowQuartz
    Flissannn skrev 2022-05-16 22:10:28 följande:

    Hej 
    hur går det för er som hade bim 13/5? (Eller andra dagar där runt givetvis ) 
    här kom mensen så det är nya tag snart igen. 
    om det är fler som inte plussade så tänkte jag fråga om någon av er tänkt testa något nytt knep /tillskott osv? 


    jag läste om conceve plus fertilitetsglidmedel som jag tänkte prova denna kommande ägglossningen. Läste i några trådar om en del som lyckats bättre med det. Någon som har erfarenhet av det eller liknande? 


    BIM 15/5 och idag kom mensen efter dagar med rosa och bruna flytningar. Var väntar så nu känns det mest som än lättnad att den äntligen kom. Det får bli nytt försök i juni, kommer troligtvis ha det lite mindre stressigt i då i livet så det är nog bara mitt bästa knep till mig själv, att försöka ta det lugnt och bara njuta av det fina vädret, och hoppas på det bästa!

    Men fertilitetsglidmedel har jag också funderat på, ska kanske ta och testa det denna månad också, men har tyvärr inga erfarenheter själv!
  • Flissannn

    Hej 
    hade varit kul att höra hur det gått för alla? 


    här kom Ju mensen så det är snart dags för ny försök. Tänkte börja testa med äl-stickor imorgon. 

  • Anonym (Maj)
    Flissannn skrev 2022-05-26 15:26:19 följande:

    Hej 
    hade varit kul att höra hur det gått för alla? 


    här kom Ju mensen så det är snart dags för ny försök. Tänkte börja testa med äl-stickor imorgon. 


    Jag fick faktiskt ett digitalt plus förra onsdagen äl + 9 Glad Jag hade ett missed abortion i vintras så hoppas det här går bra! 


    Hoppas det är fler som plussat nu i maj! 

    Jag började äta kosttillskottet q10 för två månader sedan, ingen aning om det hjälpte, men jag kände mig lite piggare. Men slutade nu när jag fick plus för vet inte om man ska äta så mycket tillskott under graviditeten. 


    stor kram till alla lycka till och njut av varandra Glad

  • Kristina95

    För mig kom mensen en vecka sen. Blev en dyr månad med många många tester helt i onödan . Känns skönt att mensen kom till slut iaf så man kan börja om på nytt. Väntan mellan ägglossning och Bim är så fruktansvärd med all väntan. 
    hoppas det gick bättre för er andra! 

  • Flissannn

    Ja då är det bara att ta nya tag. Positivt äl-test här idag så dags för nya försök. Denna gången har jag boostat med extra mycket D-vitamin. 

  • Anonym (Trådstartaren)

    Nu fick jag mitt efterlängtade plus ????????????????

  • Anonym (Maj)
    Hopsanhejsan skrev 2022-08-21 19:24:05 följande:

    Hur går det för er som plussade i maj? Själv är jag i vecka 16 nu????


    Jag är i vecka 18 och ska på rutinultraljudet om drygt en vecka. Hoppas allt ser bra ut då. ????
  • Hopsanhejsan
    Anonym (Maj) skrev 2022-08-21 20:53:00 följande:
    Jag är i vecka 18 och ska på rutinultraljudet om drygt en vecka. Hoppas allt ser bra ut då. ????
    Åå vad roligt, är i vecka 18 nu och ska ta reda på kön om lite över en vecka. Gjorde ultraljud redan vecka 12. Hur gick ditt ultraljud? :))
  • Anonym (Maj)
    Hopsanhejsan skrev 2022-09-08 22:10:01 följande:
    Åå vad roligt, är i vecka 18 nu och ska ta reda på kön om lite över en vecka. Gjorde ultraljud redan vecka 12. Hur gick ditt ultraljud? :))

    Ultraljudet gick bra. Så skönt! Hur har det gått för dig? 


     

  • Hopsanhejsan
    Anonym (Maj) skrev 2022-09-15 13:13:54 följande:

    Ultraljudet gick bra. Så skönt! Hur har det gått för dig? 


     


    Jo det går bra, är i vecka 23 nu och väntar en flicka. Vet du kön?
Svar på tråden Vi som väntar på plus MAJ 2022