• Anonym (Ångest)

Tog bort mig och la till igen snabbt

Har en relation med en upptagen man. Vi kommunicerar på Snap. Tidigt i morse vaknade jag av Snap att han hade lagt till mig som vän. Alltså måste han ha tagit bort mig i går kväll (vet han var kvar då) och sen lagt till mig igen. Varför gör man så? Just nu är han på annan ort i Sverige med sambo och vänner. Kan inte fråga han själv. Vi har en lång relation bakom oss. Får sån ångest av detta. Är enda stället vi kommunicerar på. Hur ska jag tänka? Någon som varit med om lika eller har idéer på varför?

• Svar på tråden Tog bort mig och la till igen snabbt
  • Anonym (Ångest)

Nej tänker inte förklara. Vet aldrig vem som läser här inne. 

• Serena

Varför  vill ha upptagen man?  Förtjänar inte du fin och hedlig man? Förstår inte du att hah älskar inte dig? Han älskar sin  sin sambo!  Jag förstår inte hur ni tänker som tänder på det mest avtändande som finns! En man som ljuger för dem han älskar är en feg och ynklig person!

• Fjäril kär
    Anonym (Ångest) skrev 2022-07-11 12:31:38 följande:

Vet varför nu iaf. Var som jag själv trodde. Är glad.

Har du överhuvudtaget tagit till dig vad vi alla har skrivit? 
  • Anonym (Ångest)

Nej det har jag nog inte. Eg dumt att skriva i detta forum.

• Fjäril kär
    Anonym (Ångest) skrev 2022-07-30 14:35:38 följande:

Nej det har jag nog inte. Eg dumt att skriva i detta forum.

Dumt och dumt.. Tja det beror väl på vad du förväntar dig för svar. Du vet ju hur sanningen ser ut och den ändras ju inte av att vi hjälper dig att blunda för den. 
    Om nån månad eller så kommer han igen att plocka bort dig och du sitter med samma funderingar... Moment 22 liksom.. 
  • Anonym (Ångest)
    Fjäril kär skrev 2022-07-30 14:54:41 följande:
    Dumt och dumt.. Tja det beror väl på vad du förväntar dig för svar. Du vet ju hur sanningen ser ut och den ändras ju inte av att vi hjälper dig att blunda för den. 
    Om nån månad eller så kommer han igen att plocka bort dig och du sitter med samma funderingar... Moment 22 liksom.. 
    Den dagen den sorgen. Jag vet att han vill ha mig. Det räcker för mig. Det hindrar inte mitt liv eller dejting. 
  • Serena

Kvinnor som gillar upptagna män eller gifta män har ofta dåligt självkänsla. Jag är otrolig tacksam för den kärlek uppfostran jag har fått av min familj!????? Jag slipper att slicka rumpan av upptagna män även om det  hänt att har visat inintresse för mig. ????
     Varför söker inte  dessa kvinnor hjälp?

• Fjäril kär
    Anonym (Ångest) skrev 2022-07-30 15:31:20 följande:
    Den dagen den sorgen. Jag vet att han vill ha mig. Det räcker för mig. Det hindrar inte mitt liv eller dejting. 
    Fast jo det är ju precis det som det gör... Annars har du inte skrivit en tråd i panik. Om det inte hindrar ditt liv så hade du varit okej med att han plockat bort dig.. 
  • Anonym (F)
    Serena skrev 2022-07-29 22:02:32 följande:

Varför  vill ha upptagen man?  Förtjänar inte du fin och hedlig man? Förstår inte du att hah älskar inte dig? Han älskar sin  sin sambo!  Jag förstår inte hur ni tänker som tänder på det mest avtändande som finns! En man som ljuger för dem han älskar är en feg och ynklig person!

Ställer mig väldigt tvekande till om otrogna personer verkligen älskar sina partners eller är nöjda i sina relationer men det är en annan diskussion.
  • Anonym (F)
    Serena skrev 2022-07-30 20:08:52 följande:

Kvinnor som gillar upptagna män eller gifta män har ofta dåligt självkänsla. Jag är otrolig tacksam för den kärlek uppfostran jag har fått av min familj!????? Jag slipper att slicka rumpan av upptagna män även om det  hänt att har visat inintresse för mig. ????
     Varför söker inte  dessa kvinnor hjälp?

Tycker dessutom du ska lägga skulden där den hör hemma, hos den otrogna som säger allt möjligt för att få behålla sin älskarinna. Att han älskar henne och inte sin fru, att han ska eller vill lämna för hennes skull osv. Han utnyttjar hennes känslor, det är han som är den dåliga. Sen att hon köper det är sorgligt, men kärleken är blind. 
  • Anonym (Well)

Skit i honom, ta bort han från snapchat själv och gå vidare med ditt liv

• Serena

"Kärlek är blind" Kärleken är inte blind. Alla förtjäner inte lärlek. Vissa kan inte känna kärek därför är dom otrogna.
    En annan skrev här på tråden att jag skuldbelägger henne och inte han som är otrogen. Har hon inte själv ett ansvar? Hennes handlingar vem tar ansvar för det?
    Varför ska hon tro hon är bättre än hans fru eller sambo? Varför tror hon  han ska lämna sin familj för hennes skull? H" Han säger han älskar henne" Skitsanack!
    Man värderar inte så högt vad någon säger, utan vad denna gör!
    Jag tycker synd om er. Skaffa självrespekt någon gång!

• Anonym (F)
    Serena skrev 2022-07-30 22:18:27 följande:

"Kärlek är blind" Kärleken är inte blind. Alla förtjäner inte lärlek. Vissa kan inte känna kärek därför är dom otrogna.
    En annan skrev här på tråden att jag skuldbelägger henne och inte han som är otrogen. Har hon inte själv ett ansvar? Hennes handlingar vem tar ansvar för det?
    Varför ska hon tro hon är bättre än hans fru eller sambo? Varför tror hon  han ska lämna sin familj för hennes skull? H" Han säger han älskar henne" Skitsanack!
    Man värderar inte så högt vad någon säger, utan vad denna gör!
    Jag tycker synd om er. Skaffa självrespekt någon gång!

Jaha, så han är otrogen för han inte kan känna kärlek men hon är älskarinna för hon är en dålig person? Luktar lite kognitiv dissonans här.
  • Serena

Jag kanske missade något. Vad är en älskarinna?
    För mig är kärlek genuin intresse för någon annan. Jag bryr  mig om de jag älskar. Jag respekterar dem.
    Du är super naiv om du tror att alla kan känna kärlek. 
    Det finns också de som är i förhållande som verken varit kära eller är kära.

• Anonym (Man51)

Han har lika mycket ångest som du 
    kom till ett beslut 
    sluta båda två 
    eller gör slut där ni är
    och bli tillsammans 
    finns inga enkla svar utan bara eget ansvar 
    helt omöjligt att hålla på med förbjuden kärlek 

ta ditt ansvar , hej 

Svar på tråden Tog bort mig och la till igen snabbt