• Anonym (Flundran)

    Killar! Märker ni inte skillnad på en fejkad orgasm och en äkta?

    Gång på gång hör jag från kvinnor att de fejkar orgasmer. Jag har aldrig förstått varför. Jag har heller aldrig förstått hur det går till. Känner inte mannen till hur en kvinnlig orgasm är. Det händer ju så mycket under orgasmen som inte går att simulera.

  • Svar på tråden Killar! Märker ni inte skillnad på en fejkad orgasm och en äkta?
  • Anonym (Lol2)
    gemig skrev 2022-07-31 23:36:02 följande:
    Fältstudier.. Visste väl att du var white knight.. Tyst
    Vet du inte vad "fältstudier" betyder i detta sammanhang? Nåväl, det refererar till de män som faktiskt har sex. Är kvinnor i din egen ålder som upplyser dig i enkel sexualkunskap "white knights"? Nu var du faktiskt lite rolig  
  • Tukt

    Det jag lärt mig om kvinnor, anatomi och njutning är att bilden av ett läge där det är antingen "av eller på" sällan gäller. Ofta jämför man med manlig normativ utlösning där det är EN stegrande kurva, sedan "poff" så är det över.
    Upplever det sällan som att kvinnor är på det viset, även om de kan ha tydliga orgasmer.
    Därför är det också lite svårt att veta. Ja visst, ligger en och skaver på en otänd kvinna så märks det såklart. Men om det är någon som faktiskt har det skönt, men den där toppen av njutnigskurvan inte kommer, så är det rätt svårt. Men enklare vid oralsex än vid penetration.

    Sedan kanske man ska ställa sig frågan: Är det viktigt att veta?

  • Anonym (Fejkorgasmer låter bättre)

    Mina fejkorgasmer låter trevligare.

    Såhär är de riktiga





    Så biter i kudden när jag kommer på riktigt. Annars skulle jag traumatisera maken och han skulle inte vilja ha sex längre. Några gånger har jag inte fått tag i en kudde i tid men oftast funkar det.

  • Gaskarl
    Anonym (Fejkorgasmer låter bättre) skrev 2022-08-01 14:37:44 följande:

    Mina fejkorgasmer låter trevligare.

    Såhär är de riktiga

    Så biter i kudden när jag kommer på riktigt. Annars skulle jag traumatisera maken och han skulle inte vilja ha sex längre. Några gånger har jag inte fått tag i en kudde i tid men oftast funkar det.


    Hahahaha..
  • Anonym (Lol)
    Anonym (Fejkorgasmer låter bättre) skrev 2022-08-01 14:37:44 följande:

    Mina fejkorgasmer låter trevligare.

    Såhär är de riktiga

    Så biter i kudden när jag kommer på riktigt. Annars skulle jag traumatisera maken och han skulle inte vilja ha sex längre. Några gånger har jag inte fått tag i en kudde i tid men oftast funkar det.


    Jag fejkar iofs inte men låter som en flodhäst under utdrivningsskedet. Hemskt....jag har filmat mig själv och det är verkligen hemskt! Eller som en man som saaakta slår sig på tummen....brölar liksom. 
  • Anonym (Kvinna)

    Det är extrem skillnad på riktiga och fejkade orgasmer. har aldrig förstått grejen med att fejka. Det är enbart konstigt och totalt korkat och efterblivet

  • Anonym (Fejkorgasmer låter bättre)
    Anonym (Lol) skrev 2022-08-01 16:03:18 följande:
    Jag fejkar iofs inte men låter som en flodhäst under utdrivningsskedet. Hemskt....jag har filmat mig själv och det är verkligen hemskt! Eller som en man som saaakta slår sig på tummen....brölar liksom. 
    Haha :) Har du sett Monty Python "ministry of silly walks"? Vi ?sn starta "ministry of silly and/or scary orgasm noises".
    Anonym (Kvinna) skrev 2022-08-02 01:00:06 följande:

    Det är extrem skillnad på riktiga och fejkade orgasmer. har aldrig förstått grejen med att fejka. Det är enbart konstigt och totalt korkat och efterblivet


    Det är ju hur man skulle vilja låta istället.. Sexigt, porrigt, vackert, feminint osv. Tycker inte det är så korkat.
  • Anonym (Riktig man)
    Anonym (Flundran) skrev 2022-07-31 21:25:57 följande:
    Killar! Märker ni inte skillnad på en fejkad orgasm och en äkta?

    Gång på gång hör jag från kvinnor att de fejkar orgasmer. Jag har aldrig förstått varför. Jag har heller aldrig förstått hur det går till. Känner inte mannen till hur en kvinnlig orgasm är. Det händer ju så mycket under orgasmen som inte går att simulera.


    Nej, varför skulle jag det? 
  • Mia99

    Att låtsas få orgasm är extremt underligt i mitt tycke. Tanken har aldrig ens slagit mig. Hur ska ens partner lära sig att bli bättre och förstå vad man gillar eller ogillar, om det enda man säger hela tiden är aaaah och ooooh. 

  • JSpike
    Mia99 skrev 2022-08-02 09:29:21 följande:

    Att låtsas få orgasm är extremt underligt i mitt tycke. Tanken har aldrig ens slagit mig. Hur ska ens partner lära sig att bli bättre och förstå vad man gillar eller ogillar, om det enda man säger hela tiden är aaaah och ooooh. 


    Precis, det måste bita er själv i röven om ni gör så :))
  • Anonym (Lol2)
    Mia99 skrev 2022-08-02 09:29:21 följande:

    Att låtsas få orgasm är extremt underligt i mitt tycke. Tanken har aldrig ens slagit mig. Hur ska ens partner lära sig att bli bättre och förstå vad man gillar eller ogillar, om det enda man säger hela tiden är aaaah och ooooh. 


    Varför skulle inte något kunna vara skönt och framkalla både "aaaah" och "ooooh" innan orgasm/ej orgasm? 
  • Mia99
    Anonym (Lol2) skrev 2022-08-02 16:12:52 följande:
    Varför skulle inte något kunna vara skönt och framkalla både "aaaah" och "ooooh" innan orgasm/ej orgasm? 
    Det är ju inte själva stönandet jag menar, utan låtsasorgasmen.
  • Anonym (Kaffedraken)

    Killar tror att tjejer ska låta som dom gör i porrfilm. 

  • Anonym (Fejkorgasmer låter bättre)
    Mia99 skrev 2022-08-02 16:17:34 följande:
    Det är ju inte själva stönandet jag menar, utan låtsasorgasmen.
    Låtsasorgasmen är ju strategiskt placerad efter den riktiga orgasmen givetvis. Där en kväver "skrikande geten" med tex. en kudde eller hans axel (försöka utan att bita) sedan samlar man sig efteråt och producerar en fejkorgasm som låter sexig, porrig och ej traumatiserande.
  • Anonym (Lol)
    Anonym (Fejkorgasmer låter bättre) skrev 2022-08-02 16:35:05 följande:
    Låtsasorgasmen är ju strategiskt placerad efter den riktiga orgasmen givetvis. Där en kväver "skrikande geten" med tex. en kudde eller hans axel (försöka utan att bita) sedan samlar man sig efteråt och producerar en fejkorgasm som låter sexig, porrig och ej traumatiserande.
    Skrikande geten Skrattande
    Födande flodhästen hälsar Cool
  • KaptenOhoy

    Njae, det vet jag inte, men jag har åh andra sidan aldrig lagt någon energi på att försöka märka om någon fejkar. Den enda som förlorar på det är hon. 

Svar på tråden Killar! Märker ni inte skillnad på en fejkad orgasm och en äkta?