• Anonym (Fredagstråd!)

    Fredagstråd: Vill inte jobba efter semestern!

    Någon bad om en fredagstråd i en annan tråd. Så här är en fredagstråd, den är dessutom delvis sann. Jag vill inte börja jobba igen efter semestern.

    Har en ganska ny relation men har spenderat hela semestern hos honom. Jag trivs här. Jag vill inte bo i min sketna tvåa som egentligen är en etta och inte borde få kallas tvåa. Han har en villa med fkn pool(!!!) på landet och jag har en förorts"tvåa"! Hur jäkla rättvist är det? Inte alls!

    Kan jag bara säga att jag vet att vi bara vart ihop 4 månader men jag är din sambo nu och huset är vårt. nej jag tänker fan inte jobba du har massa pengar och det är nu våra eller mina pengar. Jag tänker ligga här helt näck vid din pool 4 veckor till, du skall grilla varje kväll och sätta på mig tre ggr om dagen. nej jag tänker inte ta på mig kläder heller. 

    Jag vill verkligen inte börja jobba igen. byta blöjor, sköta om liggsår, människor man lär känna tycker om och som dör hela tiden vad är det för jäkla jobb? Deprimerande är vad det är. Kan det inte vara sommar och jag ha semester hela tiden vill jag inte vara med längre:( 

  • Svar på tråden Fredagstråd: Vill inte jobba efter semestern!
  • Tow2Mater

    Hoppas du får fyra bra veckor!

    Reglerna för en bra fredagstråd är annars att det ska inte nämnas något om att den är sann eller inte, och handlingen ska balansera på gränsen mellan något som kan vara sant och något som kan anses för osannolikt för att kunna vara sant.

  • Anonym (Fredagstråd!)
    Tow2Mater skrev 2022-08-12 19:14:56 följande:

    Hoppas du får fyra bra veckor!

    Reglerna för en bra fredagstråd är annars att det ska inte nämnas något om att den är sann eller inte, och handlingen ska balansera på gränsen mellan något som kan vara sant och något som kan anses för osannolikt för att kunna vara sant.


    Tack för tipsen :) Den här blev lite för sann då:(
  • salimBoss

    hallå me, jag inte jobba heller utan få semester hela tiden och mycket i bidrag! synd om svensk som måste åka till jobbet tidigt jag här dem på morgo ibland me. Jag kan alltid sova 

  • Anonym (Henry Hund)
    salimBoss skrev 2022-08-12 19:42:17 följande:

    hallå me, jag inte jobba heller utan få semester hela tiden och mycket i bidrag! synd om svensk som måste åka till jobbet tidigt jag här dem på morgo ibland me. Jag kan alltid sova 


    Godnatt.
  • Anonym (Fredagstråd!)
    Anonym (Henry Hund) skrev 2022-08-12 19:38:46 följande:

    Du kan säga upp dig.


    Problemet med det är att övertyga pojkvännen att försörja mig. Han har ju iofs försörjt mig hela semestern...har inte gjort av med en krona. Så han kanske inte märker nåt om jag bara stannar kvar och låtsas som ingenting?
    salimBoss skrev 2022-08-12 19:42:17 följande:

    hallå me, jag inte jobba heller utan få semester hela tiden och mycket i bidrag! synd om svensk som måste åka till jobbet tidigt jag här dem på morgo ibland me. Jag kan alltid sova 


    Jag är rätt avundsjuk får jag erkänna.
  • Tow2Mater
    Anonym (Fredagstråd!) skrev 2022-08-12 19:52:48 följande:
    Problemet med det är att övertyga pojkvännen att försörja mig. Han har ju iofs försörjt mig hela semestern...har inte gjort av med en krona. Så han kanske inte märker nåt om jag bara stannar kvar och låtsas som ingenting?
    Ha ha, ganska bra ide.
  • Anonym (Henry Hund)
    Anonym (Fredagstråd!) skrev 2022-08-12 19:52:48 följande:
    Problemet med det är att övertyga pojkvännen att försörja mig. Han har ju iofs försörjt mig hela semestern...har inte gjort av med en krona. Så han kanske inte märker nåt om jag bara stannar kvar och låtsas som ingenting?
    salimBoss skrev 2022-08-12 19:42:17 följande:

    hallå me, jag inte jobba heller utan få semester hela tiden och mycket i bidrag! synd om svensk som måste åka till jobbet tidigt jag här dem på morgo ibland me. Jag kan alltid sova 


    Onlyfans.
Svar på tråden Fredagstråd: Vill inte jobba efter semestern!