• Anonym (Barflugan)

    Trött På Krogragg

    Ser att många tjejer skriver det.
    Är det vanligt att man får krogragg?
    Har du fått med dig hem någon från krogen?

  • Svar på tråden Trött På Krogragg
  • Fiona M

    Som singel, ja.
    Förstår att man tröttnar, är ju enbart ytlig attraktion och inget annat.

  • Anonym (Var glad)
    Anonym (Barflugan) skrev 2022-08-13 19:31:49 följande:
    Trött På Krogragg

    Ser att många tjejer skriver det.
    Är det vanligt att man får krogragg?
    Har du fått med dig hem någon från krogen?


    Klaga inte på det du har utan bara det du inte har.
    Vad glad att andra personer vill ha sex med sig. 
  • Fiona M
    Anonym (Var glad) skrev 2022-08-13 20:36:03 följande:
    Klaga inte på det du har utan bara det du inte har.
    Vad glad att andra personer vill ha sex med sig. 
    Är man inte intresserad av det är det väl bra att man skriver det i dejtingsammanhang?

    Och varför ska man vara glad över att folk vill ha sex med en om man inte vill ha sex med dem?
  • Anonym (Var glad)
    Fiona M skrev 2022-08-13 21:16:40 följande:
    Är man inte intresserad av det är det väl bra att man skriver det i dejtingsammanhang?

    Och varför ska man vara glad över att folk vill ha sex med en om man inte vill ha sex med dem?
    Att det finns intresse från andra människor.
    Finns personer som få vill ha sex med. 
  • Anonym (Var glad)
    Fiona M skrev 2022-08-13 21:16:40 följande:
    Är man inte intresserad av det är det väl bra att man skriver det i dejtingsammanhang?

    Och varför ska man vara glad över att folk vill ha sex med en om man inte vill ha sex med dem?
    Liknade som en arbetsgivare borde vara glad att många personer svarar på ansökan till något arbete. 
  • Anonym (K)

    Vad är din poäng? Att det inte gör något om man inte hittat någon för en relation eftersom man alltid kan få krogragg istället? Jag är glad att jag aldrig haft problem att hitta någon för tillfälligt sex men vad spelar det för roll när jag inte är ute efter tillfälligt sex utan tvåsamhet?

  • Anonym (Karenina)
    Anonym (Barflugan) skrev 2022-08-13 19:31:49 följande:
    Trött På Krogragg

    Ser att många tjejer skriver det.
    Är det vanligt att man får krogragg?
    Har du fått med dig hem någon från krogen?


    Ja, alldeles för många gånger, speciellt efter min skiljsmässa. Nu så här på efterhand tänker jag tillbaka med äckel. Fan vad äckligt att byta kroppsvätskor med helt spritt språng främmande människor på det viset, folk man bara pratat med några timmar på en stökig, mörk bar. Bara för att man fått i sig sprit. Noll hämningar eller gränser. Så där skulle man ju aldrig uppföra sig typ i vardagen. Man ser en man på konsum, börjar prata lite och vips tar man av sig alla kläder och har sex. Visar upp sitt allra mest privata och även låter han få ha sin mun och könsorgan där. Vem fan vet ens hur hans hygien är? Flossar han? Tvättar han snoppen ordentligt? Tänk om han har könssjukdomar, flatlöss, hiv, herpes? Urk!!!!

    skulle aaaaaaldrig mer göra om det, så vidrigt. 
  • Anonym (Var glad)
    Anonym (Karenina) skrev 2022-08-14 14:49:08 följande:
    Ja, alldeles för många gånger, speciellt efter min skiljsmässa. Nu så här på efterhand tänker jag tillbaka med äckel. Fan vad äckligt att byta kroppsvätskor med helt spritt språng främmande människor på det viset, folk man bara pratat med några timmar på en stökig, mörk bar. Bara för att man fått i sig sprit. Noll hämningar eller gränser. Så där skulle man ju aldrig uppföra sig typ i vardagen. Man ser en man på konsum, börjar prata lite och vips tar man av sig alla kläder och har sex. Visar upp sitt allra mest privata och även låter han få ha sin mun och könsorgan där. Vem fan vet ens hur hans hygien är? Flossar han? Tvättar han snoppen ordentligt? Tänk om han har könssjukdomar, flatlöss, hiv, herpes? Urk!!!!

    skulle aaaaaaldrig mer göra om det, så vidrigt. 
    Du har fått göra det någon gång och vet mer hur det är då. 
  • Anonym (Var glad)
    Fiona M skrev 2022-08-13 20:32:08 följande:

    Som singel, ja.
    Förstår att man tröttnar, är ju enbart ytlig attraktion och inget annat.


    Så alternativet är att du vill leva i ett paraellt universium där inga personer raggar på dig? 
  • Kockobello
    Anonym (Var glad) skrev 2022-08-14 10:36:00 följande:
    Liknade som en arbetsgivare borde vara glad att många personer svarar på ansökan till något arbete. 
    Nej, det är bara drygt för dem att sålla bland alla skitansökningar med bifogade värdelösa cv:n. Hur skulle det vara positivt?  
  • Kockobello
    Anonym (Karenina) skrev 2022-08-14 14:49:08 följande:
    Ja, alldeles för många gånger, speciellt efter min skiljsmässa. Nu så här på efterhand tänker jag tillbaka med äckel. Fan vad äckligt att byta kroppsvätskor med helt spritt språng främmande människor på det viset, folk man bara pratat med några timmar på en stökig, mörk bar. Bara för att man fått i sig sprit. Noll hämningar eller gränser. Så där skulle man ju aldrig uppföra sig typ i vardagen. Man ser en man på konsum, börjar prata lite och vips tar man av sig alla kläder och har sex. Visar upp sitt allra mest privata och även låter han få ha sin mun och könsorgan där. Vem fan vet ens hur hans hygien är? Flossar han? Tvättar han snoppen ordentligt? Tänk om han har könssjukdomar, flatlöss, hiv, herpes? Urk!!!!

    skulle aaaaaaldrig mer göra om det, så vidrigt. 
    Ja, visst är det vidrigt. 
  • Anonym (Haft)

    Har haft krogragg en enda gång i mitt liv.
    Kände mig extremt billig efteråt och kom då på att det var inget för mig.

    Men lärde mig en del om mig själv och vad jag vill ha.
    Förstod då att jag uppskattar och behöver trygghet och samhörighet med den jag har sex med.

    Har hög integritet och höga krav på mig själv.
    Där inkluderas inte fylleligg med random person.

    Och ja, jag är man.

  • Fiona M
    Anonym (Var glad) skrev 2022-08-14 10:36:00 följande:
    Liknade som en arbetsgivare borde vara glad att många personer svarar på ansökan till något arbete. 

    Om de får en massa ansökningar utan att de söker folk så är de naturligtvis in tre tacksamma. Varför skulle de vara det?

    För att vara tacksam över ett urval krävs ju att man faktiskt vill göra det valet.


    Vill jag inte ragga eller bli raggad på på krogen är det ju totalt ointressant, precis som det kvittar för mig hur många sorters skinkpålägg det finns på Ica när jag är vegetarian.

  • Fiona M
    Anonym (Var glad) skrev 2022-08-16 11:05:17 följande:
    Så alternativet är att du vill leva i ett paraellt universium där inga personer raggar på dig? 
    Jag föreslår att du läser igen.
  • Anonym (K)
    Anonym (K) skrev 2022-08-14 11:03:36 följande:

    Vad är din poäng? Att det inte gör något om man inte hittat någon för en relation eftersom man alltid kan få krogragg istället? Jag är glad att jag aldrig haft problem att hitta någon för tillfälligt sex men vad spelar det för roll när jag inte är ute efter tillfälligt sex utan tvåsamhet?


    Väntar fortfarande på ditt svar TS.
Svar på tråden Trött På Krogragg