• Anonym (S)

    Om en kille saknar dig

    Om ni killar säger att ni saknar en. Vad tänker ni exakt och saknar ni bara en tjej då? Är ni kära om ni säger så? Nu syftar jag på män som menar det de säger. Kan ni bara sakna en tjej?

  • Svar på tråden Om en kille saknar dig
  • Anonym (S)
    Anonym (Casanova) skrev 2022-08-14 14:15:41 följande:
    Tror syftet med tråden är att höra lite olika infallsvinklar från andra killar... Kanske för att försöka tolka något?

    Ska jag "killgissa" så tror jag att TS hört en kille säga "jag saknar dig" men att det är något i det hela som gör att hon ändå tvekar på saken.
    Hur vet jag att han saknar mig på riktigt?
  • Anonym (M)
    Anonym (S) skrev 2022-08-14 16:35:50 följande:
    Hur vet jag att han saknar mig på riktigt?
    Det kan du inte veta. Brukar du misstro människor?
  • gemig

    Vet inte vad det är för svar du eftersöker. Men om han säger att han saknar dig, så skulle jag påstå att du ligger till ganska bra. 

  • Anonym (S)
    gemig skrev 2022-08-14 16:37:25 följande:

    Vet inte vad det är för svar du eftersöker. Men om han säger att han saknar dig, så skulle jag påstå att du ligger till ganska bra. 


    Undrar vad en kille menar när han säger det och om det är avsett för endast en kvinna.
  • gemig
    Anonym (S) skrev 2022-08-14 16:40:40 följande:
    Undrar vad en kille menar när han säger det och om det är avsett för endast en kvinna.
    Beror väl på hur hans liv ser ut i övrigt eller hur många det är som han träffar. Men om han säger att han saknar dig och inte någon annan, så ligger du nog lite bättre till än dom allra flesta. 
  • Anonym (S)
    gemig skrev 2022-08-14 16:42:31 följande:
    Beror väl på hur hans liv ser ut i övrigt eller hur många det är som han träffar. Men om han säger att han saknar dig och inte någon annan, så ligger du nog lite bättre till än dom allra flesta. 
    Jag hoppas ju att han inte träffar någon mer när vi träffats i 5 månader.
  • Anonym (M)
    Anonym (S) skrev 2022-08-14 17:21:28 följande:
    Jag hoppas ju att han inte träffar någon mer när vi träffats i 5 månader.
    Varför pratar du inte med honom istället för här på FL? 
  • Anonym (S)
    Anonym (M) skrev 2022-08-14 17:25:54 följande:
    Varför pratar du inte med honom istället för här på FL? 
    Vill veta ur andra mäns perspektiv.
  • Anonym (Kille)
    Anonym (S) skrev 2022-08-14 16:40:40 följande:
    Undrar vad en kille menar när han säger det och om det är avsett för endast en kvinna.
    Att det finns någon annan man längtar till och saknar mest 
  • Anonym (B)
    Anonym (S) skrev 2022-08-14 17:31:42 följande:
    Vill veta ur andra mäns perspektiv.
    Vad får du ut av det? Det är väl lika stor variation i svaren bland män som bland kvinnor.
  • Anonym (M)
    Anonym (S) skrev 2022-08-14 17:31:42 följande:
    Vill veta ur andra mäns perspektiv.
    Fast det hjälper ju inte dig. Du vet ju fortfarande inte vad han menar.
  • Anonym (1995)
    Anonym (S) skrev 2022-08-14 17:21:28 följande:
    Jag hoppas ju att han inte träffar någon mer när vi träffats i 5 månader.
    Vad fort tiden gick då.. 

    Vi ses sen snart
  • Anonym (Man)

    Lyssna på vad han säger. Sluta tramsa. Han säger ju att han saknar dig.

    Om någon säger att dom är hungriga, frågar du hur du kan vara säker på att han faktiskt är hungrig på riktigt då?

  • Ocdmänniska
    Anonym (Casanova) skrev 2022-08-14 14:15:41 följande:
    Tror syftet med tråden är att höra lite olika infallsvinklar från andra killar... Kanske för att försöka tolka något?

    Ska jag "killgissa" så tror jag att TS hört en kille säga "jag saknar dig" men att det är något i det hela som gör att hon ändå tvekar på saken.
    Jo antagligen, men är ju omöjligt för random folk att säga vad precis den killen menar.
Svar på tråden Om en kille saknar dig