• Anonym (Sugen)

    Sex första ggn med ny partner var en katastrof

    Har träffat en man i flera månader och till slut hade vi sex förra veckan. Han hade berättat att han har svårt att behåll erektionen ibland i början av ett förhållande innan han blivit mer trygg och slappnar av.

    efter flera månaders väntande hade vi sex som varade i ungefär två minuter i missionären. sen gick det för honom. Sen var det roliga slut tydligen.  Senare under kvällen ca 4h senare så började vi hångla och då hade vi penetrerande sex i ungefär 5min innan han sa att det kommer inte fungera, att han kände sig klar sedan tidigare. Så vi slutade.

    känner mig så besviken när jag Upprepade ggr har berättat hur pass viktig sex är för mig.

    vi klickar intellektuellt och emotionellt men sexuell haltar det uppenbarligen.

    någon som har erfarenhet av att det HR blivit bättre med tiden?

  • Svar på tråden Sex första ggn med ny partner var en katastrof
  • Anonym (Kimchi)

    Men herrejöses vilket ego! Han fick ju upp den, penetrerande och kom. Vad är problemet? Det hade varit önskvärt att det hade tagit lite längre tid än 2 min. Att han är trög i omstarten är det inte mycket att göra åt. Fick borde han kunnat ladda om på de timmarna. 


    Hur har han bemött och reagerat på när du tidigare berättat hur viktigt sex är för dig? Har ni kunnat ha en bra dialog då? 


    Ge relationen tid. Både i och utanför sänghalmen. Ni behöver lära er vad ni njuter av och behöver. I det mesta. 


    KD behöver inte fundera på fjong eller inte för han är inte i situation att behöva den. Vare sig med man eller kvinna (unga). Han får nöja sig med att de ler överseende åt honom på kontoret. Poppar nu popcornen inför det ändlösa ältandet. 

  • Anonym (sanningssägare)
    Anonym (Kimchi) skrev 2022-08-24 08:13:22 följande:

    Men herrejöses vilket ego! Han fick ju upp den, penetrerande och kom. Vad är problemet? Det hade varit önskvärt att det hade tagit lite längre tid än 2 min. Att han är trög i omstarten är det inte mycket att göra åt. Fick borde han kunnat ladda om på de timmarna. 


    Önskvärt med längre än 2 minuter? Du måste skämta.....om jag inte får penetration minst 10 minuter av en penis där erektionen är av hög kvalite så blir jag faktiskt besviken.
  • Anonym (Kimchi)
    Anonym (sanningssägare) skrev 2022-08-24 08:31:32 följande:
    Önskvärt med längre än 2 minuter? Du måste skämta.....om jag inte får penetration minst 10 minuter av en penis där erektionen är av hög kvalite så blir jag faktiskt besviken.
    Japp önskvärt med mer än 2 min. Jäkligt mycket längre än så. Det är 2 min som är ett skämt. En vuxen man bör väl kunna hålla i längre än så. Skulle också vara besviken. 
  • Anonym (sanningssägare)
    Anonym (Kimchi) skrev 2022-08-24 08:40:36 följande:
    Japp önskvärt med mer än 2 min. Jäkligt mycket längre än så. Det är 2 min som är ett skämt. En vuxen man bör väl kunna hålla i längre än så. Skulle också vara besviken. 
    Ja, det tråkiga är att vissa män tydligen tycks tro att "jamen jag har ju sprutat i dig du måste ju vara jättenöjd?"

    Nej jag är inte nöjd av att bli nerkladdad av en halvmjuk metmask till penis som bara klarar ett par minuter innan den måste spruta. Det kan vara okej om han sprutar om han kan smeka mig några minuter och sedan fortsätta med penetrering. Det funkade bra med en man jag träffade som hade stora problem med för tidig utlösning. Men måste han ladda om flera timmar då är det ju ingen ide.

    Alltså det är inställningen som är fel, det finns faktiskt lösningar på allt. I detta fallet att låta honom spruta en gång och sedan fortsätta.

    Men män som bara sprutar efter en halvminut och inget mer. Nej tack!!
  • Anonym (L)

    Därför föredrar jag att ha sex ganska omgående när jag träffar någon ny, för att se om det är värt att ödsla mer tid på. Är det skitdåligt sex kommer det inte funka för mig, och då vet jag det. Klart det KAN bli bättre med tiden men jag brukar märka efter 4-5 samlag att detta är inte för mig, och då har jag inte slösat tid eller energi på den personen. 

  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (L) skrev 2022-08-24 16:32:38 följande:

    Därför föredrar jag att ha sex ganska omgående när jag träffar någon ny, för att se om det är värt att ödsla mer tid på. Är det skitdåligt sex kommer det inte funka för mig, och då vet jag det. Klart det KAN bli bättre med tiden men jag brukar märka efter 4-5 samlag att detta är inte för mig, och då har jag inte slösat tid eller energi på den personen. 


    Tycker du att det är mannen som ska ta första steget, så att det blir ligga, även om du är sugen?
  • Anonym (L)
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2022-08-24 17:26:16 följande:
    Tycker du att det är mannen som ska ta första steget, så att det blir ligga, även om du är sugen?
    Nej, det kan lika gärna vara jag som tar initiativ. Gärna på första dejten 
  • Anonym (Kimchi)
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2022-08-24 17:35:23 följande:
    Det tycker jag är bra. Det hände mig en gång.
    Önskar sånt hände oftare.
    Senaste jag träffade ville, men visade inget. Hon tyckte att jag sulle ha tagit första steget.
    Det sa hon till mig 2 år senare.

    Men för bövelen släpp det och sluta älta. 


    Tråden handlar om något helt annat. Håll inte på med ditt vanliga gnäll. 

  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Kimchi) skrev 2022-08-24 17:55:52 följande:

    Men för bövelen släpp det och sluta älta. 


    Tråden handlar om något helt annat. Håll inte på med ditt vanliga gnäll. 


    Sex med en ny partner, ja.
    Jag svarade på ett inlägg där det blev ligga på första dejten, hennes initiativ.
    Hände mig.
    Och så nämnde jag senaste, som var passiv. Och var besviken för att hon tyckte jag skulle ha tagit första steget.
    Som många kvinnor blir.
  • Anonym (Teddy)
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2022-08-24 18:05:28 följande:
    Sex med en ny partner, ja.
    Jag svarade på ett inlägg där det blev ligga på första dejten, hennes initiativ.
    Hände mig.
    Och så nämnde jag senaste, som var passiv. Och var besviken för att hon tyckte jag skulle ha tagit första steget.
    Som många kvinnor blir.
    Någon gång måste man skaffa sig självinsikt nog att förstå när ens inlägg blir till ältande som går ut över andra.
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Teddy) skrev 2022-08-24 20:54:49 följande:
    Någon gång måste man skaffa sig självinsikt nog att förstå när ens inlägg blir till ältande som går ut över andra.
    Javisst.
    Man kan också se det som att man delar med sig av sina erfarenheter. I en tråd som handlar om ett visst ämne, som man har erfarenheter av.
    Många män har samma erfarenheter som mig.
    Av hur kvinnor beter sig.
  • Anonym (Man)

    Läste enbart rubriken och detta oroar mig lite då vi skulle vilja ta in en till man i vårt förhållande. Är sexet dåligt mellan honom och min sambo kommer hon kanske inte tycka det är värt det då. Vi är båda inne på att detta kan förbättra vårt sexliv som det inte är något fel på, bara det att vi försöker införliva sexfantasier till varandra. 

  • wolf666
    Anonym (Man) skrev 2022-08-24 21:19:09 följande:

    Läste enbart rubriken och detta oroar mig lite då vi skulle vilja ta in en till man i vårt förhållande. Är sexet dåligt mellan honom och min sambo kommer hon kanske inte tycka det är värt det då. Vi är båda inne på att detta kan förbättra vårt sexliv som det inte är något fel på, bara det att vi försöker införliva sexfantasier till varandra. 


    Jag har inte mycket erfarenhet men lite av detta iallafall. Det kan bli väldigt bra, men det gäller nog också att inte ha skyhöga förväntningar.

  • Anonym (Vanligt)
    Anonym (sanningssägare) skrev 2022-08-24 10:26:15 följande:
    Ja, det tråkiga är att vissa män tydligen tycks tro att "jamen jag har ju sprutat i dig du måste ju vara jättenöjd?"

    Nej jag är inte nöjd av att bli nerkladdad av en halvmjuk metmask till penis som bara klarar ett par minuter innan den måste spruta. Det kan vara okej om han sprutar om han kan smeka mig några minuter och sedan fortsätta med penetrering. Det funkade bra med en man jag träffade som hade stora problem med för tidig utlösning. Men måste han ladda om flera timmar då är det ju ingen ide.

    Alltså det är inställningen som är fel, det finns faktiskt lösningar på allt. I detta fallet att låta honom spruta en gång och sedan fortsätta.

    Men män som bara sprutar efter en halvminut och inget mer. Nej tack!!
    Har inte jättemånga män att referera till men 2 av 4 kom inom 2 min, en kom efter lagom tid, en kom aldrig. 
    Så en av 4 var som manvill ha det och tror när man tänker på sex med vältränade män I 30-50 spannet. 
  • Anonym (Vanligt)
    Stanley89 skrev 2022-09-20 16:24:35 följande:

    Ett normalt samlag brukar pågå ca 7 min. 


    På grund av att många män drar ner snittet med sina 2 minuter.
    Enkel matematik. 

    7 minuter... då har man ju knappt börjat.
  • Anonym (sanningssägare)
    Anonym (Vanligt) skrev 2022-09-20 16:34:10 följande:
    På grund av att många män drar ner snittet med sina 2 minuter.
    Enkel matematik. 

    7 minuter... då har man ju knappt börjat.
    Precis, 2 minuter...?? Det är ju rena skämtet. Faktiskt så skulle jag inte kunna vara i en relation där mannen inte kan prestera bättre än så, alternativt måste han kunna ladda om snabbt och fortsätta samlaget utan att jag hinner "kallna".
  • Anonym (F)
    Anonym (sanningssägare) skrev 2022-09-21 10:41:19 följande:
    Precis, 2 minuter...?? Det är ju rena skämtet. Faktiskt så skulle jag inte kunna vara i en relation där mannen inte kan prestera bättre än så, alternativt måste han kunna ladda om snabbt och fortsätta samlaget utan att jag hinner "kallna".
    Varför inte ställa kravet på dig själv att inte kallna medan han laddar om?
Svar på tråden Sex första ggn med ny partner var en katastrof