• Anonym (Trådskapare)

    Blev kåt av att hon var otrogen.

    Min sambo var otrogen och när detta kom fram blev jag arg och ledsen. Jag ville höra detaljerna för jag trodde att det skulle hjälpa mig att släppa det och inte undra mera.  
    De hade inte haft sex med gjort annat. Jag kände hur jag blev hårdare och hårdare och ville knulla henne hårt. Jag blev kåt av att hon blivit kåt och även han. 
    Jag fortsatte fråga ut henne det kommande dagarna och det slutade med att vi hade mer sex än någonsin månaderna efter hårt och jag var mer dominant än innan. Kanske straff sex? Förstår inte riktigt. 

    Någon mer som upplevt samma sak som vill dela med er? 

  • Svar på tråden Blev kåt av att hon var otrogen.
  • Anonym (sådär)
    Anonym (Buspelle) skrev 2022-09-19 14:49:06 följande:
    Jag berättar bara det som faktiskt sker. Inte det som sker i dina fantasier.
    Har du berättat för din fru vad som faktiskt sker?
  • Anonym (Closer)
    Anonym (Trådskapare) skrev 2022-09-15 12:30:31 följande:
    Blev kåt av att hon var otrogen.

    Min sambo var otrogen och när detta kom fram blev jag arg och ledsen. Jag ville höra detaljerna för jag trodde att det skulle hjälpa mig att släppa det och inte undra mera.  
    De hade inte haft sex med gjort annat. Jag kände hur jag blev hårdare och hårdare och ville knulla henne hårt. Jag blev kåt av att hon blivit kåt och även han. 
    Jag fortsatte fråga ut henne det kommande dagarna och det slutade med att vi hade mer sex än någonsin månaderna efter hårt och jag var mer dominant än innan. Kanske straff sex? Förstår inte riktigt. 

    Någon mer som upplevt samma sak som vill dela med er? 


    Som i filmen Closer. 

     



    ">Closer (4/8) Movie CLIP - Why Are You Doing This? (2004) HD - YouTube

     


     

  • Anonym (Buspelle)
    Anonym (sådär) skrev 2022-09-19 16:13:44 följande:
    Har du berättat för din fru vad som faktiskt sker?
    Nu fantiserar du igen. Kul för dig men det tillför inget särskilt till tråden.
  • Anonym (Closer)
    Anonym (Closer) skrev 2022-09-28 11:27:27 följande:
    Som i filmen Closer. 

     



    ">Closer (4/8) Movie CLIP - Why Are You Doing This? (2004) HD - YouTube

     


     


    LARRY: Did you do it here?

    ANNA: No.

    LARRY: Why not?

    ANNA: Do you wish we did?

    LARRY: Just tell me the truth.

    ANNA: Yes, we did it here.

    LARRY: Where?

    Anna points.

    ANNA: There.

    LARRY: On this. We had our first fuck on this. Did you think of me?

    LARRY: When? When did you do it here?

    LARRY: Answer the question!

    ANNA: This evening.

    LARRY: Did you cum?

    ANNA: Why are you doing this?

    LARRY: 'cause I want to know.

    ANNA: First he went down on me, and then we fucked.

    LARRY: Who was where?

    ANNA: I was on top, then he fucked me from behind.

    LARRY: And that's when you came the second time.ANNA: Why is the sex so important?

    LARRY: Because I'm a fucking caveman!

    LARRY: Did you touch yourself while he fucked you?

    ANNA: Yes.

    LARRY: You wank for him.

    ANNA: Sometimes.

    LARRY: And he does.

    ANNA: We do everything that people who have sex do!

    LARRY: You enjoy sucking him off.

    ANNA: Yes!

    LARRY: You like his cock.

    ANNA: I love his cock!

    LARRY: You like him cumming in your face.

    ANNA: Yes!

    LARRY: What does it taste like?

    ANNA: It tastes like you but sweeter!

    LARRY: That's the spirit. Thank you. Thank you for your honesty. Now fuck off and die, you fucked up slag.
  • Anonym (Upphetsad)
    Anonym (Man) skrev 2022-09-17 09:35:06 följande:

    Blir ordentligt kåt av att tänka att min sambo ligger med andra. Just vetskapen att hon blivit kåt och kanske fått orgasm / gett någon en orgasm gör mig kåt. Svårt att förklara.. 


    Samma här, speciellt när dom sprutat i henne och hon kommer hem med sperma rinnande nerför hennes lår
  • Ordinär Man
    Anonym (sådär) skrev 2022-09-19 13:59:39 följande:
    Njuter din fru av att du sviker och ljuger?
    Tror du hon öht skulle vilja ha sex med dig om hon visste om vad du gör?
    Tydligen är det här väldigt viktigt för dig. Men du måste förstå att andra kan tycka annorlunda.
  • Anonym (sådär)
    Ordinär Man skrev 2022-10-30 07:13:02 följande:
    Tydligen är det här väldigt viktigt för dig. Men du måste förstå att andra kan tycka annorlunda.
    Tror du din partner är ok med att du knullar andra bara för att du själv tycker det är ok?
  • Anonym (Buspelle)
    Anonym (sådär) skrev 2022-10-31 10:36:07 följande:
    Tror du din partner är ok med att du knullar andra bara för att du själv tycker det är ok?
    Det är ju klart att hon är ok med det när hon inte vet det. Tänkte inte på det va?
  • Anonym (sådär)
    Anonym (Buspelle) skrev 2022-10-31 11:06:15 följande:
    Det är ju klart att hon är ok med det när hon inte vet det. Tänkte inte på det va?
    Haha, ja det var ju oxå ett sätt att resonera... nej, att inte veta är absolut inte samma sak som att tycka det är ok. För att kunna tycka någon måste man ju först veta om det.

    Det du snackar om är något annat som normalt kallas för manipulation, dvs man förhindrar andra att öht kunna ha en åsiktgenom att undanhålla sanningen för dem. Och att intala sig själv att det är detsamma som att de tycker det är ok har oxå ett namn... det kallas för ... rationalisering.
  • Anonym (Buspelle)
    Anonym (sådär) skrev 2022-10-31 11:16:23 följande:
    Haha, ja det var ju oxå ett sätt att resonera... nej, att inte veta är absolut inte samma sak som att tycka det är ok. För att kunna tycka någon måste man ju först veta om det.

    Det du snackar om är något annat som normalt kallas för manipulation, dvs man förhindrar andra att öht kunna ha en åsiktgenom att undanhålla sanningen för dem. Och att intala sig själv att det är detsamma som att de tycker det är ok har oxå ett namn... det kallas för ... rationalisering.
    Spelar ingen roll vilka larviga namn du försöker uppfinna på dina fantasifoster. Om en människa inte vet något kan hon inte heller må dåligt av det. Det begriper ju minsta barn.
  • Anonym (sådär)
    Anonym (Buspelle) skrev 2022-10-31 11:25:49 följande:
    Spelar ingen roll vilka larviga namn du försöker uppfinna på dina fantasifoster. Om en människa inte vet något kan hon inte heller må dåligt av det. Det begriper ju minsta barn.
    Det spelar ingen roll hur mycket du intalar dig själv att andra är ok med allt du gör bara du smyger bakom deras rygg med det, det begriper ju minsta barn. Märkligt att vuxna människor inte fattar det.
  • Anonym (magica)
    Anonym (Buspelle) skrev 2022-10-31 11:06:15 följande:
    Det är ju klart att hon är ok med det när hon inte vet det. Tänkte inte på det va?
    har inte kvinnor ett sjätte sinne, och bara vet, dom kan lukta sig till det?
  • Anonym (sådär)
    Anonym (Buspelle) skrev 2022-10-31 12:13:30 följande:
    Anonym (magica) skrev 2022-10-31 12:08:00 följande:
    har inte kvinnor ett sjätte sinne, och bara vet, dom kan lukta sig till det?

    Haha, föreslår att ni slår er ihop och gör lite trollkonster {#emotions_dlg.djavulsk}Cool
    /Ignore
Svar på tråden Blev kåt av att hon var otrogen.