Bipolär Manisk Episod
Hejsan,
Har haft min Bipolär 1 diagnos i ungefär 2 år.
Har även EIPS, Paranoid Schizofreni, Psykos Tillstånd med intryck av rubbad verklighetsuppfattning, ADHD, Ashberger drag, Autistiska drag, PTSD och sociopatiska drag.
Senaste Maniska perioden jag hafe tackvare Bipolär(tror jag) var då att jag fick världens bästa självförtroende, euforia, agitation, psykos, vaneföredtällningar, paranoia och impulsivitet m.m
Lämnade ett 5 årigt förhållande, startade ett företag, gick med i 3 stycken bolagaengagemang, tog 5 lån med sammanlagd summa på över 400 000+,
Blev tagen för fortkörning samt kört med bil som haft körförbud 2 år, misshandel, hot, bilbrand sen hur myclet som helst till.
Går på alla mina medeciner som jag ska så som Anti-psykotiska, Neuropaliptikum, Stämmningsstabiliserare, Anti-deppresiva, Anti-ångest, benso, sömn tabletter, enchancers, stimumerande.
Känns som jag är i en hypo-manisk period just nu där jag redan på 5 dagar fuckat min ekonomi, relationen till mina barn, mamma och hela min familj, har 0 känslor, sympati, empati och bara fortsätter med företag, intervjuer m.m vad ska jag ta mig tilll ????