• Anonym (TS)

    Sexigt med läkare!

    Jag har helt snöat in på att jag vill ha sex med en läkare! Drömmer Det är något med det yrket som tänder mig som tusan. 
    Men att ragga på folk utifrån yrkeskategori känns lite svårt, och dumt. Så hur gör man?
    Kan inte riktigt sticka till sjukhuset och ragga.
    Eller så får det förbli en fantasi. Det finns ju kvinnor som dreglar efter poliser och brandmän, min hjärna har bara valt ett annat yrke att sukta efter Flört

  • Svar på tråden Sexigt med läkare!
  • Anonym

    Finns mängder med kärringar som är långt förbi "hypokondriker" i sina ständiga vårdbesök för att träffa läkar-offret för sin besatthet.
    Brukar inte direkt uppskattas och det pratas ju rätt mycket om dessa på sjukhusen.
    De tar säkert inte illa upp om de blir en till.

  • Anonym (Markus Anteryd)

    Kim Kardashian vill också ha en läkare. 

  • Anonym (TS)
    Anonym skrev 2022-09-21 07:46:14 följande:

    Finns mängder med kärringar som är långt förbi "hypokondriker" i sina ständiga vårdbesök för att träffa läkar-offret för sin besatthet.
    Brukar inte direkt uppskattas och det pratas ju rätt mycket om dessa på sjukhusen.
    De tar säkert inte illa upp om de blir en till.


    Haha! Nu skulle jag inte direkt beskriva mig som en kärring. Och jag skulle aldrig få för mig att söka läkarvård utan att behöva det.
    Du skriver med en ton av bitterhet känns det som. Varför? Min önskan/fantasi skadar knappast någon, inte ens dig Flört
  • Anonym
    Anonym (TS) skrev 2022-09-21 08:44:36 följande:
    Du skriver med en ton av bitterhet känns det som. Varför? Min önskan/fantasi skadar knappast någon, inte ens dig Flört
    Inte alls, jag kunde inte bry mig mindre. Läkarna är nog rätt trötta på beteendet, däremot.

    Funderade på "Bunkerläkaren" ... Han är sannolikt ledig och förmodligen rätt lättflörtad då det förra försöket s a s inte riktigt föll väl ut.
Svar på tråden Sexigt med läkare!