• Anonym (Frustrerad)

    50+kvinnor hur hittar ni en kk?

    Om man är frustrerad och vill ha sex med någon regelbundet, var hittar man en man? Det skulle vara jätteläskigt att åka hem till nån man inte känner. jag är en helt vanlig kvinna men går inte ut så mycket. 

  • Svar på tråden 50+kvinnor hur hittar ni en kk?
  • Anonym (BellaDonna)

    Tinder - och även om man inte är ute efter en romantisk relation så kan man ju ändå träffas ute på en dejt eller två för att känna av attraktion och vibbar. Tycket själv att det är hetast att ses över ett par glas och flirta och bygga upp stämningen lite innan man går vidare till sex. Kanske 1 av 4 jag träffat har rätt kemi uppstått med, så skulle aldrig riskera att gå hem till nån okänd som förväntar sig sex. 

  • Anonym (K)
    Anonym (Wilma) skrev 2022-10-02 22:44:28 följande:
    Jag förstår att de såklart är i samtycke Men gör mig skulle de kännas mer som att jag duger att ligga med men nåt saknas för att ha ett seriöst förhållande Med. Och då vill jag heller inte utnyttjas till sex
    Nä men så bra då. Var det relevant att ta upp det i en tråd som inte har med det att göra alls...? Hade du några konkreta råd till ts om hur äldre kvinnor hittar kk annars?
  • Anonym (K)

    Tinder är som sagt ett hett tips, det finns många webbsidor också som är mest inriktade på sex men det är en djungel att veta vilka som är bra. BC nämndes tidigt i tråden iaf såg jag.

  • Anonym (??)
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2022-10-05 07:23:30 följande:
    Jag har aldrig förväntat mig sex när jag har träffat en tjej. Jag har hoppats på sex.
    Senaste tjejen jag träffade kom hem till mig första gången. Hon hade på sig urringat. Jag tänkte "oj, hon var sexig".
    Hon förväntade sig sex. Det visste inte jag.
    Men hon sa det till mig 2 år senare. Och att jag skulle ha tagit första steget.
    Innan vi sågs så sa hon att var trött på killar som bara pratar sex, försöker saker på dejter, hon var inte så intresserad av sex.
    Hur besvarar det frågan? 
  • Anonym (Wilma)
    Anonym (K) skrev 2022-10-05 18:10:33 följande:
    Nä men så bra då. Var det relevant att ta upp det i en tråd som inte har med det att göra alls...? Hade du några konkreta råd till ts om hur äldre kvinnor hittar kk annars?
    Är man singel så blir de inget sex heller 
  • Anonym (JJ)

    Konstmuseer! Där har jag fått hugg på kvinnor 50+ några gånger.

  • Anonym (K)
    Anonym (Wilma) skrev 2022-10-05 21:17:16 följande:
    Är man singel så blir de inget sex heller 
    Suck... Ja du har nog helt missat poängen med tråden. Det finns många som har sex, fast de är singel.
  • Anonym (Britta)

    Jag är en kvinna på 56 år med former. Håller mig i någorlunda form med gym och jogging. Det gör att man ser fräsh ut och jag klär mig skapligt. Inget överdåd men snyggt. Går regelbundet till frissan så jag inte ser ut som ett penntroll.

    Separerade från gubben för fem år sen. Jag har aldrig haft så mycket sex i mitt liv tidigare som dessa år. Numera föredrar jag yngre killar/män. Haft sex med allt från 22- till 45-åriga män. 

    Har fått napp på gymmet, Tinder, ICA och på stranden. Det finns mååånga yngre killar som trånar efter en mogen kvinna. Det hela handlar om att våga och vara lite öppen.

  • Miss Sunny
    Anonym (Britta) skrev 2022-10-06 07:51:15 följande:

    Jag är en kvinna på 56 år med former. Håller mig i någorlunda form med gym och jogging. Det gör att man ser fräsh ut och jag klär mig skapligt. Inget överdåd men snyggt. Går regelbundet till frissan så jag inte ser ut som ett penntroll.

    Separerade från gubben för fem år sen. Jag har aldrig haft så mycket sex i mitt liv tidigare som dessa år. Numera föredrar jag yngre killar/män. Haft sex med allt från 22- till 45-åriga män. 

    Har fått napp på gymmet, Tinder, ICA och på stranden. Det finns mååånga yngre killar som trånar efter en mogen kvinna. Det hela handlar om att våga och vara lite öppen.


    Just så !   

    Kv 60+.  Knullar 25+, men sällan över 40
  • Anonym (JJ)
    Anonym (Britta) skrev 2022-10-06 07:51:15 följande:

    Jag är en kvinna på 56 år med former. Håller mig i någorlunda form med gym och jogging. Det gör att man ser fräsh ut och jag klär mig skapligt. Inget överdåd men snyggt. Går regelbundet till frissan så jag inte ser ut som ett penntroll.

    Separerade från gubben för fem år sen. Jag har aldrig haft så mycket sex i mitt liv tidigare som dessa år. Numera föredrar jag yngre killar/män. Haft sex med allt från 22- till 45-åriga män. 

    Har fått napp på gymmet, Tinder, ICA och på stranden. Det finns mååånga yngre killar som trånar efter en mogen kvinna. Det hela handlar om att våga och vara lite öppen.


    Bra tips. Gymmet kan nog vara ett bra ställe. Moderna museet och Nationalmuseum är bra ställen för en yngre kille som jag. Många 50+ kvinnor där. 
  • Anonym (Frustrerad)
    Anonym (Britta) skrev 2022-10-06 07:51:15 följande:

    Jag är en kvinna på 56 år med former. Håller mig i någorlunda form med gym och jogging. Det gör att man ser fräsh ut och jag klär mig skapligt. Inget överdåd men snyggt. Går regelbundet till frissan så jag inte ser ut som ett penntroll.

    Separerade från gubben för fem år sen. Jag har aldrig haft så mycket sex i mitt liv tidigare som dessa år. Numera föredrar jag yngre killar/män. Haft sex med allt från 22- till 45-åriga män. 

    Har fått napp på gymmet, Tinder, ICA och på stranden. Det finns mååånga yngre killar som trånar efter en mogen kvinna. Det hela handlar om att våga och vara lite öppen.


    Hur gör du mer exakt på gymmet? jag går mest på pass. 
Svar på tråden 50+kvinnor hur hittar ni en kk?