• Anonym (Ella)

    Vad gör dig extra sugen?

    Som rubriken lyder, vad gör dig extra sugen och vad behöver du för att få en härlig och mysig stund?

  • Svar på tråden Vad gör dig extra sugen?
  • Anonym (Tjej)
    Gaskarl skrev 2023-01-11 18:14:40 följande:

    En bra kyss går ofta rätt ner mellan benen på mig..


    + 1 :)
  • Gaskarl
    Anonym (Tjej) skrev 2022-10-01 22:59:21 följande:

    Blir påverkad av fantasifulla och sofistikerade sexnoveller. Nån i Bliss riktigt bra. När jag tänker på en härlig äldre kille i min smak blir jag mycket sugen. 


    Jag läser också härliga noveller..Ska prova en sofistikerad, kan du rekommendera någon?
  • Anonym (Oslagbart)

    Jordgubbskräm och gräddmjölk är oslagbart och passar året om. Det är jag ofta sugen på. 

  • Tom Araya

    Hon
    naken
    poserande
    tar på sig själv
    i sexiga underkläder
    i kjol eller klänning utan trosor
    viskar att hon vill ha mig, snuskigt prat e.t.c.
    tar tag i min kuk, börjar smeka den och sedan suga

    Ungefär så.

  • Bomben
    JagSara skrev 2023-01-11 10:30:55 följande:

    Det är så mycket som gör mig extra sugen. Att se på lesbiskt eller gruppsex och gärna analt om han inte har för stor sen tycker jag om att chatta medan jag onanerar.


    +1 på att chatta med nån under tiden som oxå onanerar nånstans därute. 
  • Anonym (K)

    Tycker det är väldigt upphetsande med en hård penis. Skulle nog ha svårt att inte sätta mig på knä och börja suga fast jag är man själv.

  • Underhill
    Anonym (Tjej) skrev 2022-10-01 22:59:21 följande:
    Blir påverkad av fantasifulla och sofistikerade sexnoveller. Nån i Bliss riktigt bra. När jag tänker på en härlig äldre kille i min smak blir jag mycket sugen. 

    Låter trevligt
  • Anonym (Har ingen aning)

    Har ingen aning, verkar så slumpartat för mig. Det här är helstört men jag blev helt sexgalen efter min sambo hade duschat min senila mormor som gjort på sig och vägrade släppa in hemtjänsten. Han kunde duscha henne medans jag städade utan bråk.

    Efter det var jag super... i flera dagar trots att jag hade mens. Var på honom hela tiden. Så tydligen triggas min sexualitet av väldigt, väldigt udda saker.

  • Freddie K
    Anonym (Har ingen aning) skrev 2023-01-12 15:50:39 följande:

    Har ingen aning, verkar så slumpartat för mig. Det här är helstört men jag blev helt sexgalen efter min sambo hade duschat min senila mormor som gjort på sig och vägrade släppa in hemtjänsten. Han kunde duscha henne medans jag städade utan bråk.

    Efter det var jag super... i flera dagar trots att jag hade mens. Var på honom hela tiden. Så tydligen triggas min sexualitet av väldigt, väldigt udda saker.


    Du kanske blev kåt av att han var så omhändertagande och kanske inte just på själva situationen? 
    Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
Svar på tråden Vad gör dig extra sugen?