• Anonym (Ffghklllhg)

    Är det här ok? Skvallra till sin fru

    Jag har gjort bort mig! Men jag undrar om han agerade schysst eller jävligt taskigt?

    Ok att han inte vill ha mig det är ju vad han känner eller inte känner för mig men det här med att direkt gå och skvallra till sin fru vad jag försökte göra??? Nu är hon skitsur på mig. Kunde han inte vara sagt tack men nej tack utan tvunget skvallra?? Typ hjälp mig mamma den elaka flickan försökte pussa mig!

    Så nu är det nog snart väldigt surt för mig. Många gemensamma vänner och även att vi känner varandra så det är kanske förstört. 

    Ok att göra så av honom???

  • Svar på tråden Är det här ok? Skvallra till sin fru
  • Anonym (Kompisar)
    Anonym (Ffghklllhg) skrev 2022-12-09 10:08:12 följande:
    Han vred bort huvudet så det blev bara puss på kinden och inte ens en kyss. 
    Hörrudu. Brukar du göra såhär eller var det en engångsföreteelse? 
  • Anonym (Gullan)
    Anonym (Ffghklllhg) skrev 2022-12-09 10:08:12 följande:
    Han vred bort huvudet så det blev bara puss på kinden och inte ens en kyss. 
    Ha ha! Sicken diss!
  • Anonym (Andreas)

    Jag gissar att han berättade för sin fru av många anledningar men främst för att han själv får komma med informationen innan du kanske valt att göra det till en större grej.
    Jag fattar att det kan kännas pinsamt för dig hela grejen men det är inte hans fel utan ditt. 

  • Anonym (...)
    Anonym (Ffghklllhg) skrev 2022-12-09 10:08:12 följande:
    Han vred bort huvudet så det blev bara puss på kinden och inte ens en kyss. 
    Nähä - och? 

    Men jag fattar nu att du bara sitter här och dummar dig, fredag som det är. 
  • Anonym (Hmm...)

    Kan vi inte ha fredag hela veckan så vi dagligen får såna här skojiga trådar av små barn?

  • Anonym (Kompisar)
    Anonym (Hmm...) skrev 2022-12-09 11:10:54 följande:

    Kan vi inte ha fredag hela veckan så vi dagligen får såna här skojiga trådar av små barn?


    Det är bara att sätta igång och starta dem. Vad hindrar dig? Runt 22 varje vardag brukar Någon starta tre, baserade på mest lästa tråd veckan före. Man får dock inte trolla dem tillbaka, utan ska anmäla till Familjeliv. 
  • Lynx123

    Jag tycker att han gjorde helt rätt. Han värderar.onekligen sin fu högt och tycker att hon ska veta vad hennes vänner håller på med. Samtidigt förstår jag att det känns jättejobbigt för dig. Du får ta det som en värdefull livsläxa, visa att du skäms och gå vidare.

  • Anonym (!!!)
    Anonym (Ffghklllhg) skrev 2022-12-09 09:35:59 följande:
    Anonym (!!!) skrev 2022-12-09 09:32:44 följande:

    Klart det är bra att alla får veta vilken jävlas kärring de umgås med.

    Varför tycker du att han förstört? Det var ju du som gjorde det.


    Eller så kunde han sagt nej tack bara och det stannat där mellan oss så hade vi sluppit massa jobbig drama??

    Vadå vi? Vilka vi? Du menar DU hade sluppit massa jobbig drama.


    Om du vill slippa drama så ger du fan i att försöka förföra upptagna män. Eller tror du att det hade blivit mindre drama om han hade nappat?


     

  • Miss Skywalker

    Var det ok av dig att försöka kyssa en upptagen man vars fru du dessutom känner?

  • Anonym (Ghost)
    Anonym (Ffghklllhg) skrev 2022-12-09 09:35:59 följande:
    Anonym (!!!) skrev 2022-12-09 09:32:44 följande:

    Klart det är bra att alla får veta vilken jävlas kärring de umgås med.

    Varför tycker du att han förstört? Det var ju du som gjorde det.


    Eller så kunde han sagt nej tack bara och det stannat där mellan oss så hade vi sluppit massa jobbig drama??

    Eller så hade DU kunnat låta bli att antasta en upptagen kille. How about that.
  • Anonym (Myran)
    fornminne skrev 2022-12-09 09:43:20 följande:

    Fredagstråd?


    +1
  • Johan70
    Anonym (Ffghklllhg) skrev 2022-12-09 09:35:59 följande:
    Anonym (!!!) skrev 2022-12-09 09:32:44 följande:

    Klart det är bra att alla får veta vilken jävlas kärring de umgås med.

    Varför tycker du att han förstört? Det var ju du som gjorde det.


    Eller så kunde han sagt nej tack bara och det stannat där mellan oss så hade vi sluppit massa jobbig drama??

    Eller så kunde du ha hållit tassarna borta från någon som redan är upptagen.

    Det är ju du som har gjort fel, inte han.
  • Johan70
    Anonym (Kompisar) skrev 2022-12-09 10:03:42 följande:

    Men alltså... Det finns hur många trådar som helst där otrogna försvarar varandra och sitt gråslaskigt vanliga sätt att använda otrohet som sexuell krydda.


    Skillnaden med den här tråden är hur trådstarten är skriven. Antingen är den en fredagstråd eller skriven av någon med narcissistiska drag som inte inser det själv. 
    Ja, vi väntar fortfarande på att den patrullen kommer till trådstartarens försvar.
  • Johan70
    Anonym (Ffghklllhg) skrev 2022-12-09 10:08:12 följande:
    Han vred bort huvudet så det blev bara puss på kinden och inte ens en kyss. 
    Trots det så berättar han självklart för sin fru. Han vill ju berätta för henne att inget värre hände och innan hon ev. får höra det av någon annan.
  • Anonym (Ö)

    Nej, han hade inte behövt berätta det men han kanske kände sig övergripen och traumatiserad så han behövde stöd av sin fru.


    Byt vänner. Jag hade förstått min vän. Konkurrensen är fri.

  • Anonym (Q)

    Det är DU som gjort fel. En person som inte tydligt visar intresse, pussar man inte på. Klart att han berättade för sin fru. Han vill väl ha alla korten på bordet om någon skulle ha sett det eller misstänka det. Tycker du att det är ok om någon klämmer dig på brösten eller tar dig i skrevet, för att visa sitt intresse? Inse att det inte är mannen som felat här. Det är DU. Man försöker inte kyssa människor som inte visar att hon eller han är med på det. Du verkar ta det lite omoget. ?Jag gjorde fel och han berättade det för sin mamma?.

  • Anonym (A)
    Anonym (Q) skrev 2022-12-09 21:06:52 följande:
    Det är DU som gjort fel. En person som inte tydligt visar intresse, pussar man inte på. Klart att han berättade för sin fru. Han vill väl ha alla korten på bordet om någon skulle ha sett det eller misstänka det. Tycker du att det är ok om någon klämmer dig på brösten eller tar dig i skrevet, för att visa sitt intresse? Inse att det inte är mannen som felat här. Det är DU. Man försöker inte kyssa människor som inte visar att hon eller han är med på det. Du verkar ta det lite omoget. Jag gjorde fel och han berättade det för sin mamma.
    +1
Svar på tråden Är det här ok? Skvallra till sin fru