• erikaABC

    Väljer du Aladdin eller Paradis chokladask?

    Om du får välja mellan en ask Aladdin (röda) eller en ask Paradis (gula) vilken väljer du?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2022-12-19 22:03
    Skriv gärna varför ni tycker bäst om den ni väljer.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Väljer du Aladdin eller Paradis chokladask?
  • Anonym (Aladdin)

    Mest klassisk, och jag gillar variationen mörk och ljus choklad.
    Coolare med röd ask också.

  • flygrl

    Aladdin känns mest klassisk så lägger min röst på den. Men i år har jag faktiskt köpt en Aladdin mörk choklad som jag ska mumsa på ihop med föräldrarna, syskonen mfl. Så brunt istf julrött den här gången.

  • Anonym (Trillingnöten)

    Tycker Alladin blivit så mycket sämre med konstiga geggiga fyllningar med alldeles för mycket socker och onaturliga smaker. Så har de tagit bort mina favoriter med nötter och likör. Jag gillar ren choklad mest och skulle faktisk välja Alladin Mörk eller den vanliga Alladin-

  • Anonym (Allergisk)

    Jag saknar svarsalternativet nej. Jag är allergisk mot nötter och mandel så det är inte så värst många av bitarna jag kan äta utan att det kliar i munnen.

    Men står det en låda i lunchrummet så föredrar jag Alladin framför Paradis. Romrussin gör sig bäst ihop med mörk choklad, tycker jag.

  • Anonym (Kim)

    Alternativet Aladdin mörk då? Såg i tidningen att den väger 100 g mindre men har samma pris. 

    Å på julen får man ta av det undre lagret 🎅🏻

  • Anonym (Chokladälskare)

    Aladdin är bättre men jag köper inte Marabou choklad, de innehåller palmolja och andra oljor. Riktig Choklad är gjord på kakaosmör.

  • Anonym (Hin håle)
    Anonym (Allergisk) skrev 2022-12-20 04:14:32 följande:

    Jag saknar svarsalternativet nej. Jag är allergisk mot nötter och mandel så det är inte så värst många av bitarna jag kan äta utan att det kliar i munnen.

    Men står det en låda i lunchrummet så föredrar jag Alladin framför Paradis. Romrussin gör sig bäst ihop med mörk choklad, tycker jag.


    När man får två alternativ men inget tilltalar den som ska rösta så.....röstar man...inte...? 
Svar på tråden Väljer du Aladdin eller Paradis chokladask?