Quincey skrev 2025-09-05 12:07:59 följande:
Hur har det gått för er? Kör ni långa eller korta protokollet? ❤️
Jag hoppas det, har RUL om två veckor, mår mycket bättre överlag nu och blir glad varje gång jag ser min lilla mage ❤️
Förstår det, känner samma sak. Folk gnäller över småsaker och vet inte hur bra de har det. Lång historia men har förlorar många vänskapsrelationer och även min relation till min syster är ordentligt skadad. Upplever att hon blivit arg och frustrerad över att jag mått så dåligt och hur det har gått ut över hennes dotter. Ville tex inte komma på dotterns kalas en månad efter mitt avbrytande och detta tog hon otroligt hårt. Trots att hon visste att jag inte kunde få barn valde hon också att inte dela att hon försökte få barn utan chockade mig en dag med att hon var gravid så jag bröt ihop på gatan.. så ja, har inte fått så mycket förståelse därifrån.
Åh fina du, jag beklagar verkligen att det blivit som det blivit med relationerna. inte för att ett barn ersätter det andra, men det kanske kommer känns bättre nu när du mår bättre och förhoppningsvis kunna hitta tillbaka. De som inte har gått igenom denna bottenlösa sorg kommer någonsin förstå hur mörkt det är.
Spännande med RUL, du är grym! Själv väntar jag fortfarande jag har ju ett regions försök kvar, så bestämde mig för att köra det innan vi fortsätter privat igen valde Livio och senaste mensstart hade de inte läkare redo med protokollet och nu sist ska ha mens runt den 18 fick jag veta att jag kanske inte får starta pga flytten så då måste jag vänta 1-3 mån. Blev så irriterad för på mötet innan midsommar så de att det är business as usual annars hade jag såklart valt en annan klinik. så får som jag istället fortsätter på EC som tidigare. har ju inget emot dem, men ville ju iaf förbruka det jag har rätt till. så fort inget nytt.