• Anonym (Whatdoto00)

    Vad vill han!?!

    Jag har haft en sexuell-?relation? med en kille.

    jag var hans första kille han hade sex med!
    han va väldigt ?på? i början med många meddelanden m.m

    vi sågs och hade sex 2 gånger och ?myste? efteråt.
    nu har de gått ca 3-4 månader sen vi sågs,

    men vi har hörts lite sporadiskt under denna tiden.
    men har inte varit samma känsla.
    vet inte om han är osäker på sin sexualitet.

    Ska jag ta upp detta med honom eller bara låta det ?flyta på/vidare?

    Eller övertänker jag allt och bara ska släppa allt med han att göra?

  • Svar på tråden Vad vill han!?!
  • Anonym (G)

    Hur gamla är ni? Det kan spela stor roll för vad anledningen är att han är mindre på nu.

  • Anonym (Whatdoto00)

    Vi är båda i 30-års åldern 

  • Anonym (G)

    Om det var hans första gång och han är så gammal kan det spela roll hur det gick de gånger ni hade sex. Han kan var väldigt osäker eller rentav skämma beroende på hur det gick. Det kan förstås vara så att han tappat intresset men tvivlar på det givet att han varit oskuld tills nu. 


    Förvånad att du har sex med en kille som är oskuld i den åldern men det är förmodligen ot.

  • Anonym (P)

    Det låter som att du är frustrerad över hans beteende och vill ha svar, så då är det nog bäst att du tar upp saken med honom. Visar det sig att han inte vill/kan ge dig det du vill ha ut av förhållandet så släpp honom!

  • Anonym (h)

    Ni sågs och hade sex. Uppenbart att det inte är mer än så. Låt det vara, han kanske inte tyckte att ni passade ihop eller inte vill ligga med män mer, vem vet men samma resultat.

  • Anonym (ONS)

    Jag har haft sex med killar, bara en gång med dom jag träffade. Det räckte. Om man klickar och vill ses flera ggr så märks det.

  • Anonym (Nog en garderob...)

    Han är kanske en garderobsvarierad? Jag brukade tycka väldigt synd om garderober men har fattat att de vill ha det så och trivs så. En självisk livsstil där de behåller kakan men ändå äter den. Det är inte samhället/omgivningen som pressat in dem i garderoben utan den är inredd, mysig och de älskar sin garderob.

Svar på tråden Vad vill han!?!