• Tjej35

    Han vill att jag ska förstora brösten

    Jag har hittat en kille via internet  sedan 8 månader tillbaka, han pratar om vi blir ihop hur han kan få mina bröst större, från a-kupa till c-kupa. Jag sa att jag inte är säkert på att jag kommer att göra det. Men verkar som han har den inställningen att han gillar sådant. Så hur ska jag göra, operera för att mina bröst är för små och behöver fyllas ut?
    Jag har sagt till honom att jag inte kommer ändra något på honom iallafall utan han får vara som han är, typ han är överviktig och motionerar inget. 

  • Svar på tråden Han vill att jag ska förstora brösten
  • molly50
    Tjej35 skrev 2023-01-23 00:04:32 följande:

    prata kan jag ju alltid göra isåfall fast jag inte behöver bli ihop med honom, tänker på att han är ensam och knappt umgås med någon och sitter mest vid datorn på fritiden, han är typ 37 år.
    A-kupa är skönt på det sättet, behöver inte ha någon bh eller tänka på vikten, de bara är där utan att jag störs av det


    Om du är nöjd med hur du ser ut så ska du inte ändra på det.
    Och absolut inte för någon annans skull.
    Du är inte heller skyldig honom att se till att han kommer ut och träffar andra människor.
    Det är upp till honom själv att ta tag i den saken.
    Vill du vara vän med honom så kan du såklart vara det.
    Men jag tycker inte att du ska bli ihop med honom.
    En man som vill att du gör sådana saker för honom när ni inte ens är ett par gör att varningsklockorna ringer för mig.
  • Kockobello

    Du funderar över om du ska operera dig för att du chattat med en kille i några månader?

    Hur går det annars i vardagen? 

  • Anders 386
    Tjej35 skrev 2023-01-22 22:48:09 följande:
    Han vill att jag ska förstora brösten

    Jag har hittat en kille via internet  sedan 8 månader tillbaka, han pratar om vi blir ihop hur han kan få mina bröst större, från a-kupa till c-kupa. Jag sa att jag inte är säkert på att jag kommer att göra det. Men verkar som han har den inställningen att han gillar sådant. Så hur ska jag göra, operera för att mina bröst är för små och behöver fyllas ut?
    Jag har sagt till honom att jag inte kommer ändra något på honom iallafall utan han får vara som han är, typ han är överviktig och motionerar inget. 


    Du måste driva med oss? Ingen kan vara så korkad. Har du inga kompisar som kan få dig att fatta att det är fullständigt sjukt (om du är på riktigt.)
  • fornminne
    Tjej35 skrev 2023-01-23 00:04:32 följande:

    prata kan jag ju alltid göra isåfall fast jag inte behöver bli ihop med honom, tänker på att han är ensam och knappt umgås med någon och sitter mest vid datorn på fritiden, han är typ 37 år.
    A-kupa är skönt på det sättet, behöver inte ha någon bh eller tänka på vikten, de bara är där utan att jag störs av det


    Det finns kanske en anledning till att han är ensam?
  • Lönnsirap
    Tjej35 skrev 2023-01-22 22:48:09 följande:
    Han vill att jag ska förstora brösten

    Jag har hittat en kille via internet  sedan 8 månader tillbaka, han pratar om vi blir ihop hur han kan få mina bröst större, från a-kupa till c-kupa. Jag sa att jag inte är säkert på att jag kommer att göra det. Men verkar som han har den inställningen att han gillar sådant. Så hur ska jag göra, operera för att mina bröst är för små och behöver fyllas ut?
    Jag har sagt till honom att jag inte kommer ändra något på honom iallafall utan han får vara som han är, typ han är överviktig och motionerar inget. 


    Han kan vilja vad han vill, men det är väldigt osunt att ändra på sig utifrån vad andra tycker och tänker.
    Om du nu själv tvivlar på dina bröst, så är det helt okej att operera dem, men att göra stora förändringar med kroppen utifrån andras åsikter är knas!

    Det är väldigt praktiskt att ha den kropp man har. En operation är alltid både en risk och en sak som tar tid och energi. Är det dessutom en skönhetsoperation så kostar den dessutom pengar.

    Faktiskt bättre att hitta en kille som inte bryr sig, eller som uppskattar mindre bröst.
  • Tjej35
    Kockobello skrev 2023-01-23 08:43:56 följande:

    Du funderar över om du ska operera dig för att du chattat med en kille i några månader?

    Hur går det annars i vardagen? 


    Ja annars pratar vi och ses då och då, han har även svårt att visa känslor, han kallar sig själv för ett kallt kylskåp eftersom han menar att hans barndom mest inneburit att han suttit vid datorn och spelat spel och att han även blev mobbad i skolan så han har krupit in i sig själv.
    På fritiden brukar han skriva att han inte gör så mycket, bara sitter inne och sover och spelar dator med mörkläggningsgardiner dygnet runt så han ser inget dagsljus. Försökt få honom att hitta på något men verkar inte så lätt då han inte kommer till skott.

    Hans idealbild om kvinnor är att de är rumpor och bröst, de ska hålla sig fräscha som modeller, om en tjej har låg iq då kompenserar brösten det. skrev han om sitt ex iallafall, förutom att han gillar stora bröst. Fick uppfattningen om att han kanske kollat för mycket p-film och sedan förväntar sig att verkligheten är likadan?

    Annars min vardag rullar på, jobbar och gör lite allt möjligt på fritiden. 
  • Kockobello
    Tjej35 skrev 2023-01-23 16:50:26 följande:
    Ja annars pratar vi och ses då och då, han har även svårt att visa känslor, han kallar sig själv för ett kallt kylskåp eftersom han menar att hans barndom mest inneburit att han suttit vid datorn och spelat spel och att han även blev mobbad i skolan så han har krupit in i sig själv.
    På fritiden brukar han skriva att han inte gör så mycket, bara sitter inne och sover och spelar dator med mörkläggningsgardiner dygnet runt så han ser inget dagsljus. Försökt få honom att hitta på något men verkar inte så lätt då han inte kommer till skott.

    Hans idealbild om kvinnor är att de är rumpor och bröst, de ska hålla sig fräscha som modeller, om en tjej har låg iq då kompenserar brösten det. skrev han om sitt ex iallafall, förutom att han gillar stora bröst. Fick uppfattningen om att han kanske kollat för mycket p-film och sedan förväntar sig att verkligheten är likadan?

    Annars min vardag rullar på, jobbar och gör lite allt möjligt på fritiden. 
    Ja, vad fint. Du får valla runt honom lite i verkligheten.
  • Fiona M
    Tjej35 skrev 2023-01-23 16:50:26 följande:
    om en tjej har låg iq då kompenserar brösten det.
    Vad har han som kompenserar hans dumhet?
  • abcmamma
    ksnske mitt ex du fått tag på.. istället för att stötta med vårt andra barn var hans första förslag efter andra barnet att jag skulle göra bröstförstoring... Herregud och han har jag avlat på... 2 gånger 
  • Tofflar
    Tjej35 skrev 2023-01-22 22:48:09 följande:
    Han vill att jag ska förstora brösten

    Jag har hittat en kille via internet  sedan 8 månader tillbaka, han pratar om vi blir ihop hur han kan få mina bröst större, från a-kupa till c-kupa. Jag sa att jag inte är säkert på att jag kommer att göra det. Men verkar som han har den inställningen att han gillar sådant. Så hur ska jag göra, operera för att mina bröst är för små och behöver fyllas ut?
    Jag har sagt till honom att jag inte kommer ändra något på honom iallafall utan han får vara som han är, typ han är överviktig och motionerar inget. 


    Du ska säga detta till han. "Det är bara att lämna om du inte tycker om brösten som dom är.."

    Det kommer han såklart inte att göra... Vad han har, är förmodligen en porrskada.. Och sen vill han säkert bestämma lite över dig för att se hur jävla såld som du är..

    Det är 10 gånger hetare, om du inte gör det.. Och sen säger till honom att om det inte duger får han lämna, så någon annan får mysa med dina nuvarande tuttissar.  
  • FallenAngelNr1000

    Du är perfekt som du är ts! 

    Vem är han att komma o kräva att du ska förändra på din kropp? Har träffat en del tjejer som har uttryckt en önskan om att förstora sina bröst. De har dåligt självförtroende vilket har gjort ont i mig då de alla har varit så perfekta o vackra precis som dom är! 

    Du ska nog även akta dig för en sådan som killen du beskriver. Risken är att de har något större problem. O hans ord om att han är "kall som ett kylskåp" gör att du borde lägga benen på ryggen omgående. 

    Mvh // en kille

  • Magical

    TS det här är väl inte inte sant?
    Du kan inte på allvar ens överväga vad en annan person säger, som du mest har kontakt med online dessutom. 
    Tror du driver med oss.

  • molly50
    Tjej35 skrev 2023-01-23 16:50:26 följande:
    Ja annars pratar vi och ses då och då, han har även svårt att visa känslor, han kallar sig själv för ett kallt kylskåp eftersom han menar att hans barndom mest inneburit att han suttit vid datorn och spelat spel och att han även blev mobbad i skolan så han har krupit in i sig själv.
    På fritiden brukar han skriva att han inte gör så mycket, bara sitter inne och sover och spelar dator med mörkläggningsgardiner dygnet runt så han ser inget dagsljus. Försökt få honom att hitta på något men verkar inte så lätt då han inte kommer till skott.

    Hans idealbild om kvinnor är att de är rumpor och bröst, de ska hålla sig fräscha som modeller, om en tjej har låg iq då kompenserar brösten det. skrev han om sitt ex iallafall, förutom att han gillar stora bröst. Fick uppfattningen om att han kanske kollat för mycket p-film och sedan förväntar sig att verkligheten är likadan?

    Annars min vardag rullar på, jobbar och gör lite allt möjligt på fritiden. 
    Men ringer det inga varningsklockor för dig?
    Han beskriver sig själv som kall som ett kylskåp och sitter hemma och surfar med mörkläggningsgardiner fördragna dagarna i ända och är innesluten i sig själv.
    Snälla,du kommer inte att kunna ändra på honom.
    Han måste vilja det själv.
    Och för allt i världen,ändra inte på dina bröst för hans skull.
    Han verkar inte vara helt normal,ärligt talat. 
    Om jag vore som du så skulle jag vända på klacken och gå direkt. 
  • fluu

    Han kontrollerar dig redan över Internet? Spring!


    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Earlgrey

    Låter inte som att han behöver en flickvän, han behöver boendestöd tänker jag .....det ska finnas i kommunen, som man kan kontakta om man har svårigheter i vardagen oavsett om man har en diagnos på pappret eller inte....

  • Ylva34

    Gumman, nej. Du är med fel kille. Rätt kille säger åt dig att låta bli. Att du är fin som du är. 

Svar på tråden Han vill att jag ska förstora brösten