• Anonym (Elin)

    Knipa under sex?

    Tar långt tid för killen att komma. Han vill inte bli avsugen då han inte tänder på att få. när Vi har sex dröjer det alltid länge innan han kommer trots att de va flera veckor sen vi låg. Vi ligger intensivt utan paus i typ 30 min. Han kör hårt och snabbt men ändå kommer han inte. Spelar ingen roll vilken ställning vi kär?

    har fött barn och är noga med att knipa under sex och göra knipövningar. Men ändå verkar de inte hjälpa för honom? 

    killar, när tjejen kniper under sexet, gör det att ni kommer snabbare då? Eller ingen skillnad? 


    vad är det som gör att de tar lång tid? Har varit såhär i alla förhållanden. Även med en kille som fick klagomål på att han kommer för fort, han lyckades inte ens komma med mig. Jag ser bra ut enligt många, och är fräsch och duschar in sex.. så tror nog snarare det kanske handlar om att jag inte är tillräckligt skön o tight. Min kille är ganska välutrustad och kniper allt jag kan under sex, ändå känner jag bara lite friktion. Mest i början, men efter vi hållit på så länge Så blir de bara mindre och mindre friktion trots jag kniper. Är det normalt? När han kommit i mig så upplever jag fittan som väldigt rymlig, nån som känner igen sig? Vet inte varför det blir så? 
    vill inte att ni som svarar skriver de jag vill höra, för att vara snälla. Vill ha ärliga svar. Ibland kan sanningen svida men bättre det. När jag frågar killen om jag känns slapp så säger han bara att jag är precis lagom tight. Känns inte så

  • Svar på tråden Knipa under sex?
  • Anonym (Samma)
    Anonym (Elin) skrev 2023-02-05 18:21:13 följande:

    Vadå smärtlindrande salva? Han tar ingen 


    Nej men du. Den du fick av UMO för att stå ut med smärtan. 
  • Anonym (Elin)
    Anonym (Samma) skrev 2023-02-05 18:34:48 följande:
    Nej men du. Den du fick av UMO för att stå ut med smärtan. 
    Va snackar du om??? Har ingen smärta där nere 
  • Anonym (B)

    Det är väl bra att få lite träning under varje akt, sen måste han väl inte komma varje gång heller. Det är väl viktigare att du får det skönt.

    Många kvinnor som inte kommer varje gång av sexet, speciellt penetrationen.

  • Idadenfina02
    Anonym (B) skrev 2023-02-05 18:48:04 följande:

    Det är väl bra att få lite träning under varje akt, sen måste han väl inte komma varje gång heller. Det är väl viktigare att du får det skönt.

    Många kvinnor som inte kommer varje gång av sexet, speciellt penetrationen.


    Tror ingen kvinna kan komma via enbart sex 
  • Anonym (B)
    Idadenfina02 skrev 2023-02-05 18:58:18 följande:
    Tror ingen kvinna kan komma via enbart sex 
    Det finns det, tro mig men det är nog fler som inte kommer.
  • Idadenfina02
    Anonym (B) skrev 2023-02-05 19:00:04 följande:
    Det finns det, tro mig men det är nog fler som inte kommer.
    Dom har nog klitoris placerat vid slidhålet så dom kommer 
  • Anonym

    Är han en för flitig runkare som inte har något kvar till sin sambo?
    Jag blir ledsen av att du bara letar fel hos dig själv och att det är du som ensam ska lösa hans problem

  • Anonym (B)
    Idadenfina02 skrev 2023-02-05 19:04:31 följande:
    Dom har nog klitoris placerat vid slidhålet så dom kommer 
    Eller så är det psykiskt, inte vet jag?
    Men det kan i alla fall ha något med det att göra. Mycket sitter i huvudet, allt är inte fysiskt.
  • Anonym (Sugarn)

    Hej. Mitt tips (om ni nu gillar oralsex) är att du först suger honom och retar hans kuk tills han är nära att komma. Sedan sätter du dig över honom och rider av honom eller vilken ställning ni tycker är skönast. 

    Det brukar bli en uppsakattad mix här hemma  ;) 

  • Anonym (Elin)
    Anonym (Sugarn) skrev 2023-02-05 19:22:17 följande:

    Hej. Mitt tips (om ni nu gillar oralsex) är att du först suger honom och retar hans kuk tills han är nära att komma. Sedan sätter du dig över honom och rider av honom eller vilken ställning ni tycker är skönast. 

    Det brukar bli en uppsakattad mix här hemma  ;) 


    Han vill inte att jag suger? 
  • Anonym (Samma)
    Anonym (Sugarn) skrev 2023-02-05 19:22:17 följande:

    Hej. Mitt tips (om ni nu gillar oralsex) är att du först suger honom och retar hans kuk tills han är nära att komma. Sedan sätter du dig över honom och rider av honom eller vilken ställning ni tycker är skönast. 

    Det brukar bli en uppsakattad mix här hemma  ;) 


    De har inte oralsex öht. Hon gillar inte sex och orgasm fejkas annars bli han sur. Hon får inte ta på sig själv heller. Sex har man för att inte killen ska göra slut. Ibland har de 0 barn och ibland 3. Ingen av hennes väninnor gillar sex heller. 
  • Anonym (Samma)
    Anonym (Samma) skrev 2023-02-05 19:36:37 följande:
    De har inte oralsex öht. Hon gillar inte sex och orgasm fejkas annars bli han sur. Hon får inte ta på sig själv heller. Sex har man för att inte killen ska göra slut. Ibland har de 0 barn och ibland 3. Ingen av hennes väninnor gillar sex heller. 
    Jo hon luktar fisk "där nere" och han vill inte slicka. Kör in den utan glid också. Bara så där. 
    Kreativiteten är enorm. 
  • Anonym (Samma)
    Anonym (hej där igen) skrev 2023-02-05 19:14:49 följande:

    varför mer trådar?


    Ja det var ett tag sedan...
  • Anonym (hej där igen)
    Anonym (Samma) skrev 2023-02-05 19:38:57 följande:
    Ja det var ett tag sedan...
    Nej inte denna variant med att "killen inte säger sanningen", samma nick t.om. Väldigt nyligt
  • Kotten23

    Då är det du som är stor. 


    jag va med en kvinna äldre fött barn. När jag pullade henne så stönade hon ett finger till, det går inte varför inte jag har ju redan hela näven inne. Då förstog jag varför hennes man va otrogen å knullade andra tjejer. Jag kände inget med min kuk. Det va som å stoppa kuken i en 10 liters hink. 


    så fundera på analsex 

  • Ocdmänniska

    Here we go again im att vara slapp  eller tight.. har du någonsin tänkt att han kanske behöver mer tid på sig helt enkelt? Alla är olika och alla kommer inte lika fort. Bilden av män som att vill ligga oavsett och kommer inom några sekunder stämmer inte med verkligheten. Så sluta tänk att det är nått fel på dig när det antagligen inte ens handlar om dig

  • Anonym (HH)

    Spelar det någon roll? Kommer du varje gång? Och om du nån gång inte skulle göra det, går världen under?

Svar på tråden Knipa under sex?