• Anonym (igen)

    "Bra kuk"?

    Jag läser ibland i diverse bloggar där tjejer kommenterar ett ligg nyligen. En ONS eller en KK, älskare eller t.o.m en fast partner. Och att bland detaljerna även framkommer att "han har en bra kuk". Vad menas med "bra kuk"?

  • Svar på tråden "Bra kuk"?
  • Anonym (Svararen)
    Anonym (igen) skrev 2023-02-06 09:03:00 följande:
    "Bra kuk"?

    Jag läser ibland i diverse bloggar där tjejer kommenterar ett ligg nyligen. En ONS eller en KK, älskare eller t.o.m en fast partner. Och att bland detaljerna även framkommer att "han har en bra kuk". Vad menas med "bra kuk"?


    Skulle säga att en bra kuk är en kuk som inte är för smal, för kort, för lång eller för tjock. Drömmer
  • Anonym (Q 40+)

    Det är väldigt individuellt. Kukar som fittor är olika. Kuken och fittan ska passa i varandra. Precis som två pusselbitar som sitter exakt ihop. T ex är min fitta ganska tight. Jag vill ha ganska smala men långa kukar typ 18 cm är perfekt. 

  • Anonym (Handy man)

    Kvinnor gillar händiga män, så det är nog en kuk som kan lite av varje. Slå i en spik t ex. Eller hänga upp tvätten på.

  • Blacknails86

    Ja, jag tänker att en "bra kuk" är en kuk som passade just den som hanterade/tog emot den. Onödigt att beskriva desto mer, den passade helt enkelt.

  • Anonym (Conny Lingus)

    Jag har hört att kvinnan är känsligast ytterst, närmast mynningen. Att det därför är skönast för henne med någon som har en ganska grov. Längden är mindre viktig, kan till och med vara ett problem.

  • Jim84

    ?Bra kuk? kan i sammanhanget tolkas som en dysfemism (motsats till eufemism, alltså en mer vulgär sägning än ursprungsbetydelsen). Som sådan betyder ?han hade en bra kuk? kanske snarare ?det var skönt att ha sex med honom?. Ett mer tillspetsat sätt att uttrycka sig helt enkelt.


    Sedan kan ju ?bra kuk? ha en mer bokstavlig innebörd. Då kan det ju handla om lite vad som helst; proportioner (skaft, ollon, kulor, förhud), storlek (omkrets och längd), kurvatur, hårdhet, lukt, smak, färg, behåring, you name it.

  • Anonym (Kuken)

    En bra kuk är framförallt ren och fräsch. 

    Sen resten tror jag beror på hur fittan mottagaren är konstruerad. För mig ör en bra kuk dom min mans:

    Lagom lång för att bottna utan att spetta mig
    Lagom grov för att fylla ut utan att spräcka

    Hård, len, väldoftandande, estetisk, pigg på att leka mer. 

  • Anonym (L)
    Anonym (Socker) skrev 2023-02-06 13:08:36 följande:

    Den är bra om den fungerar. 


    Så alla som fungerar är en bra kuk?
  • Anonym (Skön)
    Anonym (Kuken) skrev 2023-02-06 21:01:20 följande:

    En bra kuk är framförallt ren och fräsch. 

    Sen resten tror jag beror på hur fittan mottagaren är konstruerad. För mig ör en bra kuk dom min mans:

    Lagom lång för att bottna utan att spetta mig
    Lagom grov för att fylla ut utan att spräcka

    Hård, len, väldoftandande, estetisk, pigg på att leka mer. 


    Exakt, en mycket bra beskrivning.

    Min fd älskare hade en fantastisk kuk som passade mig perfekt. Dessvärre passade inte vi ihop i längden men jag saknar hans kuk än idag och det var flera år sedan. 
  • Anonym (Socker)
    Anonym (L) skrev 2023-02-06 21:25:09 följande:
    Så alla som fungerar är en bra kuk?
    Jag är glad för det lilla.
  • Anonym (kåtaLisa)
    Anonym (Svararen) skrev 2023-02-06 10:01:45 följande:
    Skulle säga att en bra kuk är en kuk som inte är för smal, för kort, för lång eller för tjock. Drömmer
    Helt fel! Enligt mig ska en kuk framförallt vara hård. En mjuk penis/kuk vill jag inte ha.

    Sen är det ett ytterligare plus om den är stor. Just kombinationen stor och hård gillar jag. Liten och mjuk lämnar jag till asgamarna.
  • Anonym (K)
    Anonym (kåtaLisa) skrev 2023-02-07 14:43:30 följande:
    Helt fel! Enligt mig ska en kuk framförallt vara hård. En mjuk penis/kuk vill jag inte ha.

    Sen är det ett ytterligare plus om den är stor. Just kombinationen stor och hård gillar jag. Liten och mjuk lämnar jag till asgamarna.
    Så kvinnor som inte kräver stor och hård är asgamar för dig?
  • Anonym (kåtaLisa)
    Anonym (K) skrev 2023-02-07 15:07:04 följande:
    Så kvinnor som inte kräver stor och hård är asgamar för dig?
    Du får fantisera hur du vill. Take your pick Kyss
  • Anonym (-)
    Anonym (kåtaLisa) skrev 2023-02-07 14:43:30 följande:
    Helt fel! Enligt mig ska en kuk framförallt vara hård. En mjuk penis/kuk vill jag inte ha.

    Sen är det ett ytterligare plus om den är stor. Just kombinationen stor och hård gillar jag. Liten och mjuk lämnar jag till asgamarna.
    Så Synd at vi inte matchar då. Min är stor och hård men är inte din typ. (Har inte träffat dig så inte säker om du är min typ heller. )
  • Anonym (kåtaLisa)
    Anonym (-) skrev 2023-02-07 15:26:00 följande:
    Så Synd at vi inte matchar då. Min är stor och hård men är inte din typ. (Har inte träffat dig så inte säker om du är min typ heller. )
    Det är inte alls synd.
  • Anonym (-)
    Anonym (kåtaLisa) skrev 2023-02-07 16:20:28 följande:
    Det är inte alls synd.
    Nej jag kom på att det nog inte är det minsta synd alls.
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Skön) skrev 2023-02-07 04:15:54 följande:
    Exakt, en mycket bra beskrivning.

    Min fd älskare hade en fantastisk kuk som passade mig perfekt. Dessvärre passade inte vi ihop i längden men jag saknar hans kuk än idag och det var flera år sedan. 
    Och vad gjorde den kuken perfekt?
  • Anonym (88)

    En bra kuk är en klen tröst i ett fattigt hem. En ok-kuk och fet plånbok slår det mesta.

  • Anonym (kåtaLisa)
    Anonym (88) skrev 2023-02-07 20:40:51 följande:

    En bra kuk är en klen tröst i ett fattigt hem. En ok-kuk och fet plånbok slår det mesta.


    Ha ett rikt hem är det viktigaste, bra kuk kan man skaffa lite överallt. Inte svårt. Ett hem däremot, kräver lite mer jobb.
Svar på tråden "Bra kuk"?