• Anonym (H)

    Min man

    Min man kan inte tillfredsställa mig vid sex. Jag vet inte vad jag ska göra. Vill aldrig ha sex med honom pga detta. Hur löser man det här?

  • Svar på tråden Min man
  • Anonym (ÅH HEJ IGEN)

    Du kommer aldrig att säga något till * insert valfri variant*


    Så tråkigt att se dig

  • Anonym (Maria)
    Anonym (H) skrev 2023-02-22 17:10:15 följande:

    Han har aldrig brytt sig vid sex, om jag njuter eller får orgasm. handlar mest om hans njutning 


    Ha inte sex mer med honom. Antingen väntar du ut honom och ser om han tar upp frågan och ev. tänker om eller så skaffar du en bättre man direkt. Finns så många män som gärna skulle tillfredsställa dig!
  • Anonym (Assist)
    Anonym (Maria) skrev 2023-02-22 17:23:57 följande:
    Ha inte sex mer med honom. Antingen väntar du ut honom och ser om han tar upp frågan och ev. tänker om eller så skaffar du en bättre man direkt. Finns så många män som gärna skulle tillfredsställa dig!
    Huvudet i sanden, för att sedan dumpa (eller vara otrogen)?

    Destruktivt förslag.
  • Anonym (H)

    När vi har sex ligger jag helt tyst. Han bryrs sig inte. 

  • Anonym (Li)

    Undrar hur han skulle ta det om du berättade att du fejkat orgasmer varje gång ni haft sex?

  • Anonym (ÅH HEJ IGEN)

    Tror ni att TS vid tråd 102 plötsligt skulle säga något?


    "TS "har inte den förmågan utan enbart den att starta oklara trådar

  • Anonym (Hej)
    Anonym (H) skrev 2023-02-22 17:10:15 följande:

    Han har aldrig brytt sig vid sex, om jag njuter eller får orgasm. handlar mest om hans njutning 


    Ja men hej. Det var ett tag sedan. 
    Är det dags nu igen med dina hittepå-trådar. Minns du inte? Sex är bara för männen och alla kvinnor fejkar. 
  • Anonym (H)
    Anonym (Hej) skrev 2023-02-22 17:53:25 följande:
    Ja men hej. Det var ett tag sedan. 
    Är det dags nu igen med dina hittepå-trådar. Minns du inte? Sex är bara för männen och alla kvinnor fejkar. 
    Va?
  • Anonym (H)

    Är du rädd för att kvinnor slutar ha sex med sina män? därför du hoppar på mig? 

  • Anonym (Maria)
    Anonym (Assist) skrev 2023-02-22 17:28:41 följande:
    Huvudet i sanden, för att sedan dumpa (eller vara otrogen)?

    Destruktivt förslag.
    Nej, tycker att TS kan lämna till honom att lösa problemet, om hon inte vill dumpa honom direkt.
  • Anonym (H)

    Jag har fått orgasm med mig själv. för ca 10 år sedan. 

  • Anonym (Öh)

    Men varför bestämde du sig för att fejka orgasm och dessutom fortsätta med det? Var ärlig bara.

    du har fått en orgasm på egen hand för 10år sen (!) och inte sen dess? ser du inte det som viktigt att utforska vad du behöver för att få orgasm ens på egen hand, så hur ska du kunna guida honom till att ge dig det då?

Svar på tråden Min man