Är lösaktiga kvinnor mindre attraktiva?
Vad tycker ni män? Är lösaktiga kvinnor som legat runt mindre attraktiva än kvinnor som inte gjort det? Obs: bara män får rösta. Rösta ärligt, som ni tycker.
Vad tycker ni män? Är lösaktiga kvinnor som legat runt mindre attraktiva än kvinnor som inte gjort det? Obs: bara män får rösta. Rösta ärligt, som ni tycker.
nej snarare tvärtom, en kvinna som legat runt med många partners ser inte sex som en del av en relation utan det är själva nyhetens behag hon är ute efter i de flesta fall. inte alla kanske men dumt att ta risken.
Jag tycker att det verkar farligt för kvinnan att ligga runt. Jag önskar verkligen att de inte gjorde det. Jag har läst många skräckhistorier om fenomenet och crimes of passion. Jag rekommenderar det INTE. Männen som de ligger med blir mer besatta av dem än vad kvinnorna själva blir. Kvinnor letar och kastar bort bland en uppsjö av oattraktiva män, de letar efter DEN bästa (i singular). Det är inte värt risken. Jag tror inte alls på att de njuter i samma utsträckning som alla de oattraktiva män som de gett sex till, och sen kastat bort.
Jag tycker att det verkar farligt för kvinnan att ligga runt. Jag önskar verkligen att de inte gjorde det. Jag har läst många skräckhistorier om fenomenet och crimes of passion. Jag rekommenderar det INTE. Männen som de ligger med blir mer besatta av dem än vad kvinnorna själva blir. Kvinnor letar och kastar bort bland en uppsjö av oattraktiva män, de letar efter DEN bästa (i singular). Det är inte värt risken. Jag tror inte alls på att de njuter i samma utsträckning som alla de oattraktiva män som de gett sex till, och sen kastat bort.
Det är ju en viss tjusning med att vara med någon som inte så många andra varit med tidigare. Det finns också en viss tjusning i att hon är en sexuell varelse och ser sig om efter njutning, att det råkar bli med flera olika killar kan många gånger vara ett bevis på att hon är attraktiv och man inte nekar henne när hon lägger den sidan åt. Jag ser det inte som ett definitivt nej bara för hon legat med många.
Det är väl bara så att vissa är mer ombytliga än andra. Jag hade svårt för promiskuitet innan, men har börjat försöka förstå mekanismerna bakom ett ombytligt beteende.
Vissa gillar sex och "vill inte äta samma mat varje dag", dvs tanken på ett liv ihop med en enda partner får dem att känna sig begränsade.
I min upplevelsevärld var det ett billigt beteende som för mig tydde på en avsaknad av högre ideal och moral, men det har väl med min uppfostran att göra, där monogami har setts som det normala.
Jag står fast vid mitt ideal att älska någon i nöd och lust, och att se en partner som exklusiv. Samtidigt försöker jag förstå folk som väljer att leva annorlunda.
Aldrig förstått varför jag skulle bry mig om hur mina tidigare partners sexliv sett ut. Många eller få, det har generellt inget med mig att göra. Inte känner jag mig hotad sexuellt heller, är ju hos mig hon valt att parkera bilen....
Aldrig förstått varför jag skulle bry mig om hur mina tidigare partners sexliv sett ut. Många eller få, det har generellt inget med mig att göra. Inte känner jag mig hotad sexuellt heller, är ju hos mig hon valt att parkera bilen....
Aldrig fattat mäns dubbelmoral här. Lösaktiga tjejer är bra för sex. Man kollar gärna på porr. Men den man har relation med ska inte ha legat med för många. Men såklart ska hon vara kåt och frigjord, just för honom.
Lika barn leka bäst.
Jag saknar alternativet ?jag föredrar lösaktiga kvinnor? trots att jag tycker just uttrycket ?lösaktiga kvinnor? känns j-vligt mossigt.
Men hur vet en man om en kvinna är lösaktig? Eller har varit det tidigare.
Då måste hon ju berätta det, eller så måste han på något sätt få reda på hennes sexuella historia.
Det finns inte en chans att min man skulle kunna ta reda på hur många jag har varit med innan honom. Nu är det inte så många, men teoretiskt hade det kunnat vara många fler.
nej snarare tvärtom, en kvinna som legat runt med många partners ser inte sex som en del av en relation utan det är själva nyhetens behag hon är ute efter i de flesta fall. inte alla kanske men dumt att ta risken.