• Meddelande borttaget
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Storlek vid avsugning
  • Anonym (Liten pille)

    Jag är tyvärr född med en väldigt liten snopp och tjejer jag träffat har efter chocken och skratten lagt sig så blir dom oftast nyfikna och börjar ställa frågor och vill ta på den och då jag föreslagit om dom vill suga på den så har de kommit diverse ursäkter för att slippa men en kvinna sa rakt ut att de aldrig kommer hända för de kommer kännas som man suger på ett barn snopp och insåg väl då att även andra tänkt så men inte sagt de rätt ut. Är ju logiskt för finns väl ingen tjej som ens kan bli upphetsad av att se en man på 192 cm och hundra kilo som har en liten snopp på 6 cm vid erektion 

  • Anonym (Tjuren)
    Anonym (Liten pille) skrev 2024-02-29 23:36:18 följande:

    Jag är tyvärr född med en väldigt liten snopp och tjejer jag träffat har efter chocken och skratten lagt sig så blir dom oftast nyfikna och börjar ställa frågor och vill ta på den och då jag föreslagit om dom vill suga på den så har de kommit diverse ursäkter för att slippa men en kvinna sa rakt ut att de aldrig kommer hända för de kommer kännas som man suger på ett barn snopp och insåg väl då att även andra tänkt så men inte sagt de rätt ut. Är ju logiskt för finns väl ingen tjej som ens kan bli upphetsad av att se en man på 192 cm och hundra kilo som har en liten snopp på 6 cm vid erektion 


    Du känns inte riktigt seriös.

    Förresten tror jag fler kvinnor attraheras av en 192 cm man med liten snopp än säg en man på 152 cm med stor snopp.
  • XDX
    Anonym (linn) skrev 2023-09-03 14:15:22 följande:

    Jag kan över huvud taget inte få in mer än toppen av min mans ollon i munnen. Jag skulle kanske kunna pressa in mer, men då skulle det göra ont i käkarna och tänderna skulle ta i, så vi har helt lagt ner det. 


    Så är det för mig och min fru också. 

    Jag säger som Jim84, som svarade dig: 
    "Det går väl att göra det skönt ändå, om du arbetar med händerna och suger/slickar på toppen samtidigt?" Jag föredrar det så istället för att envist försöka med mer som bara leder till tandskrap. 
  • Meddelande borttaget
  • Kontakt

    Dom som har sugit av mig har gillat det och dom har gjort det väldigt skönt för mig.
    Dom har inte haft några större problem att ta in hela heller, då har jag ganska så normal stor tror jag ollonet är grövst 15cm i diameter skaftet är ca 14cm i diametern och längden är strax över 15cm och den blir 
    stenhård. 

  • XDX
    Kontakt skrev 2024-03-23 10:57:23 följande:

    Dom som har sugit av mig har gillat det och dom har gjort det väldigt skönt för mig.
    Dom har inte haft några större problem att ta in hela heller, då har jag ganska så normal stor tror jag ollonet är grövst 15cm i diameter skaftet är ca 14cm i diametern och längden är strax över 15cm och den blir 
    stenhård. 


    Hmm. Min omkrets är ganska lik din, men är en bra bit längre. Och jag upplever att alla kvinnor som sugit av mig har gett mig tandskrap och att de haft det kämpigt. Utom möjligen två som var riktigt duktiga, fast jag märkte att de också kämpade. 

    Har jag bara haft otur med kvinnorna eller är du mindre känslig för tandskrap, och kanske inte lika brydd om hur de kämpar? 
  • Anonym (Hm)
    Anonym (Tjuren) skrev 2024-03-23 06:56:12 följande:

    Fler seriösa svar tack!


    Varför då?
  • Anonym (Tjuren)
    Anonym (Hm) skrev 2024-03-23 12:29:25 följande:
    Varför då?
    För att ämnet intresserar mig, i synnerhet då åsikterna går i sär.
  • Nicke989

    Jag har genom åren väldigt sällan blivit avsugen och i de fall kvinnorna gör det så  blir det att de sätter läpparna runt ollonet och jobbar en stund med tungan. I och för sig lite tråkigt, men det finns så många andra sätt att njuta på i sängen så jag har inte funderat så mycket på det.
    Alltnog, så tog jag och provade att stoppa in några olika objekt i munnen. En cylinderformad medicinburk med 11,5 cm omkrets var inga problem. Därefter provade jag med en lite större burk, med 13 cm omkrets. Det gick också, men var inte lika bekvämt som den mindre burken. En burk med 14 cm omkrets gick också att få in mellan tänderna men det var direkt obekvämt att gapa så mycket och jag skulle inte vilja göra det någon längre tid. I och med att min kuk är 15 cm i omkrets så har jag all förståelse för att kvinnorna inte varit pigga på att suga den.
    Jag tror inte jag har ovanligt liten käft, men kanske någon kvinna med ovanligt stort gap skulle kunna suga av en kuk med 15 cm omkrets. En tandlös kvinna skulle nog klara det bra.

  • Anonym (Kaffedraken)

    Gärna lite större men behöver inte vara jättestor, som en del man ser i porr. Max 20 cm, och helst grov.

  • Anonym (Kvinna50+)

    För mig är hårdheten viktigare än storleken.

  • XDX
    Anonym (Kvinna50+) skrev 2024-03-26 12:58:38 följande:

    För mig är hårdheten viktigare än storleken.


    Antar du att en stor typiskt inte blir lika hård? 

    En stor är ju ofta större även i omkrets, och det i sin tur ger bra hårdhet. 

    Hur hård är perfekt för dig? Kan den vara för hård? 

    Jag är rätt lång, grov och stenhård, och har aldrig fått en avsugning utan tandskrap och kvinnorna har haft det kämpigt.
  • XDX
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2024-03-26 12:28:32 följande:

    Gärna lite större men behöver inte vara jättestor, som en del man ser i porr. Max 20 cm, och helst grov.


    Hur grov menar du? (Runt ollonet då, roten är ju inte så relevant för avsugning.) Jag som är grov upplever tandskrap och att kvinnorna har det kämpigt. Lyckas du verkligen suga ordentligt på en grov utan en massa tandskrap? 
  • Anonym (Hmm)
    XDX skrev 2024-03-26 20:19:28 följande:
    Hur grov menar du? (Runt ollonet då, roten är ju inte så relevant för avsugning.) Jag som är grov upplever tandskrap och att kvinnorna har det kämpigt. Lyckas du verkligen suga ordentligt på en grov utan en massa tandskrap? 
    Vill du ha måtten i cm eller mm? Hur kan män vara så fixerade vid mått?
  • Anonym (Kvinna50+)
    XDX skrev 2024-03-26 19:39:35 följande:
    Antar du att en stor typiskt inte blir lika hård? 

    En stor är ju ofta större även i omkrets, och det i sin tur ger bra hårdhet. 

    Hur hård är perfekt för dig? Kan den vara för hård? 

    Jag är rätt lång, grov och stenhård, och har aldrig fått en avsugning utan tandskrap och kvinnorna har haft det kämpigt.

    Älskar avsugningar och har alltid fått väldigt god respons. Är också väldigt förtjust i att bli halsknullad. 


    Men ta en slak kuk ( potens problem) i min mun och oavsett teknik och upphetsning så förblir den slak. Jag vill ju bli penetrerad likväl som när jag suger av  Liksom win win. 

  • XDX
    Anonym (Hmm) skrev 2024-03-26 20:43:26 följande:
    Vill du ha måtten i cm eller mm? Hur kan män vara så fixerade vid mått?
    Jag är inte fixerad vid mått. Vill bara ha nåt mer exakt än "grov". Grov kan vara väldigt olika från person till person och det är ett väldigt inexakt begrepp till att börja med.

    Din kommentar är väldigt olämplig och störig i en tråd som handlar om storlek där jag dessutom skriver att jag upplever problem p g a min storlek. Jag klankar inte ner på nån kvinna som är trång och som efterfrågar nåt mer exakt än begreppet trång för ökad förståelse. Scrolla eller håll dig borta helt, tack. 
Svar på tråden Storlek vid avsugning