Brukar du vara nervös inför sex med ny person?
När ni träffar någon ny och ska ha sex med den personen för första gången, brukar ni vara nervösa då?
När ni träffar någon ny och ska ha sex med den personen för första gången, brukar ni vara nervösa då?
Inte nervös. För bara bilder av min "helt otroligt välbevarade kropp" får herrar att utbrista i wow, supersexigt osv, och jag har rätt teknik till det också.
Inte nervös. För bara bilder av min "helt otroligt välbevarade kropp" får herrar att utbrista i wow, supersexigt osv, och jag har rätt teknik till det också.
Ett tips är att först få tag på relativt fula kvinnor. Dom brukar vara tacksamma för det sex dom kan få, så där gör det inget om du kommer snabbt. Avverka några sådana fula fruntimmer först tills du tränat upp dig lite. Troligen kommer det gå långsammare och långsammare för dig.
Var så nervös att jag huttrade i början när vi låg nakna. Men jag var totalt oerfaren (hade endast en erfarenhet sedan tidigare och det var decennier sedan). Numera är jag inte så spänd längre. (Hade ett kort förhållande med den tjejen och har haft sex en gång till med en annan tjej efter det.) Så... Jag kan vara lite osäker på mig själv, men det beror mer på allmän osäkerhet än själva det sexuella. Däremot vet jag inte riktigt vad som tänder mig när jag är med en tjej eftersom jag trots min ålder år fortfarande har ytterst begränsad erfarenhet. Jag är långsam och behöver ofta lång tid för att komma i stämning, vilket också beror på min personlighet. Även när jag väl är kåt och har stånd kan det ta ett tag innan jag kommer igång riktigt och då kan jag ofta tappa erektionen emellan varven. Kommer jag väl igång kan jag ofta hålla på i långt över en timme - ibland upp till en och en halv timme (onanerar jag kan jag ibland ibland hålla på i tre timmar, men det är ju inte fysiskt ansträngande). Ibland går det dock inte alls (får sluta efter bara en kvart) för jag är för orolig eller inte tillräckligt kåt just då. (Kanske sagt ja bara för att ställa upp.) Ska jag komma är det lättast om jag kommer efter 20-30 minuter. Tidigare och jag har inte hunnit komma igång och är helt oförmögen att komma, senare så är jag för trött fysiskt även om jag orkar köra på länge till oftast, även om små pauser behövs. Jag kommer ändå inte mer än kanske var femte gång genom samlag. (Tjejen jag var ihop med kom nästan alla gångerna vi hade sex, men en gång drog jag ut för att jag var trött och slaknade samtidigt som hon kom - pinsamt!)
Inte alls - bara nytt och spännande
Stackars dig! Vilken okänslig kvinna och vilket bottennapp för din del
Själv är jag inte det minsta nervös inför första gången med ny partner trots min ringa erfarenhet. Tycker romantik, känslor och åtrå går på automatik. Vi är designade till kåthet och indirekt till att reproducera oss. Om något går snett ändå trots alla kärlekshormoner tycker jag om att busa till det. Allt är inte på hundra procent allvar och komik måste få finnas med. Åt det snöpliga i situationen. Nästa möte går säkert bättre om någon har nybörjare eller prestationsrädslor. Bäst att avdramatisera initieringsriten med en ny partner och inte ta allt på blodigt allvar!
Jag kan uppleva en pirrig spänning, men ingen obehaglig nervositet.
Men mycket känslor kan ju frambringa lite märkliga kroppsfenomen.
Det tyder väl på att vi inte är några robotar.😊
Stackars dig! Vilken okänslig kvinna och vilket bottennapp för din del
Själv är jag inte det minsta nervös inför första gången med ny partner trots min ringa erfarenhet. Tycker romantik, känslor och åtrå går på automatik. Vi är designade till kåthet och indirekt till att reproducera oss. Om något går snett ändå trots alla kärlekshormoner tycker jag om att busa till det. Allt är inte på hundra procent allvar och komik måste få finnas med. Åt det snöpliga i situationen. Nästa möte går säkert bättre om någon har nybörjare eller prestationsrädslor. Bäst att avdramatisera initieringsriten med en ny partner och inte ta allt på blodigt allvar!