• Anonym (Omättliga Mia)

    Kåtare än någonsin som gravid - hjälp!

    Jag är gravid i vecka 17 med mitt första barn och jag vet inte vad som händer med min kropp. Det är som om går omkring och är konstant kåt och vill ha sex - hela tiden! Så här superkåt som jag är nu har jag aldrig varit förut och det skämmer mig! Det är nästan så jag har lust att "överfalla" varje man jag ser här på jobbet för att jag bara vill knulla. Till och med de som jag tidigare ett som fula och oattraktiva hade jag gärna knullat med bara för att stilla min lust. Nu har dessutom min man börjat klaga - tänk er, en man som KLAGAR PÅ FÖR MYCKET sex. Hur är det möjligt? Jag trodde inte det var sant när han sa att han inte orkade mer när jag ville kliva på honom igen...Under påsken hade vi det typ 5 ggr om dagen och jag ville ändå bara ha mer!


    Igår innan min kille kommit hem och jag kommit hem från jobbet var det första jag gjorde var att onanera mig till orgasm för att jag sett några killar på tunnelbanan som jag tyckte var "sexy boys" (trots att de nog i själva fallet var helt ordinära killar). Jag som aldrig onanerar annars och inte gjort det på typ 15 år har nu börjat göra det dagligen sedan någon vecka tillbaka.
    Jag är rädd för mitt nya jag. Jag känner inte igen mig själv. Jag jobbar så för att behärska mig för att inte ställa till med någon scen eller så på jobbet.
    Är det så här det är att vara gravid? Jag har hört om kvinnliga kollegor som varit illamående under sin graviditet. Det har jag inte känt av alls. Jag är överkåt bara typ. Thats it.

  • Svar på tråden Kåtare än någonsin som gravid - hjälp!
  • Anonym (Singel)
    Anonym (Sexgalen) skrev 2023-04-14 19:37:23 följande:
    Bra för min man har meddelat att han inte orkar mer. Han sexstrejkar här hemma sedan ett par veckor. 
    Jag hjälper gärna till!!
  • Anonym (Singel)

    Dröm att få ha sex med en gravid kvinna igen!!

  • ninjainthedark
    Anonym (desperat) skrev 2023-04-15 16:08:16 följande:
    Nej, för man kan inte jobba när man är halvvägs till orgasm 3/8 timmar en vanlig dag och över hälften av alla män ser smaskiga ut, mot normalt 1/30.

    Detta är jobbigare att jobba med än halsfluss med dubbelsidig öroninflammation.
    Du får helt enkelt få den där orgasmen.
    Sen kan du koncentrera dig.
  • Anonym (Sexgalen)
    Anonym (Singel) skrev 2023-04-15 21:59:13 följande:
    Jag hjälper gärna till!!
    Var finns du då? 🤭
  • Anonym (M)
    Mimosa86 skrev 2023-04-14 08:34:26 följande:

    .. och lika snabbt kan det sen vända och bli det motsatta.

    jag var extremt okåt första trimetern, men sista.. jisses omätterlig :)

    så det är lite märkligt att det inte pratas mer om kvinnors hormoner koppade till sexlusten


    Inte politiskt korrekt. I Sverige ska allt vara rättvist och alla ska vara lika och alla skillnader är på grund av uppfostran och miljö, inte nåt annat. Kåthet är en social konstruktion.
  • Anonym (Singel)
    Anonym (Sexgalen) skrev 2023-04-20 10:05:41 följande:
    Var finns du då? 🤭
    Mälardalen, vart finns du?
  • Anonym (Sexgalen)
    Anonym (Singel) skrev 2023-04-20 12:27:05 följande:
    Mälardalen, vart finns du?
    Kalmar län. 
    Vilken ålder på dig? 🙂
  • Anonym (Singel)
    Anonym (Sexgalen) skrev 2023-04-20 13:17:39 följande:
    Kalmar län. 
    Vilken ålder på dig? 🙂
    En bit bort, men allt är ju möjligt ..
    Jag är 47 friska år..men är 25 i huvudet ha ha ..själv då? 
  • Anonym (Singel)
    Valuta2019 skrev 2023-04-20 20:42:15 följande:
    Kåtare än någonsin som gravid - hjälp!

    Majoriteten av alla män mellan 18 till 30 känner sig som du gör nu pga dom har högt testosteron. 


    Kan säga att jag är 47 och har 4 ggr så my ket testosteron som är normalt! Läkaren trodde jag va 25. E rätt skönt att ha när man tränar, ett helvete när man är singel dock =)
  • Valuta2019
    Anonym (Singel) skrev 2023-04-20 21:06:50 följande:
    Kan säga att jag är 47 och har 4 ggr så my ket testosteron som är normalt! Läkaren trodde jag va 25. E rätt skönt att ha när man tränar, ett helvete när man är singel dock =)
    ja just det ja. när man tränar så ökar detSkrattande
  • Anonym (Dan)
    Anonym (Omättliga Mia) skrev 2023-04-12 13:18:35 följande:
    Kåtare än någonsin som gravid - hjälp!

    Jag är gravid i vecka 17 med mitt första barn och jag vet inte vad som händer med min kropp. Det är som om går omkring och är konstant kåt och vill ha sex - hela tiden! Så här superkåt som jag är nu har jag aldrig varit förut och det skämmer mig! Det är nästan så jag har lust att "överfalla" varje man jag ser här på jobbet för att jag bara vill knulla. Till och med de som jag tidigare ett som fula och oattraktiva hade jag gärna knullat med bara för att stilla min lust. Nu har dessutom min man börjat klaga - tänk er, en man som KLAGAR PÅ FÖR MYCKET sex. Hur är det möjligt? Jag trodde inte det var sant när han sa att han inte orkade mer när jag ville kliva på honom igen...Under påsken hade vi det typ 5 ggr om dagen och jag ville ändå bara ha mer!


    Igår innan min kille kommit hem och jag kommit hem från jobbet var det första jag gjorde var att onanera mig till orgasm för att jag sett några killar på tunnelbanan som jag tyckte var "sexy boys" (trots att de nog i själva fallet var helt ordinära killar). Jag som aldrig onanerar annars och inte gjort det på typ 15 år har nu börjat göra det dagligen sedan någon vecka tillbaka.
    Jag är rädd för mitt nya jag. Jag känner inte igen mig själv. Jag jobbar så för att behärska mig för att inte ställa till med någon scen eller så på jobbet.
    Är det så här det är att vara gravid? Jag har hört om kvinnliga kollegor som varit illamående under sin graviditet. Det har jag inte känt av alls. Jag är överkåt bara typ. Thats it.


    Min fru blev likadan när hon blev gravid, härligt i början men för mycket i längden. Kan bli för mycket även för en karl. Köpte en satisfyer till henne den blev väl använd.
  • Sk007

    Ett bekant par fick också problem när hon blev gravid då han inte orkade med henne.
    Han tog in hjälp från alla möjliga håll så det blev lite komiskt tyckte jag.
    Intressant att det kan svänga så våldsamt på kort tid på en och samma individ.

  • Anonym (Kalmar län här)
    Anonym (Sexgalen) skrev 2023-04-20 13:17:39 följande:
    Kalmar län. 
    Vilken ålder på dig? 🙂
    Här finns en lite äldre kåt man i Kalmar län. Drömmer om en ung brunstig kvinna som dig Tungan ute
  • SkogsTjej

    Det här är alldeles normalt, som flera andra nämnt. Passa på och njut, men se till att dricka mycket vatten under dagen, kroppen bränner mycket vätska på sex och orgasmer även utan att också vara gravid!


    Och det låter ju kul på jobbet, även om det kan kännas överväldigande att lustan så plötsligt ökat, mer eye-candy och fantasi-material är ju inte enbart en negativ grej så att säga! Flört


    Du behöver knappast oroa dig för att karl din skulle lämna dig över detta dock, en graviditet är en process som vilken annan (bara med mer ansträgning), men det går vägen ska du se! Det kan också vara värt att investera i ett utökat förråd av sexleksaker!

Svar på tråden Kåtare än någonsin som gravid - hjälp!