• Anonym (Kuksprut)

Fontänorgasm

Hur vanligt är det egentligen?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Fontänorgasm
  • Anonym (Fontänen)

Jag har fått det med ett par män. Det är inget som händer bara så där och alltid, utan när min g-punkt stimuleras på "rätt" sätt och väldigt Intensivt.
    för mig så är denna orgasm annorlunda och nästan lite läskig när den byggs upp, men väldigt skön. 

det är inte riktigt samma som att kissa på sig, känns som det är väldigt utspätt då det inte alls lämnar samma gula fläckar efter sig som om man hade kissat på sig. Jag har inga som helst problem med blåsan eller knipet så det är inget som kommer från slapp muskulatur.

• Anonym (Kuksprut)
    Anonym (Man) skrev 2023-06-02 18:01:06 följande:

Jag har haft sex med runt 50 kvinnor och jag vet bara att en av dom fick fontänorgasm. Antingen är det ovanligt, speciellt vid ett ons, eller så är jag kass mellan lakanen ;)

Varför skulle det bero på att du är ?kass mellan lakanen??
  • Anonym (Man)
    Anonym (Kuksprut) skrev 2023-06-02 18:28:32 följande:
    Varför skulle det bero på att du är ?kass mellan lakanen??
    Jag driver en aning.. att jag inte lyckats ge dom andra fontän
  • Anonym (Jag tror jag fått det)

Jag tror jag fått det. Eller så kissade jag ner mig bara. Jag var jättefull och jättearg på min dåvarande pojkvän för att han inte ville sätta på mig i hans syskonbarns uppblåsbara barnpool (hjälpligt fylld med delvis smutsigt regnvatten) Inte mitt stoltaste ögonblick. Men efter ganska mycket tjat smekte han mig och då hände det. Sedan tuppade jag av och vaknade bakfull kanske 9-10 timmar senare i sängen. Så han hade burit in mig annars hade jag nog vart helt sönderbränd av solen eller kanske drunknat i den där barnpoolen.  

• New  Dawn
    Anonym (Man och make) skrev 2023-06-02 18:09:42 följande:
    Stämmer den "vetenskapliga studier" med verkligheten så har jag druckit urin... oplanerat. 
    Inte visste jag att jag har testat wet...
    Det smakade och luktade mycket svagt av urin.

Jag tvivlar inte på att det du hänvisar till är nån sämre källa än andra studier men märkligt onekligen att det inte gjorts fler studier om detta!! 
    Självklart har du druckit urin, vad annars? men urin bildas snabbare under sex, det har man sett vid MRT av flera par som haft sex i kameran.
    Urin luktar verkligen inte alltid, tex om du druckit mycket, eller efter sex. Eller om du fått väldigt mycket dropp på sjukhus. Smakar troligen inte mycket då heller. 

Om du inte var nöjd med förra referensen kommer originalet här. 

pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/25545022/
    Mod är det som behövs för att ställa sig upp och tala. Mod är också det som behövs för att sitta ned och lyssna.
  • Anonym (Man och make)
    New Dawn skrev 2023-06-02 19:33:05 följande:
    Självklart har du druckit urin, vad annars? men urin bildas snabbare under sex, det har man sett vid MRT av flera par som haft sex i kameran.
    Urin luktar verkligen inte alltid, tex om du druckit mycket, eller efter sex. Eller om du fått väldigt mycket dropp på sjukhus. Smakar troligen inte mycket då heller. 

Om du inte var nöjd med förra referensen kommer originalet här. 

pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/25545022/
    Tack för förtydligande.

Jag är inte skraj och äcklad av wet-sex så inget bekymmer. Lite kinky är det iallafall. Och alltså lite oväntat att det blev wet sex den gångenGlad

Och jag kan ju berätta då att det smakade mycket mycket svagt urin. Väldigt sexigt var det hur som helst att känna att hon okontrollerat fullständigt gav sig hän och njöt
  • New  Dawn
    Anonym (Man och make) skrev 2023-06-02 19:57:27 följande:
    Tack för förtydligande.

Jag är inte skraj och äcklad av wet-sex så inget bekymmer. Lite kinky är det iallafall. Och alltså lite oväntat att det blev wet sex den gången // Glad

Och jag kan ju berätta då att det smakade mycket mycket svagt urin. Väldigt sexigt var det hur som helst att känna att hon okontrollerat fullständigt gav sig hän och njöt
    Ja, Huvudsaken är ju att hon njuter 🙂(oavsett sprut eller inte) 
    Mod är det som behövs för att ställa sig upp och tala. Mod är också det som behövs för att sitta ned och lyssna.
  • Jim84

Män kan också få det, i samband med intensiv stimulering av ollonet efter orgasm. Det hände mig i tonåren en gång, när min dåvarande flickvän runkade av mig. Jag skämdes en del eftersom jag upplevde det som att jag kissade ner hennes säng (vilket jag ju de facto också gjorde?) men hon tyckte mest det var fascinerande.

• Anonym (Kuksprut)
    Giftman82 skrev 2023-06-02 22:13:33 följande:

Jag kan få alla att spruta. Det är bara en teknik 

Är det intensiv stimulering av g-zonen som gäller då?
  • Anonym (Man)
    Giftman82 skrev 2023-06-02 22:13:33 följande:

Jag kan få alla att spruta. Det är bara en teknik 

Ponera att du har rätt, att du kan få alla att spruta. Är det då även skönare att få fontänorgasm än en vanlig orgasm. För det är ju just det man tänker, eftersom man får ett konkret bevis på att personen njuter.

Eller är det bara för syns skull?
  • Anonym (Kuksprut)
    Anonym (Man) skrev 2023-06-05 07:09:38 följande:
    Ponera att du har rätt, att du kan få alla att spruta. Är det då även skönare att få fontänorgasm än en vanlig orgasm. För det är ju just det man tänker, eftersom man får ett konkret bevis på att personen njuter.

Eller är det bara för syns skull?
    Min erfarenhet är att det är mest for show.
  • Anonym (henke)

Vet inte, men slipper det helst. Tycker det är ganska äckligt.

• Anonym (Erfaren_man)
    Anonym (Man och make) skrev 2023-06-02 17:54:13 följande:
    Jag har blivit duschad rakt i ansiktet av fontän och visst är det nog lite lite urin i det men jag skulle vilja påstå att det består inte alls som du skriver av mestadels urin!!
    Till typ 98%. Vad skulle det annars bestå av? 
Svar på tråden Fontänorgasm