Fontänorgasm
Hur vanligt är det egentligen?
Hur vanligt är det egentligen?
Jag har fått det med ett par män. Det är inget som händer bara så där och alltid, utan när min g-punkt stimuleras på "rätt" sätt och väldigt Intensivt.
för mig så är denna orgasm annorlunda och nästan lite läskig när den byggs upp, men väldigt skön.
det är inte riktigt samma som att kissa på sig, känns som det är väldigt utspätt då det inte alls lämnar samma gula fläckar efter sig som om man hade kissat på sig. Jag har inga som helst problem med blåsan eller knipet så det är inget som kommer från slapp muskulatur.
Jag har haft sex med runt 50 kvinnor och jag vet bara att en av dom fick fontänorgasm. Antingen är det ovanligt, speciellt vid ett ons, eller så är jag kass mellan lakanen ;)
Jag tror jag fått det. Eller så kissade jag ner mig bara. Jag var jättefull och jättearg på min dåvarande pojkvän för att han inte ville sätta på mig i hans syskonbarns uppblåsbara barnpool (hjälpligt fylld med delvis smutsigt regnvatten) Inte mitt stoltaste ögonblick. Men efter ganska mycket tjat smekte han mig och då hände det. Sedan tuppade jag av och vaknade bakfull kanske 9-10 timmar senare i sängen. Så han hade burit in mig annars hade jag nog vart helt sönderbränd av solen eller kanske drunknat i den där barnpoolen.

Jag kan få alla att spruta. Det är bara en teknik
Män kan också få det, i samband med intensiv stimulering av ollonet efter orgasm. Det hände mig i tonåren en gång, när min dåvarande flickvän runkade av mig. Jag skämdes en del eftersom jag upplevde det som att jag kissade ner hennes säng (vilket jag ju de facto också gjorde?) men hon tyckte mest det var fascinerande.
Vet inte, men slipper det helst. Tycker det är ganska äckligt.