Ångest över sexpartner
Efter en kväll vaknar jag upp på en okänd plats jag inte vet eller minns hur jag kommit till. Jag är naken och bredvid mig ligger en 20 år äldre man. Han ser ut att leva ett ordnat liv med fint boende men alldeles för gammal för att jag någonsin skulle intressera mig för och aldrig någonsin tänkt tanken på att vara med någon så mycket äldre. Jag har inget minne av hur, när eller var vi träffats. Kan för mitt liv inte förstå hur jag ens under den värsta snedfyllan skulle intressera mig för en "gubbe" än värre följa med en hem. Mår så fruktansvärt dåligt över detta, hur jag kan tappa omdömet så brutalt. Han är vänlig och omgivningarna får mig inte att känna misstanke om att ha blivit drogad, han har dessutom hemmaboende barn.Mår så jävla illa över mig själv. Vad är det för fel på mig? Hur kan jag tappa omdömet så totalt. Vidrigt hur man kan ändras. Vill bara gråta. Känns som en robot hoppat in i min kropp och styrt, för det kan absolut inte vara jag som valt detta men tydligen. Har sån brutalt vidrig ångest och min självbild raserad. Känner mig värdelös och misslyckad som har lyckats sätta mig själv i den här situationen. Drack inte mer än någon annan och kollat kontoutdrag utan extra beställningar men uppenbarligen mer än jag tål. Bara tvungen att ventilera.