Bonuspappa känner mig utkastad
Hej
Jag vill höra vad fler tycker om den här saken. Jag flyttade ihop med min flickvän för 1 och ett halvt år sedan. Hon har en dotter på 15 år som precis fått iagnosen autism. Vi bor inte längre tillsammans utan det senaste halvåret har vi varit särbos då min flickvän tyckte att hon var tvungen att ta det beslutet för sitt barns skull. Vår relation var kantad av mycket bråk pga att jag har endel aggressions problem mm. Hon kände att hon inte kunde utsätta sitt barn för den situationen och bestämde att jag skulle flytta. Jag är dels lite besviken på att hon tog det beslutet, känner att hon inte värdesätter mig som partner, och nu när vi inte bor ihop så tycker jag inte hon lägger så mycket tid på mig. Jag tycker att eftersom hennes barn är 15år så borde väll hon kunna sova själv några kvällar i veckan så att min tjej kan vara hos mig, vil ha egentid med henne för annars känns det som att barnet själ uppmärksamheten. Hon tycker inte att det är rimligt att lämna sitt barn så ofta själv, vad tycker ni?
Jag tycker att hon borde prioritera mig mer eftersom hennes barn sen kommer vara utflyttad och jag kvar. Tycker att hon kan spendera helger med mig.