• Anonym (morot-x)

    Hur sexig var Agnetha Fältskog?



    Hon var blond, hade stora rådjursögon och liten näsa. OK att hon hade glugg i framtänderna, men en del tyckte säkert det var gulligt. Hur sexig var Agnetha på 70-talet?
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur sexig var Agnetha Fältskog?
  • Anonym (Sexig rumpa!)

    Sexigaste stjärt i världen, har jag för mig att hon utnämndes till att ha. 


    Min preferens är mjukare kvinnorumpor, gör så ont om dom är alldeles för hårt vältränade. Det studsar så härligt. Mmm sugen.


     


     

  • Anonym (ML)
    Anonym (före detta anorektiker vikt klass) skrev 2024-04-06 13:40:07 följande:
    Vad får du allt ifrån? Lägg fram evidens på att ditt påstående stämmer innan du spekulerar på pinsamt ogin nivå. 
    Logiskt tänkande. Hört talas om det? Det var inga kvinnor som rakade sina fittor före 1990-talet.
  • Anonym (ML)
    Stornorrland skrev 2024-04-06 14:07:03 följande:
    Vad menar du med äcklig? Jag är man och väldigt hårig, inga kvinnor har sagt att jag är äcklig. Dina åsikter om vad du tycker är äckligt kan du gärna få behålla för dig själv. Du missar frågan fullständigt genom att uttala dig om något du inte har någon vetskap om. Frågan löd: Hur sexig var Agneta Fältskog?
    Jag själv svarar: Som ung var hon söt men inte sexigast. 

     


    Skillnad på äckelnivå mellan orakade män och kvinnor.

  • Anonym (Fyrkant)
    Anonym (ML) skrev 2024-04-06 23:25:31 följande:
    Logiskt tänkande. Hört talas om det? Det var inga kvinnor som rakade sina fittor före 1990-talet.
    Återigen, hur vet du det?
  • Anonym (?)

    Kanske inga kvinnor men .. jag fick raka min kvinna på slutet av 80-talet.

  • Stornorrland
    Anonym (ML) skrev 2024-04-06 23:26:43 följande:

     


    Skillnad på äckelnivå mellan orakade män och kvinnor.


    Intressant. Du föredrar en hårig man framför en kvinna?
  • Anonym (Sexig rumpa!)
    Anonym (Isak) skrev 2024-04-07 15:09:58 följande:

    Var hon med i Boobysocks?


    Neh, hon spela Barbie i senaste filmen. Ser du inte likheten? 😈
  • Anonym (?)

    Den här Isak gör inget annat än spela totalt korkad. Har frågat hur många gånger som helst om samma sak. Tar inte till sig några svar, kan uppenbarligen inte googla heller. Mata inte trollen!

  • Anonym (Sexig rumpa!)
    Anonym (?) skrev 2024-04-07 20:06:28 följande:

    Den här Isak gör inget annat än spela totalt korkad. Har frågat hur många gånger som helst om samma sak. Tar inte till sig några svar, kan uppenbarligen inte googla heller. Mata inte trollen!


    Jag har svarat på den en gång tidigare i trån, därav mitt sarkastiska svar. 


    ska ikke mata trollen

  • Anonym (kejsaren)
    Anonym (Sexig rumpa!) skrev 2024-04-06 13:15:21 följande:

    Skiter väl i om den är vältränad eller inte.



    Jag märker det. Storlek handlar inte bara om storlek, det är också en tydlig indikation på hur fet rumpan är.
  • Anonym (Sexig rumpa!)
    Anonym (kejsaren) skrev 2024-04-08 09:01:08 följande:

    Jag märker det. Storlek handlar inte bara om storlek, det är också en tydlig indikation på hur fet rumpan är.
    Jaha och?

    Sa rätt tydligt att min preferens inte är betongrumpa utan mjuka kvinnoformer, är det svårt att förstå? Du kan ligga med hur mycket muskel och benrumpor du vill, det ändrar inte faktum endå.

    Agnetas är perfektion, hade inte tackat nej till en lite större heller.
  • Anonym (kejsaren)
    Anonym (Sexig rumpa!) skrev 2024-04-08 09:18:14 följande:
    Jaha och?

    Sa rätt tydligt att min preferens inte är betongrumpa utan mjuka kvinnoformer, är det svårt att förstå? Du kan ligga med hur mycket muskel och benrumpor du vill, det ändrar inte faktum endå.

    Agnetas är perfektion, hade inte tackat nej till en lite större heller.
    Sluta överdriv och säg bara att du gillar feta rumpor på kvinnor så är vi done. Själv ser jag i mer än svartvitt, det finns gråskalor utöver "benig" och "fet".
Svar på tråden Hur sexig var Agnetha Fältskog?