• Anonym (Lysande framtidsutsikter)

    Hur gör ni med kukringen?

    I vilket läge tar ni på er kukringen? När ni redan har stånd och för att behålla ståndet. Innan ni fått stånd (slak)...eller när ni redan börjat styvna till?

  • Svar på tråden Hur gör ni med kukringen?
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (mk) skrev 2024-01-31 16:39:12 följande:
    Prematural ejaculation (för tidig utlösning).
    Tack för förtydligandet!
  • Anonym (Lysande framtidsutsikter)
    Anonym (Tarzan) skrev 2024-02-09 02:22:25 följande:

    Hela dagen. Tar av på natten


    Men hur tight sitter den då om du har den hela dagen? Är den väldigt spänd eller håller den bara "om" kuken. Tänkte på det man läser om att man inte skall hindra blodflödet mer än 20 min innan man lättar på den och tar av den.
  • Anonym (mk)
    Anonym (Tarzan) skrev 2024-02-09 02:22:25 följande:

    Hela dagen. Tar av på natten


    Jag antar att det bara sitter löst, typ som ett smycke, och inte klämmer åt?

    Stasar du venerna (dvs så att blodflödet hindras) så är risken rätt stor att blodkärlen spricker, blodet börjar koagulera och du får proppar i svällkropparna. Mer än 20 minuter i taget skulle jag definitivt inte rekommendera, om ens det.
  • Anonym (AndraStåndet)

    Just upptäckt kukring, av gummi/silikon. Den håller ståndet uppe längre, det som annars brukar krokna efter en stund. Kul upptäckt! Gillar´t.

  • Anonym (Tarzan)

    Supertajt. Den sväller till en tjocklek som inte går att dölja. 

  • Anonym (Lysande framtidsutsikter)

    Jag måste erkänna att jag inte riktigt upplever något speciellt med kukring. Jag har testat några gånger och jag tycker inte att den förändrar något mer än att jag känner att den är där. Kuken blir inte grövre eller ådrigare. Den blir inte hårdare och jag har inte stånd längre än vanligt. Jag har testat alltifrån super tighta till sådana som sitter "mer bekvämt". Jag hade en "bekvämare" på mig några timmar en eftermiddag för att känna hur det känns att gå omkring med den. Och visst...jag blev påmind hela tiden att jag har en kuk och att det sitter något runt den så det kanske funkar som en trigger för vissa. Men i övrigt?

  • Blåtand

    Har en mjuk i silicon som kan spännas åt.
    Tar den på hård.
    Ståndet blir hårdare. Min fru är inte så intresserad men jag får hårdare och fram för alkt längre orgasme.
    Max 20min då blir det obekvämt.

  • Anonym (Lysande framtidsutsikter)
    Blåtand skrev 2024-02-25 14:53:20 följande:

    Har en mjuk i silicon som kan spännas åt.
    Tar den på hård.
    Ståndet blir hårdare. Min fru är inte så intresserad men jag får hårdare och fram för alkt längre orgasme.
    Max 20min då blir det obekvämt.


    Jag har testat det där nu. Drar på en när jag har stånd och jag kan inte påstå att den påverkar eller förändrar varesig ståndet, hårdheten, tjockleken eller nåt sådant. Inte min orgasm heller. Vad gör jag för fel?
  • Anonym (isch)

    Drar du på den när du har stånd så är den antagligen för stor. Jag kan få på min med mycket glidmedel, men det är egentligen bara när penis är slak som det funkar att bara dra på den och redan där är den ganska tajt.

    Tänker att kukring kanske inte fungerar för alla.. 

  • Anonym (Vanilj)

    Har en flexibel trådlös med vibrator  i från satisfyer .  Vi brukar   ta på den när vi byter ställning och  när hon ska fortsätta  rida .   Annars används den mest som en  vanlig  klitoris vibrator i början innan penetration sex  . hålet i den  gör det lätt att hålla i den  med fingret
    genom  hålet .och man kan föra in den utan att den försvinner upp eller massa sladdar  och trådar..

    men den klämmer ganska bra så efter 15-20 min  är den inte skönt längre . då det faller sig naturligt att stänga av och ta av den. 

  • Anonym (Unao)

    Jag använder en silikonring, emellanåt, det var ett tag sen nu men det kanske är dags igen för att ha lite som krydda.

    Ni som använder kukring, använder ni den bara på penis eller har ni den runt pungen med? Fyller den fortfarande funktionen att hålla mera stånd om man använder den runt pungen med? Jag har upptäckt att jag gillar mer och mer när pungen retas eller smeks mera, därav min tanke att prova

  • Anonym (Man)

    Inga problem med potensen så jag ser ingen anledning att använda. Tycker det känns lite off.

  • Anonym (ororlig)

    Lite läskigt med en i metall?
    är det ingen risk att den fastnar, och inte går att få av?
    Trär ni igenom pungen oxå`?

Svar på tråden Hur gör ni med kukringen?